Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
7 דרכים לא שגרתיות ללימוד אנגלית
כיצד ללמוד
Star icon
07.02.2023
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

7 דרכים לא שגרתיות ללימוד אנגלית

תוכן העניינים

הורים רבים מתלבטים לגבי השאלה באיזה גיל כדאי יהיה להתחיל ללמד את הילדים אנגלית. לכן ברור מדוע גם אתם בדילמה. האם צריך לחכות? או שאולי דווקא בגיל צעיר זה מומלץ יותר? האמת היא, שהילדים של כולנו יכולים ללמוד כל שפה בגיל צעיר. לכן, אם גם אתם מאמינים שעליכם לעשות הכול למען עתיד טוב יותר עבור הילדים שלכם, רשמו אותם עוד היום ללימודי אנגלית שיתאימו להם. מה שבאמת מטריד אתכם זה לא רק מתי להתחיל, אלא איך לעשות זאת? אתם לא לבד. לימוד אנגלית לכיתה ה, או לילדים בכל גיל אחר, צריך להיעשות בצורה נכונה. המטרה שלנו, אחרי הכול, היא להעשיר את הילדים בידע ולא, חלילה, לגרום להם לחוסר התעניינות בשפה או לטראומות אחרות. הינו לפניכם מספר דרכים שמוכיחות את עצמן בכל פעם מחדש, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

לומדים בעזרת אפליקציה

בעידן שבו אנחנו חיים יש אפליקציות לכל דבר ולכל תחום. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שקיימת גם אפליקציה ללימוד אנגלית, והאמת היא, שאפליקציה כזאת הינה בחירה נהדרת. בעזרת אפליקציה ללימוד אנגלית הילדים לא יהיו תלויים בשום דבר: לא בזמן ולא במקום. הם יוכלו לשלוף את הטלפון הנייד וללמוד בדרך שמתאימה לעידן המודרני שבו אנחנו חיים, כך שכדאי לנסות זאת עוד היום.

למידה מרחוק

מעבר לאינספור אפליקציות טובות ללימוד אנגלית, יש עוד עניין שכדאי לקחת בחשבון: למידה מרחוק. במקום לצאת מהבית ולהביא את הילדים שלכם, אחרי יום שלם בבית הספר, לעוד מסגרת לימודית, הם יוכלו ללמוד מהבית. אנחנו חיים בעידן שבו אפשר לעשות הכול מרחוק, וגם הילדים שלכם יכולים ללמוד אנגלית בלי לצאת. הם יכולים לשבת בחדר המוגן והאהוב שלהם וללמוד אנגלית אונליין, מרחוק, בהנאה ובהצלחה רבה.

למידה עם דוברי אנגלית

אי אפשר לדבר על שיטות שונות ללימוד אנגלית ולא לדבר על השפה עצמה. זה נכון שיש הרבה אנשים שיוכלו ללמד את הילדים שלכם אנגלית, אך זה יעבוד הכי טוב אם מי שילמד אותם יהיה דובר אנגלית מלידה.  לימוד אנגלית לילדים עם דוברי אנגלית זה כל מה שצריך כדי שהילדים ילמדו בצורה נכונה. כך הם נחשפים לא רק לשפה, אלא גם למבטא ולתרבות. זה הופך את הלמידה להרבה יותר מעמיקה ומוצלחת, כך שברור מדוע גם השיטה הזאת מוכיחה את עצמה בצורה נפלאה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

שילוב של משחקים

הימים שבהם הילדים של כולנו למדו אנגלית רק בעזרת מורים שדיברו איתם על חוקי דקדוק עברו חלפו להם. היום זה ברור יותר ויותר שילדים לומדים טוב יותר שפה, ולא משנה איזו שפה, במשחק. אתם לא תאמינו כמה מהר הם יפנימו את כל חוקי הדקדוק החשובים אם הלימודים עצמם יתבצעו תוך כדי משחק. לכן שווה לנסות גם את האופציה הזאת, כי היא תוביל את הילדים אל היעד המיוחל.

לימוד שפה עם שירים

כשמדברים על  לימוד אנגלית לילדים עם דוברי אנגלית כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרות של למידה עם מוזיקה ושירים. בעזרת שירים הילדים מעשירים בצורה בלתי רגילה את אוצר המילים שלהם, וגם את זה הם עושים ללא כל מאמץ. בנוסף, הם נחשפים בצורה כזאת גם לתרבות אחרת ואפילו לתחום המוזיקלי, כך שיש כאן כמה יתרונות בשיטת לימוד אחת. אין ספק שהמוזיקה היא חלק מהחיים של כולנו, אז למה לא לנצל את השירים הנפלאים ללימוד אנגלית בהנאה?

סרטים וסרטונים 

ממש כפי שאפשר ללמוד בהנאה אנגלית בעזרת שירים, כך קורה גם עם סרטים וסרטונים. לא תמיד להושיב את הילדים מול הטלוויזיה זה אומר שאתם מזניחים אותם או מבזבזים את זמנם. ההפך הוא הנכון, שכן אם מדובר על צפייה מודרכת ועל שילוב של סרטים וסרטונים באנגלית, הרי שיש לכך ערך מוסף. הילדים גם נהנים מהחוויה של צפייה בטלוויזיה, שיכולה להיות מרגיעה ונעימה, וגם מהעשרת הידע שלהם בשפה האנגלית.

שיחות באנגלית עם ילדים מעבר לים

אתם חושבים על שיטות שונות של לימוד אנגלית לכיתה ה? קחו בחשבון שגם האפשרות לשוחח באנגלית עם ילדים בני אותו גיל שנמצאים במקומות אחרים בעולם יכולה להצליח. הכול צריך להיות מודרך ותחת השגחה, ואז התוצאה לא תאחר להגיע. זה נכון שבתחילת הדרך הילדים ירגישו אולי מובכים, אך מהר מאוד הם ישאירו את המבוכה בצד והשיחה פשוט תזרום מעצמה. לתת לילדים להתנסות ולהפוך את האנגלית לחלק מהחיים שלהם זה כל הקסם. בנוסף, אם הלמידה הם יוכלו לעשות בלי שהם בכלל ירגישו שהם מתאמצים ולומדים, זה יעבוד. הילדים שלכם הם בעלי יכולות הרבה יותר גדולות ללמידה ממה שאתם חושבים. לכן, כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט לתת להם את ההזדמנות להרחיב את האופקים. אם תעשו זאת בצורה נכונה ובעזרת השיטות המהנות שציינו, אתם תראו שמהר מאוד הילדים שלכם יתחילו לדבר באנגלית.

 

אהבת את הפוסט? –  לשיעור ניסיון בחינם

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.