Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
 10 אטרקציות לילדים במרכז
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
28.09.2023
Time icon 7 min
Comment icon 0 הערות

 10 אטרקציות לילדים במרכז

תוכן העניינים

בלב התוסס של ישראל שוכן אוצר של יעדים קסומים ומיוחדים שנועדו להצית את הדמיון ולהעלות חיוכים על פניהם של ילדים. מהרחובות השוקקים של תל אביב ועד לקסמה ההיסטורי של העיר העתיקה ביפו והפארק השלו של חולון, מרכז ישראל מציע מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות, שלא כולם מכירים, המותאמות לילדים בכל הגילאים.

במאמר זה, נצא למסע מסתורי במרכז ישראל ונחשוף יעדים חדשים וקסומים שטרם הכרנו – 10 אטרקציות לילדים במרכז. הצטרפו אלינו ותגלו את האטרקציות והחוויות המובילות שהופכות את מרכז ישראל לגן שעשועים של פלא לילדים ומקור לזיכרונות יקרים למשפחות.

כמה סיבות טובות לסיור עם ילדים באטרקציות

סיור באטרקציות במרכז ישראל עם ילדיכם יכול להיות חוויה מעשירה ובלתי נשכחת. בין אם אתם מטיילים ברחובות היסטוריים, שוקעים ביצירתיות או מתחברים לטבע, הרפתקאות אלו מציעות אינספור הזדמנויות לקשר משפחתי וליצירת זיכרונות יקרים.

להלן מספר סיבות משכנעות למשפחות לביקור באטרקציות אלה:

  1. חינוך ולמידה: רבות מהאטרקציות הללו מציעות הזדמנויות חינוכיות בצורה מהנה ומרתקת. ילדים יכולים ללמוד על היסטוריה, מדע, אמנות ועוד באמצעות התנסויות מעשית, מה שהופך את הלמידה למהנה.
  2. יצירתיות ודמיון: פעילויות כמו סדנאות אמנות רחוב וסטודיו ליצירה מעודדות את הילדים לשחרר את היצירתיות שלהם ולהרחיב את דמיונם.
  3. חיבור לטבע: פארקי טבע וספארי מציעים הזדמנות להתחבר לסביבה וללמוד על שימור חיות בר, תוך טיפוח אהבה לטבע.
  4. זמן איכות משפחתי: טיולים אלו יוצרים סביבה נוחה לזמן איכות משפחתי, המאפשרים לכם להתחבר, לתקשר ולחלוק צחוק ביחד.
  5. זיכרונות לכל החיים: החוויות שנצברו באטרקציות הללו ישאירו רושם נצחי על ילדיכם, עם זיכרונות שהם יישארו מתוקים ככל שיגדלו.

טיפים לביקור באטרקציות עם ילדים:

  1. תכננו מראש: חקרו את האטרקציות שאתם מתכננים לבקר בהן, בדקו את שעות הפתיחה שלהן, והאם יש אירועים או הגבלות מיוחדות. זה יעזור לכם להפיק את המרב מהביקור שלכם עם הילדים באטרקציה.
  2. הביאו דברים חיוניים: ארזו איתכם חטיפים, מים, קרם הגנה, כובעים וביגוד נוח לילדים שלכם. שמירה על שתיה מרובה והגנה מהשמש היא קריטית, במיוחד במהלך הרפתקאות בחוץ.
  3. עודדו אותם: עודדו את ילדיכם להשתתף באופן פעיל בפעילויות. שאלו שאלות, הציתו את סקרנותם והפכו את הלמידה לחוויה אינטראקטיבית.
  4. כבדו את הכללים: ודאו שילדיכם מבינים את הכללים של כל אטרקציה ועוקבים אחריהם. זה כולל כיבוד חיות בר במסגרות טבעיות, שמירה על בטיחות ברכיבות והתנהגות בכבוד במוזיאונים.
  5. אגרו זיכרונות: אל תשכחו את המצלמה או הטלפון הנייד שלכם כדי לנצור את הרגעים המיוחדים האלה. כדאי לתעד את התגובות של ילדיכם והחוויות שאתם חולקים.
  6. תכננו הפסקות: ילדים עשויים להזדקק להפסקות, במיוחד בטיולים ארוכים יותר. מצאו מקום נוח לחטיפים או מנוחה בעת הצורך כדי למנוע מאמץ יתר.
  7. בטיחות בראש: השגיחו על ילדיכם כל הזמן, במיוחד במקומות צפופים. ודא שיש להם תגי זיהוי עם פרטי קשר למקרה חירום.

