Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
נובאקיד משיקה את Novakid Game World יקום האנגלית של נובאקיד לשילוב משחק מתקדם בלימוד שפה
סיפורים שמחים
Star icon
17.02.2022
Time icon 4 min
Comment icon 0 הערות

נובאקיד משיקה את Novakid Game World יקום האנגלית של נובאקיד לשילוב משחק מתקדם בלימוד שפה

תוכן העניינים

כל 5 הרמות של תכנית הלימודים Magic Academy יפורסמו בחודש יולי 2022

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

עולם המשחקים של נובאקיד הוא המוצר החדשני הראשון בשוק ה-ESL (אנגלית כשפה שנייה) המספק הן למורים והן לתלמידים בגילאים 4 עד 12 שנים מערכת מלאה של כלים להוראת אנגלית ביקום של משחקים חינוכיים מקוונים.

מעל 15,000 תלמידים מפיקים כבר את המירב מהשיעורים שלהם עם Novakid Game World, על בסיס יומי.

Novakid Game World הוא סביבת לימוד מודרנית וחדשנית המבוססת על סיפורים עם קומיקסים מאוירים המלאים בדמויות ססגוניות, שיעורי אנגלית אחד על אחד עם מורה שקשורים לשיעורים אלה, מיני משחקים רבים ופעילויות שיעורי בית לתלמידים. לימוד האנגלית קורה בכל האלמנטים הללו של סביבת לימוד מבוססת סיפורים, המשלבת העשרה עם הנאה.

Magic Academy, עולם הלימוד הוירטואלי הראשון ביקום של נובאקיד, נבחר כקונספט רחב וקל להבנה עבור רוב הילדים ב-45 המדינות בהן פועלת נובאקיד.

שילוב משחק בלימודי שפה

 "שילוב משחק בתהליך הלמידה מאפשר לחומר להיטמע ולהפוך לחלק מהילד, במקום להפוך לתיאוריה שתקועה בראשו. דגש על פרסים המשחקים עוזרים הופכים את דרך העברת החומר למבנה וסוחפת שבה הילד עושה הרבה תרגולים מבלי לשים לב"

אומרת אימי קרולבטסקיה, מנהלת הלימודים בנובאקיד.

טכנולוגית שילוב המשחק והעלילה בתהליך הלמידה שכוללת מערכת פרסים מגבירה את העניין של התלמיד ומשפרת לימוד אירועי תוך שילוב של לימוד אנגלית כשפה שנייה וכלי הוראה יחדיו. התכנים של כלל האלמנטים של יקום משחקי הלמידה: סיפורי קומיקס, שיעורי אנגלית עם מורה, מיני משחקים ופעילויות שיעורי בית מותאמים לצרכים ולרמה של התלמידים עוזרים בפיתוח כישורי מפתח.

מיני משחקים, הינם אלמנט משמעותי מאוד בעולם המשחקים של נובאקיד, מאפשרים לתלמידים לתקשר עם התכנים ולתרגל ידע חדש בדרך של משחק.

לפי נתונים עדכניים של נובאקיד, שילוב משחק בתהליך ההוראה אינו מפריע ללמידה, שיעור הנכשלים הוא 13% בלבד. מצד שני, צבירת נקודות, הישגים ופרסים בעצם ממריצה את מערכת התגמולים של המוח ומביאה לביצועים טובים יותר.

"Novakid Game World הוא הזדמנות לילמוד אנגלית בצורה יעילה בסביבת משחקים. ניסוי שנערך בשנת 2020 עם מספר פונקציות משחק בפלטפורמה שלנו הוכח כמוצלח והחלטנו ליצור מרחב משחקים מלא ללימוד אנגלית. יצרנו את המוצר הראשון בשוק הייחודי הזה שבו טכנולוגיות שילוב המשחק אינן מחריגות מורים מתהליך הלמידה, אלא להיפך, הן אינן מחליפות את תפקיד המורה. Novakid Magic Academy היא עולם הלימוד הוירטואלי הראשון ביקום המשחקים של נובאקיד ללימוד אנגלית כשפה שנייה (ESL). אנו מתכננים להשיק עולמות משחק וירטואליים חדשים כדי לאפשר לכל תלמיד לבחור את העולם המעניין והמסקרן ביותר עבורו"

אמר מנכ"ל נובאקיד מקס אזרוב.

הפלטפורמה המקוונת של נובאקיד מציעה לילדים ולהורים שלהם שיעור ניסיון חינם. בשיעור ראשון מקיף זה, המורה יעניין את ילדכם בלמידה תוך שימוש במשחקי אנגלית כיפיים. המורה יראה גם את הפלטפורמה האינטראקטיבית והפונקציות שלה ויקבע את רמת האנגלית שלו. שיעור הניסיון אורך 25 דקות והוא נערך באנגלית.

אתם יכולים להירשם לשיעור ניסיון חינם כאן.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.