Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
חמשת האפליקציות המובילות ללימוד אנגלית לילדים
כיצד ללמוד
Star icon
14.06.2022
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

חמשת האפליקציות המובילות ללימוד אנגלית לילדים

תוכן העניינים

עד לפני כמה שנים, לימוד אנגלית דרש להירשם אל בית ספר ללימוד אנגלית, או מפגש עם מורה פנים אל פנים. עם זאת, כיום, כשאפשר למצוא ולסדר כמעט הכל באינטרנט, לימוד אנגלית הרבה יותר קל, נגיש וזול יותר. המספר העצום של תוכניות ויישומים סלולריים המיועדים ללימוד אנגלית פירושו שכעת אנו יכולים ללמוד בכל מקום, בכל שעה ביום או בלילה ובכל גיל. אז בשבילכם אספנו כאן מבחר אפליקציות שהן מהמובילות ללימוד אנגלית לילדים.

לימוד אנגלית באמצעות הסמארטפון

מלבד הסמארטפון שלכם ישנם שני כלים מאוד חשובים שעליכם להשיג כדי ללמוד אנגלית באופן הזה: משמעת עצמית ומוטיבציה. לכן טוב תעשו אם תגדירו לעצמכם יעד למידה, כמו לשלוט בביטויים בסיסיים או הגעה לרמה מתקדמת יותר.

כשתגיעו לבחור יישומון ללימוד אנגלית, תגלו שיש מבחר אינסופי של יישומונים המתאימים להרבה תוכניות למידה שרובן זמינות באינטרנט. כל אחד מהיישומונים הללו מפתח כישורי שפה שונים. ישנן יישומונים לשם תירגום, יישומונים עם חידונים ומשחקי שפה, נוספים המיועדים ללימוד אוצר מילים, דקדוק והגייה. חלקם מיועדים למשתמשים הצעירים ביותר, וחלקם הם עבור מבוגרים. ההמלצה שלנו היא שלפני הורדת כל יישומון לטלפון שלכם, כדאי לקרוא את התיאור שלו וחוות דעת עליו באינטרנט.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

האפליקציות הטובות ביותר ללימוד אנגלית – האוסף שלנו.

מתוך אלפי אפליקציות ללימוד שפות הזמינות עבור טלפונים אנדרואיד ו-iOS, בחרנו וסקרנו את הפופולריות ביותר. הנה מה שמייחד כל יישום וגם בדקנו אילו כישורי שפה אתה וילדך תוכל להשיג ולשפר איתם. כאן סקרנו את כל היישומים החינמיים.

Duolingo 

זהו יישומן חינמי נהדר ללימוד אנגלית המתאים למי שרק מתחילים את ההרפתקה שלהם עם השפה האנגלית. היישומון צבעוני וברור מאוד, מה שהופך את השימוש בו לתענוג, והוא בהחלט יכול להיחשב גם כיישומון טוב ללימוד אנגלית לילדים!

תהליך הלמידה מאורגן הודות לחלוקה הפשוטה לפרקים ונושאים. כל חלק מכיל מספר שיעורים, וכאשר חשים שכבר שולטים בחומר בתחום נתון, ניתן לעבור מבחן נעים לבדיקת הידע שלך. הודות למערך התרגילים הנרחב עם אפשרות הקול, תוכלו גם לעבוד על ההגייה שלכם. בעוד שהיישומון הזה הוא אולי דרך פשוטה ונעימה ללמוד את היסודות של שפה זרה נתונה, עדיין תצטרכו כלי שימושי יותר ללימוד ספציפי של דקדוק.

