Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
סיפורי ההצלחה של נובאקיד
סיפורים שמחים
Star icon
29.08.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

5 סיפורי הצלחה של נובאקיד: מלימוד אנגלית ועד עולם הסרטים, הספורט והעסקים

תוכן העניינים

אספנו סיפורים מילדים ברחבי העולם שמעידים עד כמה זה חשוב לדעת אנגלית כדי להגשים את החלומות. שתפו את הסיפורים מעוררי ההשראה שלכם בתגובות ותוכלו לזכות בפרס!

תאורה, מצלמה, אקשן!

שליטה באנגלית עזרה לתלמיד התורכי קרטל Bilcanlı למצוא שפה משותפת עם במאי אמריקאי. הוא שחקן מוכשר אך זה לא הספיק כדי להשיג תפקיד בפרויקט החדש של נטפליקס. 

הסדרה צולמה באנגלית, והעובדה שהוא השלים קורס בנובאקיד בהצלחה עזרה לבן ה-11 להרגיש בטוח במהלך מבחן הבמה שלו ולהשיג את התפקיד!

בדרך להוליווד

הסיפור מעורר ההשראה הבא שלנו מגיע מספרד! אלברו לומד אנגלית עם נובאקיד במשך 18 חודשים בהצלחה רבה. הילד בן ה-12 חולם על קריירה בהוליווד והוא לגמרי בדרך הנכונה. 

לאלברו יש כבר 26 פרויקטים משמעותיים — מפרסומות ועד סרטים באורך מלא. אבל הוא יודע שהוא צריך שתהיה לו אנגלית מצוינת כדי להשיג תפקידים בינלאומיים. הוא כבר קיבל תסריט של דיסני אבל האנגלית שלו לא הייתה טובה מספיק כדי להבין את התסריט. אבל עכשיו הוא מתקרב מדי יום להגשמת החלום!

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

לשנות את העולם? למה לא?

אמה חוסוי היא בוודאות אחת היזמיות הצעירות ביותר ביפן. תלמידת בית הספר בת ה-11 מטוקיו היא נשיאת החברה Moco Earth Co. Ltd., חברה שמפעילה סמינרים חינוכיים על איכות הסביבה עבור ילדים. 

היא מקבלת השראה מהראיון לתת חיים נוספים לחפצים וכך לצמצם את הנזק לסביבה. וכדי לספר לאנשים רבים ככל האפשר ברחבי העולם על היוזמה שלה, היא צריכה לדעת אנגלית. 

נובאקיד התרשמה מהנחישות של אמה. ונתנו לה שנה של שיעורי אנגלית בחינם. וכעת היא קרובה יותר להגשים את החלום שלה ולשנות את העולם באמצעות המיחזור.

מיליונר עם סיכויים נהדרים

תומאס מוראבק הוא השגריר הבינלאומי של נובאקיד בצ'כיה. הילד הדהים את צוות השופטים עם הסרטון שלו עם האחות הצעירה שלו אליזקה (אליס). 

למעשה, האחים כבר בלוגרים פופולריים במיוחד. ל-YouTube channel שלהם יש כבר יותר מ-2.5 מיליון מנויים. למרות המספרים המרשימים האלה, לא מכירים אותם מחוץ למדינה שלהם כרגע. משמעות הדבר היא שלצעירים המוכשרים יש סיכויים מדהימים להגדיל את הקהל שלהם.

תומאס אוהב לטייל ורוצה לראות את זוהר הקוטב לפחות פעם אחת, וגם לבקר את קנדה ולשחק הוקי (הוא אוהב את הספורט). אנחנו בטוחים שהוא יגשים את זה! כעת, כשגריר אמיתי של המותג, הוא רוקד בהתלהבות לצלילי הלהיט של נובאקיד Banana Fish Pizza!

שגריר מרוסיה

דיוויד הוא a Novakid ambassador מרוסיה. למרות שהוא רק בן 8, הוא מתחרה אמיתי! וזה לא מפתיע: דיוויד אוהב קיקבוקס. הוא גם מצליח באנגלית. 

דיוויד אוהב לתרגל את האנגלית על ידי שיחה עם חברים מחו"ל. הוא גם חולם על בלוג בישול משלו — ורוצה להקליט סרטונים ללימוד אנגלית עבורו. אנחנו בטוחים שהוא יגשים את החלום שלו!

הגיע הזמן לסיפור שלכם

בטוח שגם לילדכם יש סיפורי הצלחה, קטנים או גדולים, הקשורים ללמידת אנגלית. הגיע הזמן לשתף את הסיפורים עם Novakid!

בקשו מהם לכתוב סיפור על האופן שבו ידיעת האנגלית עזרה להם להכיר חבר חדש, להזמין אוכל לכל המשפחה בזמן חופשה או אפילו לקבל תפקיד בפרויקט בינלאומי! 

פרסמו את הסיפור שלכם בתגובות לפוסט by 26 August כדי לזכות a year of English lessons at Novakid או אחד הפרסים השווים XXX בבונוסים כדי לקבל שיעורי אנגלית איתנו.

צוות השופטים שלנו יעריך את המקוריות של הסיפורים, ואת הדיוק והביטוי. אנא הניחו לילדים לכתוב את הסיפורים בעצמם. 🙂 חשוב לנו לקרוא את הסיפורים במילים שלהם!

אין מגבלת מילים.

אנחנו מצפים לקרוא את הסיפורים שלכם! 😊

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.