Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
באיזה גיל להתחיל ללמוד אנגלית
חינוך הילד
Star icon
04.08.2022
Time icon 6 min
Comment icon 0 הערות

באיזה גיל הכי כדאי להתחיל ללמוד אנגלית ובאיזה דרך?

תוכן העניינים

כיום, אין כמעט אדם שלא מבין את חשיבות השליטה בשפה האנגלית. לפני זמן רב שפה זו הפכה לחלק חשוב בחייו של כל אדם על הפלנטה. ובהקשר לכך, די בטוח שלא נמצא הורה שאינו דואג לעתיד ילדו ולמימושו, ואשר אינו מעוניין להעניק לו את ההכשרה הטובה ביותר בשפה האנגלית. אלא שכאן מגיעות השאלות, הספקות והדאגות של ההורים שמרכיבות את ההחלטה על לימוד השפה האנגלית לילדיהם. והאם מומלץ לדאוג לכך שילדיכם יקבלו שיעורי אנגלית לילדים בגילאי 4-5?

מתי כדאי להתחיל ללמוד אנגלית

האמת היא שאין בדיוק גיל מסוים שבו ילדים מתחילים ללמוד אנגלית, שכן כל ילד הוא אדם נפרד ובעל אישיות משלו. גם דעות ומומחים לגבי מגבלת הגיל האופטימלית שבה ילדים צריכים להתחיל ללמוד שפה זרה חלוקות. לטענת חלק מהמורים, הילד צריך להתחיל ללמוד אנגלית מגיל צעיר כמו שלוש שנים, ולפי אחרים – הזמן הטוב ביותר להתחיל ללמוד אנגלית הוא בין 5 ל-7 שנים. אנו בנובאקיד סבורים כי הגיל המתאים בו ניתן לאפשר לימוד אנגלית לילדי גן הוא גיל 4. 

הסיבות לכך נעוצות בעובדה כי בגיל הזה הילדים זוכרים הכי מהר והכי טוב. הם לומדים מילים וביטויים בשפה זרה במקביל לשפת האם שלהם וללא כל דאגות. יתרה מכך אם תדאגו לכך שילדכם ילמד את השפה הזרה תוך כדי משחק, צפייה בסרטי ילדים או האזנה לשירים באנגלית, הרי שלימוד השפה יהפוך עבורו לזמן מהנה. סיבה נוספת, לא פחות חשובה, היא העובדה כי ילדים בגיל הזה לא מפחדים לטעות, אין להם עכבות, והם אינם חוששים לטעות ולומר משהו לא נכון. בנוסף ילדים בגיל זה כבר התמודדו בהצלחה עם שפת האם שלהם, החלו להצטרף לקבוצות, ליצור חברויות וכל זה יכול לעזור להם להתמודד ולהתקדם במהירות עם המילים והביטויים של השפה הזרה הנלמדת.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

ההבטים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים עבור שיעורי אנגלית לילדים בגילאי 4-5

אם אנחנו צריכים לסכם אם כן את ההבטים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים שמונחים בהנחה היסוד לפיה מומלץ ללמד אנגלית לילדים בגיל צעיר (4 ואילך), הרי שאלו הם ההבטים העיקריים. ראשית, קיים הצורך המוגבר בסוציאליזציה, בגיל הצעיר הזה ילדים רוצים להכיר חברים חדשים. מאידך, המחסום הפסיכולוגי שלהם הוא מינימלי. די ברור כי בגיל הזה ילדים הופכים יותר חברותיים ודברניים. הוסיפו לכך את העניין המוגבר שלהם בלמידה, כאשר ילדים בגיל הצעיר הזה מגלים שיש הרבה דברים חדשים ומעניינים סביבם ומנסים להרחיב את גבולות המותר כדי לספק את הסקרנות הגוברת שלהם. תהליך הסוציאליזציה שבו הם מצויים מחייב אותם גם להבין שיש לשחק לפי הכללים. די ברור שבגיל הזה ילדים מתחילים להבין שלכל המשחקים יש חוקים משלהם, ושעליהם לפעול לפיהם כדי להמשיך לשחק, או להישאר במשחק.

באשר לנקודות הפיזיולוגיות, הרי שמערכת השפה של שפת האם שלהם ברורה להם פחות או יותר. מזה שאומר שהם לא צריכים לערבב בין שתי שפות. לעומת זאת, איברי הדיבור שלהם עדיין גמישים, כך שהם יוכלו להשיג את ההגייה הנכונה על ידי חיקוי המורה.  הזיכרון הפיזולוגי שלהם עדיין זוכר איך הם למדו את שפת האם שלהם, ולכן הם ישתמשו באותו עיקרון בעת ​​לימוד שפה חדשה. כתוצאה מכך, יהיה להם קל יותר לזכור ביטויים ומבני שפה אחרים, כל עוד יש להם תרגול קבוע.

התהליכים הקוגניטיביים (דמיון, קשב, ניחושים וזיכרון) מתפתחים באופן פעיל, זאת כמובן אם ניצור את התנאים הנכונים. מסתבר שילדים בגיל הצעיר הזה יכולים לשנן כמויות גדולות של מידע.

יתרונות לימוד אנגלית לילדי גן

לימוד שפה מפתח חשיבה מופשטת, זיכרון ודמיון. ולימוד שפה חדשה לפני בית הספר ללא שפה מתווכת, דיבור רק באנגלית, עוזר לפתח ניחוש שפה הקשרי, שהוא הישג אפילו לתלמידי תיכון. בנוסף, ילדים שמתחילים ללמוד אנגלית בגיל צעיר אינם מפחדים מהשפה הזרה, כי הם לא לומדים אותה על ידי כתיבת חוקים לא ברורים, תמלילים או תכתיבים, אלא לומדים אותה באמצעות משחקים – פעילות טבעית לילדים. לימוד שפה מוקדם גורם לילדים להתעניין באנגלית, כמו גם בערכים ובמסורות התרבותיות של מדינות דוברות אנגלית.

לבסוף, לילדים ללא ספק יהיה יתרון בלימוד אנגלית בבית הספר. תמיד קל יותר לחזור על מה שכבר למדת ולהרחיב את הידע שלך במקום להתחיל מאפס. הילד שלך ירגיש הרבה יותר בטוח מאשר בני גילו שמעולם לא למדו אנגלית לפני כן. ביטחון עצמי יעזור להם להצליח ולקבל ציונים טובים.

לימוד אנגלית עם מורה פרטי באינטרנט

בחירה בפורמט המקוון נושאת בחובה לא מעט יתרונו, הן עבור ההורים והן עבור הילדים. הזמינות של השיעורים היא ללא ספק היתרון הבולט שלה. הורים אינם צריכים להסיע את ילדיהם לשיעורי אנגלית. בנוסף, ניתן ללמוד מכל מקום, וגם כשמדובר בחופשה משפחתית, אפילו מעבר לים אין צורך לבטל את השיעורים. 

כי לימוד אנגלית עם מורה פרטי באינטרנט משמעו לוח זמנים גמיש, ויכולת לבחור מורה. בנובאקיד כל המורים דוברי שפת אם, והם מתקשרים ויוצרים אינטראקציה פעילה עם ילדים, מה שמבטיח תוצאה טובה. השיעורים נערכים בחדר אינטראקטיבי מיוחד עם הרבה תכונות נהדרות שאפילו הילדים הצעירים ביותר יאהבו. השיעור הראשון בחינם, ותוכלו להירשם בקישור הזה!

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.