Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
תחפושות לחג פורים
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
08.09.2023
Time icon 7 min
Comment icon 0 הערות

10 רעיונות לתחפושות מקוריות לפורים וטיפים להכנת תחפושת אחשוורוש

תוכן העניינים

חג פורים הוא חג עם הרבה צבעים ושמחה. בכל שנה, ילדים ומבוגרים חושבים על רעיונות לתחפושות מיוחדות ומרהיבות לחג. תחפושות פורים הן דרך נהדרת להתחבר למסורת ולהרגיש חלק מחגיגות צבעוניות. במאמר זה, נציג עשרה רעיונות מקוריים לתחפושות פורים שיכולים לשרת כהשראה במהלך ההכנות שלכם לחג.

רעיון 1: מלך אחשוורוש

תחפושת מלך אחשוורוש מביאה את רוח המגילה לחגים שלנו. תפסו חולצה לבנה או כתומה מלכותית, והוסיפו מעיל וכתר בוהק. אל תשכחו למצוא זקן או לעצב בד גדול ואפור למראה בר חכמה. כדי להוסיף נוסטלגיה, תוכלו להחליט לחזור לתקופת העתיקות ולציין את גם את אסתר ומרדכי.

רעיון 2: צבי המפקד

תחפושת צבי המפקד מזכירה לנו את הסיפור הקלאסי של "צבי המפקד" מהמגילה. תלבשו בגדים צבעוניים ושמחים עם כובע מלא פסים וחגורת צבעונית. השתמשו באביזרים כמו משקפי שמש גדולים ומצפה ביד כדי להשלים את המראה.

רעיון 3: ים סוף

הפכו לים סוף בתחפושת צבעונית ומרהיבה. השתמשו בחולצה כחולה או ירוקה כדי לייצג את הים, והוסיפו ציוד ברים, כמו ציוד צלילה ומשקפי שחייה. לא תוכלו לסיים את התחפושת בלי לקבל כובע ים סוף מיוחד ובוהק.

רעיון 4: פיראט

תחפושת פיראט היא קלאסיקה שמתאימה לכל חגיגה. לבשו חולצה ומכנסיים שחורים, והוסיפו מעיל או מכנסיים קצרים וצעיף. אל תשכחו את הכובע השחור והעגילים הגדולים. בונוס נוסף: הוסיפו לתחפושת תיק אוצרות מקונפקציה, שיאפשר לכם להיות אמיצים יותר מתחת לשמש.

רעיון 5: אסתר המלכה

התחפושת של אסתר היא בחירה נהדרת למי שרוצה להיות מלכה בליל פורים. תלבשו שמלה ארוכה ומפוארת בגוונים חמים, והוסיפו תכשיטים צבעוניים. למראה המלכותי, הוסיפו לתחפושת כתר זהב נוצץ.

רעיון 6: אחד החיוכים

תחפושת אחד החיוכים היא בחירה נהדרת. היכולת להעניק חיוך לאחרים היא מיוחדת ומדהימה, ותחפושת זו תגרום לכל מי שמתקרב אל המחופש לחייך. לבשו חולצה לבנה, מכנסיים צבעוניים, והשתמשו בצבעי פנים מצחיקים ועיניים גדולות. הוסיפו תוספות מצחיקות כמו אף, שפתיים ענקיות וכובע קטן. שימו חיוך ענק על פניכם ויהיה לכם ולכולם חג שמח!

רעיון 7: מגיני הגלקסיה

אם אתם מעריצים של סדרת "מלחמת הכוכבים" או מחובבי ז'אנר החלל והגלקסיה, אולי תרצו להתחפש למגני הגלקסיה. לבשו בגדים מרובעים בגוונים אפורים או שחורים, והוסיפו חגורה ואביזרים בסגנון החלל החיצון. למראה האמיץ תוכלו להוסיף קרניים או כובע חללית.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

רעיון 8: גיבורי העל

הפופולריות של גיבורי העל צוברת תאוצה, ותחפושותיהם מעוררות השראה בכל שנה מחדש. תוכלו לבחור להתחפש לגיבור מסדרת מארוול או גיבור מעולם די.סי. תלבשו חולצה בגוונים כהים וקצת אבקה אפורה למראה קפלן, והוסיפו מעיל קטן וצעיף בסגנון גיבורי העל. אל תשכחו את הכפפות והאקססוריז המתאימים.

רעיון 9: תוכנית האוכל הגדול

תחפושת התוכנית הכי אהובה בטלוויזיה מתאימה לכל אוהבי האוכל והטבע. לבשו בגדים בטון או חולצה ומכנסיים כהים, והוסיפו מכנסי טייץ צבעוניים וכובע בסגנון התוכנית. השתמשו באקססוריז צבעוניים וכוכבים מזוזה למראה מלא בכיף ואנרגיה.

רעיון 10: תחפושת נסיכה

השמלה: בחרי שמלה ארוכה בגוון פסטלי או זוהר: ורוד, כחול, לבן, זהב או כסף.

אם יש לך שמלה ישנה שאת לא משתמשת בה, אפשר להפוך אותה לשמלת נסיכה על ידי הוספת רקמות, או גליטר.

הכתר: קני כתר בחנות צעצועים או בחנות תחפושות.

אם את מחפשת משהו יותר אישי, יצרי כתר מקרטון או וירה וציירי או צבעי אותו.

הנעליים: נעלי בלרינה בגוון תואם או נעלי נסיכה זוהרות.

אביזרים: עגילים מבריקים, שרשראות, צמידים, ואולי אפילו טבעת גדולה ובולטת.

