Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
דרכים ללמוד אנגלית
כיצד ללמוד
Star icon
28.07.2022
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

חמש הדרכים הכי טובות ללמד ילדים אנגלית מהבית

תוכן העניינים

לא מעט הורים מתחבטים בשאלה כיצד יוכלו לסייע לילדיהם ללמוד אנגלית מבלי שיאבד עניין ומוטיבציה. במקביל, לרובם הצורך לצאת מהבית ולפנות זמן להסיע את הילד לשיעור וחזרה הופך את קבלתם של שיעורי האנגלית לסוג של טרחה. הילדים עצמם לא מעוניינים להתנתק מהבית וכן, נכון ניחשתם גם להתנתק מהמסך, מכל מסך. אז איך מגשרים על הפער הזה? פשוט מאוד מחליטים ללמוד אנגלית מהבית. איך עושים זאת? אילו אמצעים פשוטים יכולים לעמוד לרשותכם ולהקל עליכם במשימה שלקחתם על עצמכם? ובכן, בואו נתחיל ממשהו אחד בסיסי והוא שהפתרון ללמד אנגלית מהבית נעוץ בהפיכת תהליך הלמידה למשחק מרגש. הוסיפו לזה גם קצת קורטוב של בניית יחסים קרובים בין ההורים לילדים, ועד השימוש שניתן לעשות עם אפליקציות שונות ללימוד אנגלית.

לדבר איתם אנגלית בבית

"יש לי שלושה ילדים, וכולם גדלים כדו-לשוניים. אני מדבר איתם רק באנגלית, ואשתי מדברת איתם ברוסית. כשהתחלנו, היינו צריכים להכריח את עצמנו לעשות את זה, אבל אחרי כחצי שנה זה בא באופן טבעי. הילדים שלנו מדברים רוסית ואנגלית בקלות והם לומדים מילים חדשות תוך כדי תנועה, וזה לא מפתיע. אם הם לומדים לדבר שפה אחת, הם יכולים גם ללמוד לדבר שתיים", אומר מנכ"ל נובאקיד מקס אזרוב. כמובן שבשלבים ההתחלתיים מומלץ לשמור על משפטים פשוטים כדי שהלומדים יוכלו לפתח את הידע שלהם, ואז לבנות אותו. כמו לדוגמה הוראות פשוטות, או בקשות קצרות אך אינפורמטיביות.

בנוסף הוא ממליץ לשחק עם הילדים כמה משחקים פשוטים באנגלית ולהסביר לילד את העיקרון של 'למידה תוך כדי משחק משותף'. לאחר זמן מה, המשחקים הפשוטים האלה יכולים לגדול למשהו גדול ומעניין יותר, ובשלב מסוים הילדים יחוש שהם נהנים ויבקשו לשחק באנגלית לעתים קרובות יותר. אבל, עצה נוספת שלו היא: "לנקוט בצעדים קטנים ולנסות לא לנגוס יותר ממה שאתם יכולים ללעוס"

מומחים נוספים ממליצים לשלב המון ויזואליות בתהליך הלמידה, כמו לדוגמה השימוש בתמונות. ילד אולי לא מבין שהמילה 'עיפרון' פירושה עיפרון, אבל הוא מזהה מהי תמונה של עיפרון. על ידי שילוב טקסט עם תמונות, ילדים יוכלו לפתח טוב יותר את ההבנה שלהם, ובנוסף, תמונות גם מוסיפות קצת צבע.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

להשאיר אותם ערניים

כמו מורים והורים רבים גם אתם עשויים להתחבט בשאלה כיצד לדאוג שהילדים שלכם יוותרו ערניים וישתפו פעולה עם תהליך הלמידה. כמו במקרים רבים נראה כי עלילה מעניינת ומושכת צריכה להיות המוקד העיקרי של תכנית הלימודים כבר מההתחלה, בדיוק כמו שספר טוב עושה. לכן, בנובאקיד עוטפים קווי עלילה באנימציה ומשחקים, ואלו הם כידוע פורמטים שילדים מאוד מעריכים.

