Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
חמישה טיפים איך ללמד ילדים בגילאי 6-12 לדבר אנגלית 
כיצד ללמוד
Star icon
21.06.2022
Time icon 6 min
Comment icon 1 הערות

חמישה טיפים איך ללמד ילדים בגילאי 6-12 לדבר אנגלית 

תוכן העניינים

הורים רבים היו רוצים ללמד את ילדיהם אנגלית בבית, אך אינם יודעים כיצד להתחיל. זה לא משנה אם האנגלית שלכם לא מושלמת. הכי חשוב שתתלהבו ותיתנו לילדים שלכם הרבה עידוד ושבחים. ילדכם יקלוט את ההתלהבות שלכם מהשפה. אל תדאגו אם ילדך לא יתחיל לדבר אנגלית מיד. ללמוד לדבר אנגלית מצריך פרק זמן מסוים כדי לקלוט את השפה. היו סבלניים, והם יתחילו לדבר אנגלית בזמן שלהם.

כיצד תוכל לעזור לילדך לללמוד לדבר אנגלית מבלי שיאבד עניין ומוטיבציה? "הפוך את תהליך הלמידה למשחק מרגש, ואפילו טוב יותר, שחקו בו עם ילדכם", אומר מקס אזרוב, מייסד שותף של  נובאקיד,בית הספר המקוון לאנגלית לילדים. אספנו כמה עצות טובות מניסיונו ועוד כמה טיפים שימושיים העשויים לסייע לכם ולילדכם במהלך לימוד אנגלית למתחילים ולאפשר להם להתאהב בשפה.

דברו איתם אנגלית בבית

"יש לי שלושה ילדים, וכולם גדלים כדו-לשוניים. אני מדבר איתם רק באנגלית, ואשתי מדברת איתם ברוסית. כשהתחלנו, היינו צריכים להכריח את עצמנו לעשות את זה, אבל אחרי כחצי שנה זה בא באופן טבעי. הילדים שלנו מדברים רוסית ואנגלית בקלות והם לומדים מילים חדשות תוך כדי תנועה, וזה לא מפתיע. אם הם לומדים לדבר שפה אחת, הם יכולים גם ללמוד לדבר שתיים", מעיד אזרוב. זוהי רק עצה אחת שהוא חולק איתנו מנסיונו הרב המאפשר לימוד אנגלית לילדים ביסודי בהצלחה מרובה.

אבל כדי שלא תרגישו מקופחים הנה כמה טיפים שיכולים להועיל ולשפר את יכולותיהם של ילדיכם בשפה האנגלית.

למדו ושחקו יחד איתם

בנוסף הוא מציע את האפשרות להתחיל לשחק כמה משחקים פשוטים באנגלית ולהסביר לילד את העיקרון של 'למידה תוך כדי משחק משותף'. לדבריו, לאחר זמן מה, המשחקים הפשוטים האלה יכולים לגדול למשהו גדול ומעניין יותר, ובשלב מסוים הילדים יחושו כי מאוד נעים להם והם יגידו:"זה די כיף! בואו נשחק באנגלית לעתים קרובות יותר!" עם זאת, הוא מזכיר כי חשוב לנקוט בצעדים קטנים ולנסות לא לנגוס יותר ממה שאתם יכולים ללעוס, כלומר לכו איתם בצעדים קטנים כדי לא להמאיס עליהם את לימוד האנגלית.

ילדים יכולים ללמוד לדבר אנגלית באופן טבעי כשהם נהנים. הקפידו אם כן לשחק איתם במשחקים שונים כגון משחקי פעולה כדוגמת הרצל אמר, כיסאות מוסיקליים ומשחקים אחרים. משחקי מילים, וכן גם משחקים מקוונים.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

המשיכו לעניין אותם באמצעות משחקים אינטראקטיביים וקווי עלילה מרתקים

ילדים נענים ללמידה באמצעות משחקים וסיפורים. אלא שמקס אזרוב עולה על בעיה שקיימת במקרה הזה, והיא שלרוב נראה כי ספרי לימוד השפה האנגלית הם די משעממים. כמעט שאין להתחמק מהעובדה שכשאנחנו לומדים בשפת האם שלנו, הרי שנעדיף לקרוא סיפורים מעניינים באמת וספרים שווים. אבל בלא מעט ספרי לימוד באנגלית, קווי העלילה שניתנו הם די פרימיטיביים ולא מעניינים.

