Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
המשחקים הטובים ביותר ללימוד אנגלית בקרב ילדים צעירים
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
03.02.2023
Time icon 3 min
Comment icon 0 הערות

המשחקים הטובים ביותר ללימוד אנגלית בקרב ילדים צעירים

תוכן העניינים

לימוד אנגלית לילדים בגיל הרך יכול להיות מרתיע עבור מורים, ובמיוחד להורים לילדים בקבוצת גיל זו. לילדים צעירים יש טווח קשב קצר יותר מאשר לילדים גדולים יותר ומבוגרים, והם עדיין לומדים את שפת האם שלהם. יתרה מכך, בעידן של ימינו בו הפרעות הקשב של הצעירים הולכים וגדלים, נדמה לא פעם שמדובר במשימה בלתי אפשרית. מאידך, כל העוסקים במלאכה יאמרו לכם כי ללמד את הילדים הצעירים הללו עשוי להיות מתגמל מאוד ברגע שנשמעים לכמה עקרונות בסיסיים, וכי אפשר בהחלט להפוך את הלימוד לזמן נעים גם לילדים עצמם וזאת באמצעות משחקים ללימוד אנגלית.

החשיבות של למידה פעילה

למידה פעילה פירושה שיתוף מלא של הילדים בתהליך הלמידה. כדי להשיג זאת, עלינו לספק סביבות הפונות לכל החושים – חזותי, שמיעתי, קינאסטטי ומישוש. פעילויות למידה מתאימות יכללו דברים כמו פזמונים, שירים, חרוזים, ריקודים, משחקים, סרטונים באנגלית לילדים, אומנויות ואומנות.

לדוגמה, כאשר לומדים מילה חדשה בכיתה, ילדים עשויים קודם כל- לשמוע את המילה (בשירים או בפזמונים); לחזור על המילה (כאשר שרים יחד); לראות את המילה, להתחקות אחריה, ואז להפיק את המילים בעצמם במבטא הנכון.

משחקים ללימוד אנגלית וקידום למידה באמצעות משחק

משחק הינו חלק משמעותי ביותר ממשמעות ותפיסת העולם לילדים, בשלב זה של התפתחותם. לכן, יש לקדם למידה דרך משחק ככל האפשר כבר בשלב זה. משחקים, תחרויות, מרוצים וכדומה, הם בין האמצעים הטובים ביותר בהם ילדים לומדים. בנוסף לעודד למידה פעילה, הם מסייעים בפיתוח מיומנויות חברתיות.

חשוב שנעזור ללומדים צעירים להתפתח מעבר ליכולות השפה בלבד. יצירתיות ודמיון הם חלק מתהליך הלמידה שלהם, והם צריכים להיות מקודמים, וחשוב לאפשר להם ללכת רחוק יותר ולהשתמש ברעיונות שלהם.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

לימוד אנגלית באינטרנט כאמצעי יעיל להקניית השפה

נובאקיד משמשת כפלטפורמה ללימוד אנגלית באינטרנט עבור ילדים צעירים ומאפשרת להם לימוד אוצר מילים באנגלית באמצעות חמישה מיני-משחקים עבור ילדי התוכנית. כיום כאשר המחשב והטאבלט הפכו לאחד מכלי המשחק בהם ילדים משחקים עוד מגיל צעיר, הפלטפורמה מנצלת עובדה זו כדי להפיק ממנה את התועלת האפשרית עבור ילדכם. שימו לב שגם מי שנרשמו רק לשיעורי ניסיון יכולים לשחק בהם באמצעות החשבון האישי שלהם בפלטפורמה זו, להתנסות ולהיקשר לנושא לימוד האנגלית בהנאה מרובה.

כמובן שהמשחקים עצמם ותכני החינוך שהם מקנים, משתנים במורכבותם בהתאם לרמתו של התלמיד ולתוכנית הלימודים שלו. בפעם הראשונה כאשר ילדכם נכנס לפלטפורה לצורך נסיון, המורה יעריך את רמתו, יציג בפניו את הפלטפורמה ויעביר לו שיעור אנגלית מלא.

