Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
מדוע החזרתיות חשובה בלימוד אנגלית?
כיצד ללמוד
Star icon
13.12.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

מדוע החזרתיות חשובה בלימוד אנגלית?

תוכן העניינים

לאחרונה התחלתם לחשוב על כך שהילדים שלכם צריכים לדעת שפות? אומנם עברית היא שפה נפלאה, אך כדי להסתדר בעולם הגדול חובה לדעת גם אנגלית. הבעיה היא שהמשימה הזאת מורכבת. איך באמת מלמדים ילדים אנגלית? ולמה החזרתיות היא משהו שאי אפשר לוותר עליו? האמת היא, שיש היום שלל שיטות שבעזרתן אפשר ללמד אנגלית. למשל, אפליקציה ללימוד אנגלית לילדים יכולה לעשות את העבודה בצורה נהדרת. בנוסף, יש גם אפשרות לקחת שיעורים פרטיים אונליין וללמוד בשלל מסגרות שונות. עם זאת, חשוב להבין שלא משנה איך הילדים שלכם ילמדו אנגלית, שכן בכל מקרה החזרתיות היא חלק מהעניין. המוח שלנו עובד בצורה כזאת שככל שאנחנו חוזרים על הדברים יותר ויותר, אנחנו מפנימים אותם יותר טוב. זה נכון במיוחד כאשר מדברים על לימוד של שפה, בין אם זו אנגלית ובין אם זו כל שפה אחרת.

החשיבות של השאלה איך יוצרים את החזרתיות

אם ננסה לעשות השוואה בין לימוד אנגלית בימינו ובין מה שהיה נהוג בעבר, אנחנו נראה שאפילו נושא החזרתיות היה שונה. למשל, בעבר, או בשיטה המסורתית יותר, הילדים היו צריכים להשתתף בהכתבות. המורה הייתה מתהלכת בכיתה, אומרת מילים שונות והילדים היו צריכים לכתוב אותן. החזרתיות באה לידי ביטוי בעוד דרכים, כמו שינון של מילים וכדומה. היום, לעומת זאת, כבר ברור שאפשר גם אחרת. למשל, אפליקציה ללימוד אנגלית לילדים מאפשרת לילדים ללמוד בלי שהם בכלל שמים לב. אם האפליקציה טובה, היא גם מאפשרת לילדים לחזור על המילים החדשות וכך יוצרת נושא החזרתיות באופן נעים יותר. יש משמעות אדירה לשאלה איך אנחנו גורמים לילדים לחזור על המילים ולכן שימוש באפליקציה ידידותית זו בחירה טובה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

חוזרים על מילים תוך כדי שיחה ולימוד מקצוע

עוד אפשרות נהדרת שעונה על הצורך בחזרתיות, היא לימוד מקצוע באנגלית אונליין לילדים. בצורה כזאת הילדים יושבים מול המחשב עם המורה ולומדים מקצוע כלשהו. זה יכול להיות ספרות, מתמטיקה או כל מקצוע אחר. עצם העובדה שהילדים עושים זאת באנגלית ועם מורה שהוא דובר אנגלית ברמת שפת אם, גורמת להם לחזור על אוצר המילים. כמובן שבכל שיעור כזה הם לומדים עוד ועוד מילים חדשות, אך גם המילים המוכרות כבר עדיין נמצאות בשימוש. כל עוד השפה היא חלק בלתי נפרד מהחיים של הילדים והם לומדים אותה בצורה אינטואיטיבית, גם החזרתיות נעשית באופן נעים. כך לא נוצרת אצל הילדים אותה ההתנגדות שרבים מאיתנו, ההורים, זוכרים מילדותנו כתלמידים. יש לכך משמעות אדירה, שכן קשה מאוד לעשות עבודה סיזיפית של חזרתיות על אוצר מילים אם לא נהנים.

החשיבות של התחלת הלימוד בגיל צעיר

כשמדברים על לימוד אנגלית בצורה יעילה ועל חזרתיות, חשוב לדבר גם על הגיל שבו מתחילים. אם גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, חשבתם עד לא מזמן שאתם מעמיסים על הילדים עם לימוד השפה האנגלית, דעו שזה לא מדויק. למעשה, אם חשבתם לדחות את התחלת הלימודים לגיל מבוגר יותר של הילדים, עדיף שלא תעשו זאת. זה לא במקרה שהיום האפשרות של אנגלית לילדים בני 5 הפכה להיות מאוד נפוצה. יש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, בגיל הזה, ואם מלמדים את הילדים בשיטות נכונות, הילדים מאוד משתפים פעולה. הם רק רוצים ללמוד עוד ועוד דברים, כך שגם אנגלית הם יוכלו ללמוד בקלות. בנוסף, אם תבחרו באפשרות של אנגלית לילדים בני 5 למעשה תתנו לילדים שלכם הרבה מאוד זמן ואפשרויות לתרגל ולחזור על הנלמד. הם יעשו זאת לאורך שנים בדרכים שונות ומגוונות וכך הפנת השפה תהיה הרבה יותר טובה. זה לא משנה מה הילדים לומד, שכן בכל מקרה, החזרה היא חלק מהעניין. היא זו שמעבירה את הידע הנרכש לחלק בלתי נפרד ממה שהאדם יודע בסופו של דבר ולכן היא חשובה.

בחירת מסגרת הלימודים הנכונה

לבסוף, כדי להבטיח שהילדים יצליחו ללמוד אנגלית, צריך לבחור כמובן גם את המסגרת המתאימה לכך. יש היום אינספור קורסים, תיאוריות ואפשרויות בנושא של לימוד אנגלית לילדים. יחד עם זאת, לא כל אפשרות באמת תענה על המטרה כמו שצריך. אחרי הכול, המטרה היא שהילדים ילמדו אנגלית בצורה נכונה, יפנימו את הדברים וגם ייהנו תוך כדי. הדבר האחרון שתרצו זה ליצור אצלם טראומה כלשהי בגלל למידה שלא נעשתה באופן מתאים. לכן, אם תוכלו לרשום את הילדים שלכם ללימודים אונליין, למה לחשוב פעמיים? בחירת מסגרת אונליין שכוללת לימודים עם מורים דוברי אנגלית זו אפשרות נהדרת. בנוסף, אם הילדים ילמדו בעזרת כלים מודרניים, שירים ומשחקים, מה טוב. בצורה כזאת הם לא רק ילמדו עוד ועוד דברים חדשים, אלא גם יחזרו על הנלמד בכל פעם מחדש. הם יפנימו את חוקי הדקדוק של השפה בלי לשים לב שהם עושים זאת והתוצאה תהיה נהדרת: הילדים ידעו אנגלית הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים!

 

אהבת את הפוסט? –  לשיעור ניסיון בחינם

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.