Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
כיצד לבחור בית ספר מקוון טוב לאנגלית
חינוך הילד
Star icon
26.01.2023
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

כיצד לבחור בית ספר מקוון טוב לאנגלית

תוכן העניינים

אחרי שהיו לכם דילמות שונות החלטתם שאתם רוצים להשקיע בלימודי אנגלית עבור הילדים? אתם לגמרי צודקים. האמת היא, שאנגלית היא מסוג אותן השפות שכל אחד מאיתנו חייב ללמוד. כתוצאה מכך שלימודים בגילאים צעירים יותר הינם הרבה יותר יעילים, ברור שלא כדאי לדחות את הדברים. במילים אחרות: ככל שהילדים שלכם יתחילו ללמוד בגיל צעיר יותר אנגלית, כך הלמידה שלהם תהיה טובה יותר. בנוסף, אם תשלבו בכך גם לימוד בהנאה, הרי שהתוצאה תהיה עוד יותר טובה. עם זאת, חשוב שתשימו לב היטב באיזה בית ספר ללימוד אנגלית אתם בוחרים עבור הילדים שלכם. יש בתי ספר שונים, חלק מקוונים, ללימוד אנגלית, ובהחלט שווה לבדוק באיזה מסגרת אתם בוחרים עבור הילדים.

איך תדעו שהמורים טובים? הנורות האדומות שכדאי לשים אליהן לב

בין אם אתם חושבים על לימוד אנגלית מתקדמת לילדים ובין אם זה הקורס הראשון של הילדים שלכם באנגלית, למורים יש חשיבות. זה אומר שכאשר אתם מחפשים בית ספר מקוון טוב ללימוד אנגלית, חשוב מאוד לבדוק מי עומד מאחוריו ומיהם המורים? לצערנו הרב, יש לא מעט מורים לא מספיק טובים ללימוד אנגלית. לכן כדאי שתשימו לב למספר נתונים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה לגבי המורה. למשל: איזה מסמכים הוא מציג בפניכם? במקרה של לימוד שפה חשוב מאוד לשים לב שלמורים יש תעודת בינלאומיות, כמו למשל: TESOL או TEFL. בנוסף, על פי דבריה של אדריאן לנדי, מנהלת תוכן חינוכי ב Novakid, לא כדאי לפנות אל מורה שמבטיח הצלחה עוד לפני שהוא ראה והכיר את הילד. איך מורה יכול להבטיח שהילד ילמד אנגלית תוך X זמן אם הוא לא לקח בחשבון בכלל את הילד עצמו, את היכולות שלו ואפילו את האופי והמזג שלו?

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

מורים שמגלים גמישות

עוד נתון שחשוב מאוד לשים לב אליו, על פי המומחים, הוא לבחור מורים, ובית ספר, שבו שיטת הלימוד יכולה להיות גמישה. היום זה כבר ברור יותר מאשר בעבר שלכל ילד יש את הקצב שלו. כל ילד יכול ללמוד בצורה אחרת כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. לכן חשוב מאוד לבחור בין ספר, וגם מורים, שיודעים להביע גמישות. מורה שדבק אך ורק בדרך לימוד מסוימת הוא מורה שלא באמת רואה את הילד שנמצא מולו. הרבה פעמים זה קורה מחוסר הגמישות ומחוסר הידע של המורה. מורה כזה מכיר דרך לימוד אחת והוא מצפה שכל התלמידים יישרו קו עם אותה דרך לימוד. לעומת זאת, אם המטרה היא לגרום לילדים שלכם ללמוד בהנאה ובצורה שנכונה להם, חשוב לבחור עבורם בית ספר שכולל גם גמישות.

למה כדאי לבחור בית ספר מקוון?

מעבר לכך שצריך לבדוק איזה מורים נמצאים בבית הספר ומה הם יכולים להציע לתלמידים, חשוב לבדוק את המסגרת עצמה. אתם עדיין בדילמה לגבי השאלה: ללמוד אנגלית בגיל צעיר – אפשר מהבית? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא רק שאפשר, אלא זה גם כדאי. ראשית, אם הטכנולוגיה כבר קיימת ומאפשרת זאת, למה שלא נעשה בה שימוש? שנית, יש הרבה מאוד יתרונות ללימודים בצורה מקוונת, במיוחד אם בוחרים בית ספר טוב לאנגלית. לימוד בצורה מקוונת, מהבית, הוא לימוד שנעשה בסביבה הטבעית והמוגנת ביותר של הילד. הוא לא צריך לצאת החוצה, לבזבז זמן כדי להגיע למקום שבו מתקיימים הלימודים או להתמודד עם רעשים מבחוץ. הוא יושב בבית שלו, מול המחשב וכל כולו מוכן ללמידה. מעבר לכל אלה, הילדים של כולנו הרי מבלים לא מעט שעות מול המחשב. לכן, אם תרשמו את הילדים שלכם לבית ספר מקוון ללימוד אנגלית, זו תהיה דרך נהדרת למנף את זמן המסך שלהם. הם לא סתם ישבו ויבההו מול תוכניות כלשהן לא מלמדות אותם דבר. ההפך הוא הנכון, כי הם ילמדו בזמן הזה מילים חדשות באנגלית וירחיבו את הידע שלהם בצורה נפלאה.

בית ספר מקוון שמציע גם משחקים

עוד דבר שכדאי לדעת על בחירת בית ספר מקוון ללימוד אנגלית, זו השאלת של דרכי הלימוד. איך הילדים באמת ילמדו? האם יישב מולם מורה שרק ידבר אליהם באנגלית? או שמדובר על בית ספר שבו חלק מהרעיון ומהאידאולוגיה זה ללמוד בהנאה? האמת היא, שלימודים בהנאה ותוך כדי משחק אלה לימודים הרבה יותר יעילים. לכן, בבואכם לבחור את בית הספר הנכון ללימודי אנגלית עבור הילדים שלכם בצורה מקוונת, כדאי שתבדקו מראש כל מה שחשוב. הרעיון הוא לבחור עבורם מסגרת לימודית שתוביל אותם אל המטרה. לכן, אם אפשר לבחור בית ספר שיש בו גם משחקים וגם מורים נהדרים, מובן שזה כדאי. אתם תראו מהר מאוד איך האנגלית הופכת לחלק טבעי ובלתי נפרד מחיי היומיום של הילדים, ואין ספק שלא תצטערו על כך בעתיד.

לסיכום, יש היום בתי ספר מקוונים רבים ללימוד אנגלית ובהחלט כדאי להשקיע, לברר ולבדוק איפה מחכה לכם התמורה הטובה ביותר למחיר שתשלמו.

 

האם אהבת את התוכן?

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
חינוך הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.