Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
כרטיסיות ללימוד - האם הן יעלות?
כיצד ללמוד
Star icon
07.12.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

כרטיסיות ללימוד – האם הן יעלות?

תוכן העניינים

הורים רבים מנסים להבין מהם הדברים החשובים ביותר לילדיהם. האם חשוב יותר ללמד אותם מתמטיקה? לקחתם אותם לכמה שיותר חוגים? או שאולי מה שהילדים צריכים זה ללמוד כמה שיותר שפות ולראות כמה שיותר מדינות בעולם? ראשית, כמובן שהמצב האידילי הוא לא לבחור, אלא להצליח לתת לילד הכול. שנית, באופן ריאלי זה לא אפשרי. לכן, אם גם אתם הורים אוהבים שרוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם, כדאי שתדעו: שפות פותחות דלתות בחיים, ובמיוחד השפה האנגלית. אי אפשר להתנהל בימינו בלי ידע באנגלית, ורצוי שזה יהיה ברמה הכי גבוהה שאפשר. לכן, בין אם מעניינת אתכם האפשרות של לימוד אנגלית לכיתה ה ובין אם הילדים שלכם קטנים יותר, איזו סיבה יש לכם לדחות את העניין? חשוב שתדעו שיש היום שיטות שונות ללימוד אנגלית לילדים, שכן זה כבר בכלל לא בטוח שאותם מורים שמתעקשים על חוקי דקדוק יובילו לתוצאה הרצויה. יש שיטות שכבר חלפו מהעולם והתחלפו באחרות, אך יש גם שיטות שעדיין רלוונטיות כי יעילותן ברורה. אחת מהן היא כמובן כרטיסיות לימוד, ואתם לא תאמינו שתגלו עד כמה זה יעיל.

מהם היתרונות של כרטיסיות לימוד?

ראשית, אם חיפשתם אתר לימוד אנגלית לילדים הגעתם בדיוק למקום הנכון, כי אצלנו הילדים שלכם יוכלו ללמוד אנגלית בדרכים שונות, וכולן מהנות. שנית, אצלנו תוכלו להכיר, ואולי להיזכר, בכל היתרונות של כרטיסיות לימוד. בניגוד להרבה שיטות אחרות שכבר נראות לנו מיושנות היום, הרי שאותן כרטיסיות ללימוד לא במקרה שורדות את מבחן הזמן. הן מציגות מספר יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. למשל, העובדה שקל מאוד להכין אותן. לא צריך שום דבר מיוחד בשביל זה, כי מספיק דף או בריסטול לשם כך. ניתן לצייר, לכתוב בעט או להדפיס את המושגים השונים ואת ההגדרות. מעבר לעובדה שקל מאוד להכין כרטיסיות כאלה, אנחנו רואים שיש להן יתרון משמעותי מבחינת הלימוד עצמו. זו דרך של משחק, ומשמעות הדברים היא שזו למידה מהנה. אתר לימוד אנגלית לילדים שכולל אינספור משחקים, כמו האתר שלנו, מוכיח בצורה חד משמעית: ילדים לומדים טוב יותר כשהם נהנים. לכן, אם בעזרת כרטיסיות לימוד הילדים יכולים לא רק להכיר מושגים חדשים, אלא גם ליהנות מהתהליך, זה אומר שהלמידה תהיה מוצלחת יותר. הם לא ישכחו כל כך מהר את המושגים החדשים שהם ילמדו בעזרת הכרטיסיות ולכן זה מומלץ בחום.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

מה זה אומר בדיוק "ללמוד בהנאה"?

היום מדברים על זה יותר ויותר: "לימוד בהנאה", אך האם עצרתם לשאול את עצמכם מה זה אומר בדיוק? חלק מהעניין הוא שהילד ילמד, למשל בעזרת כרטיסיות ללימוד, והוא יעשה זאת בלי שהוא בכלל שם לב. הוא בטוח שהוא רק משחק, ואולי נהנה מזמן האיכות עם ההורים, אך בפועל, הזמן הזה הוא זמן לימוד לכל דבר ועניין. זה בדיוק הקסם של למידה בהנאה. הגישה כאן שונה, כי זה לא אנחנו מעמיסים על הילדים, אחרי שעות בית הספר, עוד חוגים ושיעורים. זה לא שמדובר על לימוד אנגלית לכיתה ה שכולל חוג עם שעתיים של לימוד. ההפך הוא הנכון, כי הילדים פשוט משחקים. הם נחים, נהנים, צוברים חוויות, ובלי לשים לב, הם גם מעשירים את הידע שלהם בשפה החשובה הזאת – אנגלית. לכן גם לא נוצרת אצלם ההתנגדות שהרבה פעמים לימודים בבית הספר יוצרים. למעשה, שיטת הלימוד בעזרת כרטיסיות, ועוד שלל משחקים אחרים, מתאימה גם לאותם תלמידים שקשה להם לשבת שעות. אנחנו. לא מאלצים אותם לשבת עוד ועוד וללמוד, אלא אנחנו נותנים להם את האפשרות ללמוד וליהנות מכך. זה הבדל משמעותי לא רק בתהליך עצמו ובנכונות של הילדים ללמוד, אלא גם מבחינת מבחן התוצאה.

הילד אוהב לקרוא? הוא יכול לעשות זאת גם באנגלית!

אם הילדים שלכם שייכים לאותם הילדים שאוהבים לקרוא, הגיע הזמן שתדעו: לתת להם לקרוא באנגלית זו בחירה נפלאה. אחרי שכבר יהיה להם אוצר מילים ברמה כזו או אחרת, ואחרי שהם כבר יודעים לקרוא, נוכל ליצור עבורם תחושה נוספת של הצלחה. סיפורים באנגלית למתחילים זה מסוג אותם הדברים שעושים את ההבדל עבור מי שאוהב לקרוא. כל עוד נדאג להתאמה בין רמת הידע באנגלית ובין הסיפור שהילד קורא – הרי שגם הצלחת החוויה הזאת מובטחת. ממש כפי שקורה לילד ששומע שיר באנגלית ופתאום מבין את המילים, קורה גם במהלך הקריאה. נוצרת כאן תחושה בלתי רגילה של סיפוק, שכן זה אומר שההשקעה משתלמת! נסו לדמיין את הילדים שלכם קוראים סיפורים באנגלית למתחילים או לומדים מילים חדשות בעזרת שירים! מעבר לעובדה שיש כאן בילוי בפני עצמו, יש כאן גם חגיגה מבחינת ההצלחה האישית. הילדים שלכם צמאים להצלחה הזאת, והאמת היא, שהם אפילו לא צריכים להתאמץ יותר מידי כדי שזה יצליח. רשמו אותם ללימודי אנגלית אונליין ותראו שהם יודו לכם על כך מאוד בעתיד.

 

 

אהבת את הפוסט? 

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.