צור איתי קשר

אנגלית לגיל הרך ולילדים

הורים בוחרים אנגלית לילדים בעיקר כשיעור להתפתחות- לשיפור הזיכרון, תשומת הלב והדמיון.
Children
Video

משחקים הם בראש סדר העדיפויות

לא משנה מה מטרתו של המורה - שינון מילים חדשות או לימוד דקדוק - הדבר מוצג לילד בצורה של משחק. ילד צריך לתפוס אנגלית כמשהו שמשחק בלתי אפשרי בלעדיו. השיעורים צריכים להיות מבוססים על פורמט משחקי, שבו תלמיד מקבל כוכבים יקרים על כך שהוא מאזין בתשומת לב וממלא אחר הוראות המורה.

Banner

המורה הוא כל העולם!

מורה לילד הוא הרבה יותר מסתם מקור ידע. מורה קובע את חוקי המשחק, והילד יכול לקבל אותם או לא.

זה תלוי במורה האם תלמיד יאהב אנגלית או לא. עבור ילדים שרק מתחילים ללמוד אנגלית, השיעור הראשון יכול להיות קריטי, והמורה חייב להשאיר רשמים חיוביים בזיכרון הילד.

פורמט המשחק והמורה שהילד מוכן לשחק איתו הם שני הגורמים הקובעים בשיעורי אנגלית לגיל הרך ולילדים. מה לגבי התהליך עצמו?

הכל הולך!

לגוף שלנו יש זיכרון, וגם לגופם של ילדים. כל מה שילדים לא יכולים להביע במילים מועבר במקום זאת על ידי הבעות הפנים והמחוות שלהם; לעתים קרובות הם קופצים, מנופפים בידיים ומסובבים את הראש, כשהם מנסים להגיד למבוגרים מה הם צריכים.

אותו דבר קורה כשילדי גן לומדים אנגלית. לימוד חרוזים, מספרים ושירים עם תלמידים צעירים, כשהמורה משתמש בשפת גוף, מפתח ילדים בדרכים הבאות:

  • כל סוגי הזיכרון מעורבים.
  • קצב וחריזה עוזרים לזכור טקסטים ארוכים יותר.
  • הבעות פנים ומחוות מעבירות את משמעות המילים, שהופכות לברורות ללא תרגום.
  • הטקסטים כוללים מבנים דיבוריים נפוצים. כאשר ילד זוכר אותם, הם הופכים לדפוסים. בעתיד, תלמיד יעביר אותם למצבים דומים בתקשורת בחיים האמיתיים.
  • הוספת מוסיקה עליזה הופכת את השיעור לבהיר וכיפי יותר.

אבל מה עם "מבט ומגע"?

ילדים זקוקים לעזרים חזותיים צבעוניים עם צבעים בהירים ותמונות יפות בהן הם יכולים לגעת. המורים שלנו משתמשים בצעצועים במהלך השיעורים. מורים מדברים איתם, מתבדחים ומשתמשים בהם כדי להראות לתלמידים צעירים למה הם מתכוונים. אינטראקציה פעילה היא הגורם הרביעי לשיעור מוצלח עם ילדים.

ילדים לעתים קרובות מביאים איתם את הצעצועים האהובים עליהם לשיעורים. המורים משתמשים בהם במשחק, ומעורבים את הילד בתהליך הלמידה. גישה זו פועלת עם ילדים ביישנים.

Banner

    ואחרון חביב

    במהלך אינטראקציה פעילה, כל הגורמים משולבים במכלול - ללמד ילדים אנגלית. בשיעור יעיל עם ילדים בגיל הרך, לילד יש שלושה סוגי פעילות: פיזית (משחקים פעילים, ריקודים), דיבור, יצירה. הדברים הבאים חיוניים בעת לימוד אנגלית לגיל הרך ולילדים:

  • מורה שיכול לתפוס את תשומת הלב של הילד ולבסס אמון כבר מהשיעור הראשון.
  • שימוש במשחק כפעילות עיקרית של ילדים בגיל הגן.
  • עזרים חזותיים ברורים ושקל לזכור אותם.
  • אינטראקציה פעילה, הגורמת לילד להיות מעורב במלואו בשיעור.