איפור: בחרי בגוונים בהירים ופסטליים. איפור עיניים בגוונים של ורוד או כחול פסטל, משקפיים ארוכים, ושפתיים בגוון ורוד בהיר או שקוף עם ברק.

אפשר גם להוסיף גליטר או מדבקות קטנות לפנים להוספת ברק.

שיער: קצרים או ארוכים, השיער יכול להיות מסודר בתסרוקת גבוהה או פתוח בגלים רכים. ניתן להוסיף קישוטים לשיער כמו סרט ראש, פרח או גליטר.

טריקים ועצות נוספות לשדרוג התחפושת:

  • לכל תחפושת שתבחרו רצוי להתאים ולהוסיף פרטים אישיים ואקססוריז מיוחדים שיהפכו את התחפושת לייחודית ומקורית. מימד נוסף שישדרג לכם את התחפושת הוא התאמה בגוונים של האיפור ותכשיטים\ אקססוריז שבחרתם. עשו שימוש בפריטים מקוריים כגון תוספת כנף, כיסוי ראש ייחודי או אביזר מצחיק. הפרטים הקטנים מעניקים את הייחודיות שעושה את כל ההבדל.
  • נסו ליצור תחפושת זוגית או קבוצתית, שבה כל חבר הקבוצה מתחפש באותו סגנון או באביזר שמשלים את תחפושת החברים. התחפושות המשולבות כאלו מוסיפות את הקסם והשמחה לחגיגת פורים ומעודדות את הצחוק והשיח במהלך החג. למשל שלושת המוסקטרים, אסתר ומדרכי, ועוד. 

לסיום, לא משנה איזו תחפושת תבחרו, זכרו שפורים הוא חג חביב ומתוק, שבו אנו יכולים להתחפש ולהינות מהרגעים המיוחדים יחד עם משפחה וחברים. תגרמו ליצירתיות שבכם לזרוח ותהנו להתחפש לדמויות שאתם אוהבים ומזדהים איתם. שיהיה לכם פורים שמח ומרהיב!

טיפים להכנת תחפושת אחשוורוש

פורים קרב ובא ואתם רוצים להתחפש למלך אחשוורוש? אחשוורוש הוא דמות במגילת אסתר, והתחפושת הזו היא בחירה פופולרית ונהדרת. אם אתם מעוניינים להכין תחפושת אחשוורוש, הנה כמה טיפים והנחיות שיעזרו לכם להשיג את המראה המושלם.

כתר וזקן עם תכשיטים

אחד הפריטים הכי משמעותיים של תחפושת מלך אחשוורוש הוא הכתר. תכינו כתר נשי ואלגנטי מברזל או בד. אתם יכולים לצבוע אותו בזהב בוהק ולהוסיף אבני חן זוהרות או אבזמים גדולים. אם תרצו להוסיף למראה גיבור מן העבר, תוכלו להכין גם זקן משילוב צמחים או צמיד ענק.

כתר וזקן עם תכשיטים

אחד הפריטים הכי משמעותיים של תחפושת מלך אחשוורוש הוא הכתר. תכינו כתר נשי ואלגנטי מברזל או בד. אתם יכולים לצבוע אותו בזהב בוהק ולהוסיף אבני חן זוהרות או אבזמים גדולים. אם תרצו להוסיף למראה גיבור מן העבר, תוכלו להכין גם זקן משילוב צמחים או צמיד ענק.

תוספות שישדרגו את תחפושת אחשוורוש 

תכינו עטיפה גדולה ובוהקת בהתאם לצבעי התחפושת. הכניסו כמה דפי מגילת אסתר ואפשר גם כמה מילים עבריות כדי להציג את החכמה והמשפטים החכמים של המלך. אל תשכחו להוסיף משקפיים מרשימות למראה הכולל ואפשר גם להשתמש בשעון יקר ככפתור חכמה לתחפושת. אתם יכולים להתחפש גם למשפט אחד מספר מגילת אסתר ולהכין תחפושת של "כל אשר תרצה המלך".

אחשוורוש היה מלך הפרסים בסיפור מגילת אסתר, ולכן רצוי לשלב אלמנטים המייצגים את הזמן ההיסטורי ואת התרבות הפרסית. 

המלצות איפור לתחפושת אחשוורוש

בסיס האיפור: 

רצוי להשתמש בבסיס איפור מתאים לגוון העור כדי ליצור מראה חלק ואחיד.

איפור עיניים:

אייליינר כחול כהה או שחור בצורת ג'ל או עט.

צלליות בגוונים של זהב, כחול וכסף.

ריסים מלאכותיים ארוכים וכהים למראה מלכותי.

איפור גבות: גבות מודגשות וכהות, באמצעות עפרון גבות או צללית גבות בעלת גוון כהה.

שפתיים:

ליפסטיק בגוון טבעי כהה או גוון של חום בהיר.

גלוס שפתיים בגוון שקוף על מנת להוסיף ברק.

ברונזר והיילייטר:

ברונזר בגוון חום להדגשת הלסתות הפנים.

היילייטר בגוון זהבי על הלסת העליונה, בראש האף ומעל השפתיים העליונה.

קישוטים נוספים: ניתן להוסיף ג'ל עם ברק לצידי הפנים.

אנו מקווים שהרעיונות והטיפים האלו יעזרו לכם ליצור תחפושות מרהיבות וייחודיות לפורים.

המאמר נכתב על ידי חברת נובקיד, בית ספר ללימוד אנגלית אונליין לילדים הכולל לימוד אנגלית לילדים למתחילים. צרו קשר איתנו עוד היום לקבלת פרטים נוספים. 

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
שמלת סוכריה
משחקים ופעילויות עם הילד
משחקים ופעילויות עם הילד
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.