אילו משחקים משמשים ללימוד אנגלית באינטרנט?

Memo mix הינו גרסה של המשחק הפופולרי זכרון. לילד מוצגת קבוצה של קלפי מילים וכרטיסי תמונה בזוגות הקשורים זה אל זה אותם עליו לנסות לזהות ולזכור. עבור התלמידים הצעירים ביותר של נובאקיד, זהו המשחק המרכזי בפלטפורמה.

חִידוֹן או יותר נכון Quiz הוא משחק בו הילדים צריכים לנחש מילה על ידי הזנת האותיות החסרות. המשחק עוזר לפתח זיכרון חזותי, והילד לומד לכתוב באנגלית.

ואילו Box Battle הוא משחק הרבה יותר קשה, להגברת הדקדוק. על ידי הכנסת התשובות הנכונות ל"תיבות", הילד זוכר באיזה סדר להשתמש במילות יחס ואימרות.

Bubbles זהו משחק חיפושים אינטראקטיבי, שבו הילד צריך להפוך מילים למשפט, או אותיות למילה – ברמה בסיסית. על ידי חזרה על מילים אחר דמות במשחק, הילד מתרגל הגייה, וגם זוכר כיצד נכתבים ביטויים.

ולבסוף, Snake, משחק בו הילד צריך "לגדל" את הנחש שהופך למילה אנגלית. המשחק מפתח את הקשב והריכוז של הילדים, ועוזר להם ללמוד מילים חדשות.

משחקים ללימוד אנגלית מהווים רכיב חשוב בעולם של  נובאקיד, כאשר כל רמה בתוכנית היא סיפור הרפתקאות מונפש הכולל את התושבים הכריזמטיים שלו. למעשה זהו קורס אנגלית בו משתלבים שיעורים עם מורה במיני משחקים, קומיקס וקו עלילה עם דמויות צבעוניות, כשהתלמידים מתוגמלים על הצלחותיהם בעת לימוד השפה.

הקישור בין תוכן המשחק לגישות הפדגוגיות יעיל במיוחד. הרפתקאות הדמויות האהובות על הילד הופכות לחלק מהשיעור עם המורה, והילד הופך להיות מעורב בתהליך הלמידה.

איך תוכלו לסייע לילדכם להצליח בלימוד אנגלית

מחקרים רבים מעידים על היתרונות של משחקים המאפשרים לפתח מיומנויות קוגניטיביות. כמו למשל המחקר של מדענים מאוניברסיטת גלזגו בבריטניה אשר הראו באמצעות ניסויים שמשחקים יכולים לעזור לטפח גישה יצירתית לפתרון בעיות והתמודדות עם מצבים בחיים.

בעולם הדיגיטלי של ימינו די ברור כי פורמטים של משחקים אינטראקטיביים עובדים היטב גם מכיוון שהם מקלים על ילדים ללמוד דברים: הילדים נרגעים, והמוח שלהם קולט באופן אידיאלי מידע רב.  השימוש בעלילה או אווטר תוך שילוב בקומיקס חדש הוכחו כיעילים ביותר לשם מטרה זו.

בנוסף, הכנסת אלמנטים של תחרות על נקודות ותגמולים לתהליך הלמידה גם עובדת היטב, וכך הם ממשיכים ללמוד גם לאחר השיעור. מסתבר כי עבור תלמידי נובאקיד הזמן שהושקע במיני-משחקים בפלטפורמה שלנו בכל חודש שווה ערך ל-4.5 שיעורים עם מורה בבית הספר המקוון שלנו, וכי הפלטפורמה מניעה ילדים ללמוד באופן עצמאי לקלוט חומר חדש בצורה מהירה ויעילה יותר באמצעות חזרה: רוצים לדעת איך זה קורה? הירשמו לשיעור ניסיון חינם באמצאות הקישור הזה וצפו בילדכם מתגבר את רמת האנגלית שלו.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
משחקים ופעילויות עם הילד
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.