Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
קורס אנגלית לילדים של נובאקיד
חדשות
Star icon
26.08.2022
Time icon 3 min
Comment icon 0 הערות

העולם קרוב יותר מאי פעם. איך הסיורים הוירטואליים של נובאקיד עוזרים לילדים ללמוד אנגלית ועוד

תוכן העניינים

דמיינו לעצמכם סיורי הליכה במוזיאונים בלונדון או באתרי הצילום של שר הטבעות בניו זילנד שהתלמידים הצעירים יכולים להשתתף בהם בנוחות מהבית. בסיורים האלה, הם יכולים לגלות אובייקטים ולחקור מרחבים, בזוית של 360°. סיורי הVirtual Explorer שלנו מתרחשים עם מדריך דובר אנגלית — מורה של נובאקיד.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

100 מסלולים לסקרנים

בקרו באיי גלאפגוס ובמפעלי איגאסו, ראו פינגווינים באנטרטיקה ואת המטוס הראשון בעולם (אפשר גם להיכנס בתוכו), טיילו בשוק שוקק בהודו, עשו סיבוב בכיכר טראפלגר על סקייטבורד וגלו עוד דברים מעניינים! 

במהלך השיעורים, הילדים והמורה מגלים את העולם ביחד ומדברים על הכל באנגלית.

הלמידה מבוססת על שיטה של Content and Language Integrated Learning (CLIL), שמקדם הסוציולוג הבריטי David Marsh. הגישה הדו-לשונית מבוססת על העובדה שהילדים לא רק מתרגלים לשפה זרה אלא גם לומדים משהו מעניין באותו זמן — במקרה הזה, באמצעות סיורים וירטואליים.

אל תתמהמהו ובואו לקוסטה ריקה

הוספנו ארבעה שיעורים חדשים לקורס Virtual Explorer. כרגע יש בדיוק מאה סיורים וירטואליים! 

  • סדנת ניהול זמן. הילדים ילמדו איך לתכנן את היום שלהם בחכמה, לתזמן שיעורים, להימנע מ'מלכודות זמן' ולהילחם בהתמהמהות.
  • שנת פערשנת הפער בין סיום התיכון וכניסה למוסד להשכלה גבוהה. במהלך הזמן הזה, אנשים צעירים מטיילים בארץ ובעולם ומחליטים מה הם רוצים לעשות בחיים.
  • תיירות התנדבותית היא עוד רעיון פופולרי. הנה האפשרות לטייל בעולם בחינם! אפשר להציל צבים בקוסטה ריקה, לטפל בדובי פנדה בסין או בסוסי פרא בארה"ב.  ברוב המקרים, רק הטיסות משולמות, והמדינה המארחת מספקת מקום מגורים ומזון בתמורה לעזרה בעבודה.במהלך הסיור הוירטואלי הזה, התלמידים יבקרו בגוואטמלה, קוסטה ריקה, טנזניה ובנפאל. המסע הזה יאפשר להם להסיק מסקנות על 'התנדבות' ואולי יעודד אותם לתכנן טיול אמיתי בעתיד! הדבר העיקרי הוא לחזק את כישורי השפה עד אז.
  • מבחנים הם תקופה מרגשת. בשיעור הזה, התלמידים לומדים על סוגים שונים של מבחנים מסביב לעולם. הם גם יגלו הרבה מבחני הכנה לחיים מארצות שונות (אבל אי אפשר להעתיק!). למרות…

שקורס Virtual Explorer מאפשר לילדים לדון בנושאים מעניינים, לדבר על מגמות ובעיות גלובליות ולראות בעצמם דברים שקשה לדמיין! 

אם הילד שלכם כבר לומד בנובאקיד ואתם רוצים לנסות את הקורס Virtual Explorer, כתבו לצ'אט התמיכה שלנו בחשבון שלכם. שימו לב: Virtual Explorer זמין עבור תלמידים מגיל 10 ומעלה ברמת אנגלית של A2-B1. 

אם הילדים שלכם אינם תלמידים עדיין, רשמו אותם לשיעור ניסיון חינם! המורה תראה לכם את הפלטפורמה האינטראקטיבית שלנו, תעריך את רמת הידע שלהם ותעניק שיעור אנגלית באורך מלא. 🙂 

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.