בנוסף, כדאי להראות לילדים שלמידה עצמית יכולה להיות מהנה. כמובן שכדאי לעשות זאת בעזרת תוכן מוצג היטב, צבעוני ומעניין. בממוצע, תלמידי נובאקיד מבלים 50% מזמן הלמידה שלהם בלימודים בעצמם. זה אומר שלכל שני שיעורים בשבוע עם מורה נובאקיד המעביר להם קורס אנגלית אונליין, הם מבלים לפחות שעתיים נוספות במשחקים חינוכיים ובביצוע תרגילים בפלטפורמה של נובאקיד, באופן עצמאי. 

הסיבה להצלחה הזו נעוצה קרוב לוודאי וללא ספק בעובדה שאנחנו לומדים יותר כשאנחנו נהנים. ככל שאנו מעורבים יותר במשימה, כך אנו נאלצים להשקיע יותר, אבל חשים סיפוק והנאה רבים.

שיפור בציונים

על ידי תחילת לימוד שפה בגיל צעיר, ילדים בונים בסיס טוב ללמידה עתידית. כאשר ילדים מבינים שהם מסוגלים לעבד חומרי למידה בהבנה טובה במהלך השיעורים, זה נותן להם את הביטחון להמשיך בלימודים. הם מרגישים יותר בנוח כשהם עונים לשאלות המורים, ומתחילים 'לראות' את המשמעות של מה שכתוב בספרי הלימוד שלהם. זהו הבסיס האיתן שמניחים בנובאקיד ואשר מביא לשיפור הציונים של התלמידים. 

כמו כן הטכנולוגיה, שהפכה במהירות לחברו הטוב ביותר של האדם בשנים האחרונות, היא דרך מצוינת לגרום לילדים לעסוק בשיעור. עם כל כך הרבה אפליקציות, משחקים ופלטפורמות אינטראקטיביות שמעמידה נובאקיד לרשות תלמידיה, הילדים נהנים ולומדים, וכמובן לא מאבדים עניין בחומר הנלמד. כל אלו באים בסופו של דבר לידי ביטוי בשיפור הציונים שלהם ובשליטה המעולה שהם מגלים בשפה האנגלית.

אבל אין ספק כי אחד הכלים המשמעותיים שנובאקיד מעמידה לרשות כולם, ובמיוחד לרשותם של מי שמעוניינים ללמוד אנגלית מהבית הואלימוד אנגלית ביוטיוב. כאן תוכלו למצוא עשרות סרטים בנושאים שונים החל מאיך ללמוד מילים חדשות באנגלית, וכיצד אפשר ללמד ילדים לכתוב. כמו גם שיעורים פתוחים שילמדו אותם על האביב, על העולם שמסביבנו, שימור הסביבה ואפילו שיעור תנועה. 

כאן גם תוכלו לקבל פעם אחת ולתמיד תשובה איזה מורה עם איזה מבטא עדיף לכם – האם תרצו במורה בעל מבטא בריטי או שמא מורה עם מבטא אמריקאי. 

הסרטונים הללו מהווים רק גירוי לדבר האמיתי והוא קבלת שיעור פרטי באנגלית. אם אתם לא בטוחים שזה מה שילדכם צריך או יאהב הרי שנובאקיד מעמידה לרשותכם את האפשרות לקבל שיעור נסיון. 

עצתנו היא שאם ילדכם עדיין לא לומד אנגלית עם נובאקיד,  כדאי שתרשמו אותו לשיעור ניסיון חינם. בשיעור, המורה ידגים את פלטפורמת הלמידה האינטראקטיבית שלנו ויקבע את רמת האנגלית הנוכחית של ילדכם. והכי חשוב, המורה יראה שלימוד אנגלית יכול להיות כיף, מהנה ומענג.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.