Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
5 טיפים לשימוש בזמן מסך כיתרון ללימוד אנגלית לילדים
כיצד ללמוד
Star icon
10.02.2023
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

5 טיפים לשימוש בזמן מסך כיתרון ללימוד אנגלית לילדים

תוכן העניינים

 בתור הורים לילדים צעירים אתם מתלבטים מידי פעם מה נכון וחשוב יותר לעתיד של הילדים? ברור לכם שאתם רוצים לעשות הכול כדי להכין אותם בצורה הטובה ביותר לעתיד שמצפה להם? אם כך, ברור שאתם חושבים גם על השפה האנגלית. עוד לפני שנדבר על בחירת אפליקציה ללימוד אנגלית, כדאי שתבינו את ההיגיון שמאחורי הדברים. לגדל ילד דו לשוני זה לתת לו את המתנה הכי גדולה שאתם יכולים. זה מסייע בהתפתחות המוח בצורה בלתי רגילה וזה גם מוביל לגמישות שילדים אחרים לא זוכים לה. ילדים דו לשוניים מבינים מהר יותר שהעולם גדול ושיש בו אנשים אחרים, ממדינות שונות אשר מגיעים ממצבים שונים. ילדים כאלה זוכים בעתיד גם להצעות עבודה טובות, מעניינות ומכניסות יותר, כך שברור מדוע לא מדובר על משהו שיש לגביו בכלל דילמה. זה כדאי, ורצוי להתחיל זאת בגיל כמה שיותר צעיר.

זמן המסך של הילדים

מחקר שנערך בנושא של זמן מסך לילדים הוכיח שכמעט בכל העולם ילדים בין הגילאים 4 ו 12 מבלים לפחות שעתיים בשבוע בפעילויות שונות שקשורות לחינוך בעזרת מחשבים. זה יכול גם לקרות בעזרת מכשירים אלקטרוניים אחרים, אך זו תופעה שהולכת ומתרחבת יותר ויותר בעולם. עם זאת, חשוב מאוד להבדיל בין הפעילויות השונות שהילדים עושים מול המחשב. אם הם יושבים שעות מול המחשב וצופים במשהו בצורה פסיבית, התרומה לכך תהיה מאוד מסוימת. לעומת זאת, אם הילדים יהיו אקטיביים, הדברים ייראו אחרת לגמרי. זה באמת יתרום ללימוד השפה האנגלית אצלם, וכאמור, זה יתרום גם לעתיד שלהם באופן כללי. לכן, כל מה שנותר עכשיו, זה לראות כיצד אנחנו לוקחים את זמן המסך הזה ומייעלים אותו לטובת לימוד האנגלית.

תנו לילדים לקרוא בספרים אלקטרוניים שונים

הורים רבים בטוחים שאם הילד לא יקרא בספרים מודפסים, הוא לא באמת יקרא. חשוב להבין שזה לא כך. אחת מהדרכים הכי טובות שיש ללימוד אנגלית היא להשתמש בספרים אלקטרוניים שונים. בעזרת ספרים אלקטרוניים ניתן לעבור בין השפות השונות במהירות גדולה וכך הקריאה זורמת יותר. הילדים נהנים יותר והם עושים זאת בצורה אקטיבית, כך שברור מדוע זו אפשרות טובה לייעל את זמן המסך שלהם.

סרטונים באנגלית

 הילדים שלכם אוהבים לצפות בסרטונים שונים? אתם לא צריכים להפסיק את הבילוי הזה, כי תוכלו פשוט לתעל גם אותו ללימודי אנגלית. במקום לתת להם לצפות בכל סרטון שהם בוחרים, ככה סתם, נסו לכוון אותם. אפשרו להם, למשל, לצפות בסרטונים באנגלית בלבד ותראו כיצד זה יהפוך את זמן המסך לבעל ערך רב. ניתן כמובן שם לשלב אפליקציה ללימוד אנגלית ואין ספק שהשיפור בידיעת השפה יגיע במהירות.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

משחקים באנגלית

אם יש משהו שעולה בצורה ברורה מכל מחקר שנעשה בתחום, זה שכאשר ילדים לומדים בהנאה הם לומדים טוב יותר. לכן משחקים ללימוד אנגלית הם מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם. משחקים חינוכיים אינטראקטיביים באנגלית הופכים את זמן המסך של הילדים לפעיל. זה לא שהם יושבים ורק צופים, אלא הם חוזרים על הדברים, אומרים את המילים בקול רם ולומדים תוך כדי משחק. ממש כפי שזה עובד בכל תחום אחר של לימודים, כך קורה גם לגבי לימודי אנגלית ושווה לנסות זאת. אתם תראו שבצורה כזאת הילדים יסירו כל התנגדות וגם לא סתם ישבו ויבההו במסך. ההפך יקרה, שכן הם יהיו אקטיביים, ישחקו וייהנו תוך כדי הלמידה.

שיעורי אנגלית מקוונים – הדרך הנכונה למקסם את זמן המסך של הילדים

אי אפשר לדבר על טיפים שונים לשימוש בזמן המסך כיתרון ללימוד אנגלית ולא לדבר על לימודי אנגלית עם מורים באינטרנט. למעשה, אם הילדים שלכם ישבו מול המסך ובצד השני ישב מורה שהם רואים, שומעים ומדברים איתו – זה יהיה זמן המסך הטוב ביותר. הילדים יהיו כל הזמן אקטיביים, ידרשו לבצע תרגילים שונים, לחשוב ולשלוף עוד ועוד מילים באנגלית מתוך הזיכרון. בנוסף, אם תבחרו את המורים הכי טובים שיש ואת השיעורים המקוונות המתאימים, אתם תראו שזו תהיה הצלחה מסחררת.

שלבו שירה וריקוד באנגלית מול המסך

אם מה שהילדים שלכם באמת אוהבים זה לשיר או לרקוד מול צלילים של שירים מוכרים, אפשר למנף גם את העניין הזה לטובת לימוד אנגלית. במקום לתת להם לבחור איזה שיר שהם רוצים בעברית, או בכל שפה אחרת שהם מדברים בבית, כוונו אותם לשירים באנגלית. זו עוד דרך נפלאה שבעזרתה האנגלית תחדור לתודעה שלהם מבלי שהם בכלל ישימו לב. עם הזמן אתם תראו שהם אומנם יושבים מול המסך, אך הם שרים לעצמם, ועוד באנגלית! הם ימציאו ריקודים לשירים באנגלית וזה יהפוך להיות חלק מהשגרה שלהם.

לסיכום, יש היום דרכים נהדרות לייעל את זמן המסך לצורך שיפור האנגלית של הילדים, כך שרצוי להשתמש בכל הטיפים הללו כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

האם אהבת את התוכן?

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.