Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
5 משחקי הקופסה הטובים ביותר ללימוד אנגלית לילדים
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
02.02.2023
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

5 משחקי הקופסה הטובים ביותר ללימוד אנגלית לילדים

תוכן העניינים

הורים רבים מתחבטים בשאלה מה באמת חשוב לעתיד הילדים שלהם. זה ברור שהבריאות היא לפני הכול, אך מעבר לכך, יש לנו תפקיד, כהורים, להעניק לילדינו כלים לעתיד מוצלח. מתוך שלל הדברים שתוכלו לגרום לילדים שלכם ללמוד, אנגלית זה נושא שאין עליו ויכוח. אנחנו חיים בעולם שבו היום כל אחד יכול לעבוד בכל מקום ושבו אנחנו יכולים לנהל קשרים שונים עם אנשים מכל המדינות. איך נוכל לעשות זאת ללא ידיעת השפה האנגלית? לכן, אם תוכלו גם אתם להשקיע בעניין הזה ולתת לילדים שלכם את האפשרות הזאת, למה לחשוב פעמיים?

למה חשוב כל כך ללמוד אנגלית בעזרת משחק?

בבואנו לדבר על לימוד אנגלית למתחילים, אנחנו רואים שיש משמעות רבה לשאלה איך למעשה לומדים. לימוד אנגלית בעזרת. משחק זו הדרך הנכונה, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, כאשר הילדים לומדים אנגלית תוך כדי משחק, הם בכלל לא שמים לב שהם לומדים. הם עסוקים רק בהנאה שלהם מהמשחק ומהאתגרים שהמשחק עצמו מציב בפניהם. שנית, לימוד בעזרת משחק מוציא את הילדים מהעמדה הפאסיבית ומעביר אותם לעמדה האקטיבית. חשוב מאוד להיות אקטיביים בתהליך של למידת שפה, שכן בצורה כזאת הלמידה טובה וטבעית יותר. זו בדיוק הסיבה שבגללה שווה לבדוק את האפשרויות השונות בתחום הזה, ואתם יכולים להיות בטוחים שיש היום מגוון רחב של משחקים ללימוד אנגלית

משחקים שכדאי להכיר

בין אם אתם מתעניינים באפשרות של אנגלית לכיתה ה ובין אם הילדים שלכם צעירים יותר וכבר התחילו ללמוד אנגלית, יש משחקים שונים שכדאי להכיר. למשל:

MEMO MIX – זו גרסה נהדרת של המשחק שכולנו מכירים: משחק הזיכרון. בעזרת משחק כזה הילדים לומדים, תוך כדי ההנאה מהמשחק, מגוון רחב של מילים חדשות. יש במשחק הזה עם את אלמנט החזרתיות וגם אלמנטים נוספים כמו חזותיות ועוד.

BOX BATTLE – כאן כבר מדובר על משחק ברמה יותר מורכבת. המטרה של המשחק הזה היא לא רק להכיר מילים חדשות, אלא בעיקר לשפר את הדקדוק. בעזרת המשחק הזה הילד למעשה לומד ומבין כיצד להכניס את המילים לתבניות נכונות לצורך יצירת משפט תקין מבחינת תחבירית ובעל משמעות.

 BUBBLES – במקרה הזה מדובר על משחק מילים אינטראקטיבי. המטרה כאן היא שהילד ייקח מילים ויהפוך אותן למשפט, או במקרים אחרים אותיות למילים.

 SNAKE – מדובר על עוד משחק נהדר שהמטרה שלו היא ללמוד מילים חדשות. על ידי הוספת עוד ועוד מילים למעשה הנחש גדל וכך הוא מסייע בתהליך הלמידה.

QUIZ – משחק שהוא למעשה סוג של חידון. במשחק הזה על הילדים לנחש את המילה על ידי כך שהם מזינים את האותיות החסרות. זה עוד משחק פעיל מאוד שמסייע להגדיל את אוצר המילים ובהחלט כדאי לנסות גם אותו.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

הילדים לא אוהבים ללמוד? הינה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא

אחת מהשאלות שמטרידות הורים רבים בהקשר של לימודי אנגלית, זו השאלה איך לגרום לילדים לאהוב ללמוד? זה נכון לא רק לגבי אנגלית, אלא גם לגבי לימודים באופן כללי. מצד אחד, אנחנו הרי לא רוצים לגרום לילדים שלנו לסבל. מצד שני, זה ברור שהם צריכים ללמוד לא מעט דברים, והאמת היא, שרצוי שהם ילמדו כמה שיותר. לכן עולה השאלה מה אנחנו יכולים לעשות כדי שהם ייהנו תוך כדי הלמידה. בהקשר הזה יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, כפי שכבר ציינו, זה צריך להיות דרך משחק. משחק גורם לילדים שלנו ליהנות, ולמעשה, הם אפילו לא ישימו לב שהם לומדים. שנית, אם לילדים שלכם יש תחומי עניין מסוימים, כדאי לשלב זאת בלמידה. למשל, אם הילדים שלכם אוהבים לשיר, לחשוף אותם לשירים וסרטונים באנגלית זה משהו שיגרום להם ליהנות מהלמידה. זה נכון גם לגבי הילדים שאוהבים לבשל, כי אם תשלבו בין העניין שלהם במטבח ובין למידת מילים באנגלית של ירקות, פירות וכדומה, זה יעבוד בצורה נהדרת.

למה כדאי להשתמש בדרכים מקוונות ללימוד אנגלית?

אין ויכוח על כך שאתם יכולים לקנות לילדים שלכם מגוון רחב ביותר של משחקי קופסא ללימוד אנגלית. עם זאת, זה לא תמיד מספיק. הרעיון הוא רק להפוך את הדברים לכמה שיותר נגישים, והיום נגישות באה לידי ביטוי בטכנולוגיה. יש לכם בוודאי מחשב בבית, טלפון נייד ועוד מכשירים אלקטרוניים שונים. למה שלא תיקחו אותם ותהפכו את זמן המסך של הילדים שלכם לזמן שהם באמת לומדים בו? יש היום מגוון אדיר של משחקים אינטראקטיביים שיכולים להפוך את זמן המסך של הילדים שלכם לזמן יעיל מאוד ללמידה. שווה להשקיע בכך כבר עכשיו, כי כאמור, זה העתיד של הילדים שלכם ואין משהו חשוב מזה. 

לסיכום, כל עוד הילדים שלכם ילמדו בהנאה ותוך כדי משחק, אתם תראו שהידע שלהם באנגלית תמיד יגדל. בחרו להם משחקים שיתאימו בכל פעם לרמה החדשה שלהם באנגלית ותראו כי-טוב.

 

האם אהבת את התוכן?

3/5

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
משחקים ופעילויות עם הילד
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.