אז אתם שואלים את עצמכם: איך זה אמור ליצור עניין? ובכן, סביר להניח שהדבר עושה בדיוק את ההיפך. וכך ברגע שהילד שלכם מתחיל לאבד עניין, הרי בעצם איבדתם את ההזדמנות שלכם לרתק אותו וללמד אותו. עלילה מעניינת ומושכת צריכה להיות המוקד העיקרי של תכנית הלימודים כבר מההתחלה, בדיוק כמו שספר טוב עושה. בנובאקיד  לעומת זאת, עוטפים את קווי העלילה באנימציה ומשחקים, אלו הם פורמטים שילדים מאוד מעריכים, ומתחברים אליהם. באמצעות החיבור הזה הם רוכשים לעצמם אוצר מילים וגם הבנה דיקדוקית ברורה של השפה האנגלית.

הראו להם שלמידה עצמית יכולה להיות מהנה

יש עוד סיבה לכך שרצוי שהתוכן המוצג יקלוט את עינם ואוזנם של התלמידים. הסיבה היא שתוכן המוצג היטב, ושהוא צבעוני ומעניין. יהיה תוכן שהילדים ירצו לצרוך. מה הפלא איפוא שבממוצע, תלמידי נובאקיד מבלים 50% מזמן הלמידה שלהם בלימודים עצמאיים. זה אומר שעל כל שני שיעורים בשבוע שהם לומדים עם מורה נובאקיד, שהוא מורה הדובר שפת אם אנגלית, הם מבלים לפחות שעתיים נוספות במשחקים חינוכיים ובביצוע תרגילים בפלטפורמה של נובאקיד.

מה המשמעות? ובכן, בסופו של דבר זה משחק מספרים פשוט כי ככל שמתאמנים יותר, כך התוצאה טובה יותר. המטרה העיקרית של נובאקיד היא להפוך את לימוד האנגלית למהנה ומרגש עבור התלמידים שלהם, והם מצליחים לעשות זאת בהצלחה גדולה.

זכרו: הציונים משתפרים כאשר יש בסיס למידה טוב

יתרון נוסף, מאוד משמעותי ללימודים בנובאקיד הוא שעל ידי התחלת לימוד שפה בגיל צעיר, ילדים בונים בסיס טוב ללמידה עתידית. כאשר ילדים מבינים שהם מסוגלים לעבד חומרי למידה בהבנה טובה במהלך השיעורים, זה נותן להם את הביטחון להמשיך בלימודים. הם מרגישים יותר בנוח כשהם עונים לשאלות המורים, ומתחילים 'לראות' את המשמעות של מה שכתוב בספרי הלימוד שלהם. זהו הבסיס האיתן שמניחים בנובאקיד., והוא זה שמביא לכך שאפשרות לימוד אנגלית לגילאי 6 זוכה להצלחה מרובה ולכך שהציונים של התלמידים שלהם רק משתפרים.

איך תוכלו לתרגל אנגלית בבית עם ילדכם

נובאקיד הוא אם כן סיפור הצלחה עבור הורים וילדים רבים. אז אם ילדכם עדיין לא לומד אנגלית עם נובאקיד, הירשמו לשיעור ניסיון חינם. בשיעור, המורה ידגים את פלטפורמת הלמידה האינטראקטיבית שלנו ויקבע את רמת האנגלית הנוכחית של ילדכם. והכי חשוב, המורה יראה לילדכם שלימוד אנגלית יכול להיות כיף.

הרשמו לשיעור נסיון ללא תשלום!

Rate this post
  1. נעמה

    אשמח שתאפשרו התנסות חינמית מבלי להירשם באתר כי זה דרך גוגל.
    אם אפשר לדבר עם אדם על הציפיות והאפשרויות, זה יהיה מצויין.
    הנייד שלי: 0547299223
    בתודה,
    נעמה

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.