Busuu

יישומון זה הוא שילוב של קורסי שפה נושאיים עם הפונקציונליות של פלטפורמות חברתיות. היישומון מסייע ללמוד צורות שפה קצרות המשמשות דוברי שפת אם. כלומר באמצעות יישומון Busuu  תלמדו אנגלית יומיומית הכוללת ביטויים מעשיים המשמשים בתקשורת יומיומית. במסגרת היישומון נכללים גם כרטיסי פלאש, הקלטות ותרגילי דקדוק פשוטים. בנוסף, ניתן ללמוד את הניואנסים הלשוניים ואת ההקשר התרבותי של שפה נתונה. אין ספק כי זהו  כלי מועיל מאוד בלימוד אנגלית לפני יציאה לחו"ל לחופשה, אבל היא לא באמת תשדרג לכם את האנגלית או תצליח ללמד אתכם ואת ילדכם את השפה.

Learn English

זהו אחד מהיישומים ללימוד אנגלית שאינם דורשים גישה לאינטרנט. גם אם אתם ברכבת, באמצע הים או ביער, ואין לכם את הכיסוי המתאים, אתם עדיין יכול ללמוד אנגלית ביעילות, והיישומון יאפשר לכם להשתמש בו כמו מילון ומורה אישי. עבור כל מילה וביטוי, יש לכם אפשרות לסמן אם החומר כבר נקלט אצלכם או שעדיין צריך לחזור עליו. בנוסף, היישומון שולח לכם הודעה עם מה שנקרא מילת היום כדי שתוכלו לזכור בקלות ולהוסיף לאוצר המילים באנגלית שכבר רכשתם עד כה. במסגרת היישומון נכללות גם אפשרויות מעניינות ללימוד דקדוק. כאשר ניתן לדפדף בין הצירופים של הפעלים וכן לזכור את הפעלים הלא סדירים.

Memrise 

זהו עוד יישומון קל משקל ומהנה ללימוד אנגלית אשר כולל מספר רב של קורסים מותאמים אישית ומגוונים. ביישום הזה כל אחד ימצא משהו עבור עצמו, ללא קשר לרמת הידע והגיל. כאן תוכלו לבחור קורס ברמה המתאימה ולבצע משימות עוקבות. אתם תוכלו לזכות עבור המשימות הללו בנקודות, אשר בתורן מאפשרות להשיג רמות ותגים חדשים. המשימות הזמינות ביישומון דומות מאוד לאלו מספרי הלימוד באנגלית, אך מועשרות בחומרים חזותיים ואינטראקטיביים מעשיים, שעל בסיסם יש לבצע פעולות שונות. התוכנית כולה אינטואיטיבית ומפותחת בצורה מושלמת.

אפליקציית Novakid

בניגוד לאפליקציות הקודמות, האפליקציה של נובאקיד מיועדת דווקא להורים של תלמידי האנגלית. האפליקציה מאפשרת תכנון לוח זמנים נוח המתחשב הן בצרכי התלמיד והן בצרכי ההורה. הוא מנהל באופן מאוזן וקל את החומר הנלמד ומאפשר להורים בקרה תמידית וברורה לגבי התקדמות ילדיהם.

כי בסופו של דבר ללמוד אנגלית דרך אפליקציה זה נשמע אולי מדליק אבל כמו שכבר צויין, הדבר מחייב את הצורך במשמעת עצמית ומוטיבציה שהם מאוד חשובים. ונשאלת השאלה האם לילדים שלכם יש את זה בשלב הזה של חייהם? לעומת זאת, בנובאקיד הדברים נעשים קצת אחרת. כאן מדובר ביכולת לימוד אנגלית עם מורים באינטרנט. כאשר הלימוד הוא באופן מקוון, המתייחס ללוח הזמנים וגם לתחומי העניין של התלמיד, אולם עדיין הלימוד נעשה מול מורה ולא מול המחשב.

 יתרה מכך, מדובר באפשרות לימוד עם דוברי אנגלית, מה שבהחלט יכול להגביר מוטיבציה אצל התלמידים. אם אתם עדיין לא בטוחים שזה עובד, הרי שזה הרגע להתנסות בשיעור חינם.

נסו עכשיו אפליקציה ללימוד אנגלית.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.