מתי זמן טוב לבקר:

תזמון הביקור שלכם באטרקציה יכול להשפיע באופן משמעותי על החוויה שלכם ושל ילדיכם. מומלץ לשקול את הדברים הבאים בהחלטה מתי להגיע:

  1. עונה: ישראל חווה קיץ חם וחורף מתון יחסית. תכננו הרפתקאות חוץ באביב או בסתיו כשמזג האוויר נעים. ספארי ופארקי טבע יותר מהנים כשהטמפרטורות נמוכות יותר.
  2. ימי חול: רוב האטרקציות פחות צפופות בימי חול, מה שמספק חוויה שקטה ומהנה יותר למשפחתכם.
  3. אירועים מיוחדים: בדקו אם יש אירועים מיוחדים, תערוכות או פסטיבלים המתרחשים באטרקציות. השתתפות בזמנים אלו יכולה להוסיף רובד נוסף של ריגוש ובידור.
  4. חגים: חופשות בתי הספר בישראל יכולות להביא קהל מוגבר לאטרקציות פופולריות. אם אתם מעדיפים ביקור שקט יותר, כוונו לתקופות שאינן חופשות.
  5. השקם בוקר: הגעה מוקדמת בבוקר כאשר אטרקציות פתוחות יכולה לאפשר לכם לחקור בקצב שלכם לפני שההמונים מגיעים.
האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

רשימת 10 האטרקציות המומלצות לילדים במרכז הארץ

1. אולפן הקסם: בואו לעשות טלוויזיה

אולפן הקסם הוא מוזיאון חווייתי במרכז המבקרים של אולפני הרצליה, שמציע חוויה מרתקת לילדים ולבני נוער: התנסות אמיתית ביצירת טלוויזיה (מבוגרים נהנים לא פחות). אולפני הקסם מציעים חוויה כובשת לילדים להיכנס לעולם הפקות הטלוויזיה. לילדים יש את ההזדמנות הייחודית לחקור את הקסם של הטלוויזיה, החל מכתיבת תסריט ומשחק ועד לבימוי ואפילו לככב בתוכניות שלהם. זוהי הרפתקה מעשית שבה הדמיון הצעיר תופס את מרכז הבמה, מעורר את ההתרגשות של הטלוויזיה בצורה מהנה ומלמדת.

2. גרפיטי-קידס: סיור אמנות רחוב ויצירה לילדים

גרפיטי-קידס הוא סיור גרפיטי מחתרתי בסמטאות פלורנטין המועבר על ידי אמני הגרפיטי בעצמם. גרפיטי-קידס מציע הרפתקה מרגשת לילדים עם סיור מודרך באמנות רחוב וסדנת יצירה. לילדים יש הזדמנות לחקור את העולם התוסס של אמנות אורבנית, לגלות ציורי קיר צבעוניים וגרפיטי. הם יכולים גם לנסות את כוחם ביצירת אמנות רחוב משלהם, לטפח ביטוי אמנותי והערכה לצורה דינמית זו של ביטוי עצמי.

3. סיור ביפו העתיקה לכל המשפחה

צאו למסע ידידותי למשפחות ברחובותיה המהממים של יפו העתיקה. סיור מודרך זה מציע חוויה מעשירה לכל הגילאים, חושף את ההיסטוריה העשירה ומספק סיפורים שובי לב של פנינה היסטורית זו. חקרו את הסמטאות הציוריות, הבוטיקים המקסימים וציוני הדרך התרבותיים תוך כדי התעמקות בעברו המרתק של אוצר החוף הזה, ויוצרים זיכרונות מתמשכים לכל המשפחה. טיילו במבוכי הסמטאות, שבהן מתעוררים לחיים סיפורי תרבויות עתיקות. התפעלו מהארכיטקטורה המדהימה, מהנמל העתיק ועד רובע האומנים, המספקים חגיגה ויזואלית לצעירים ולמבוגרים כאחד. למדו על המגוון התרבותי שעיצב את יפו במשך מאות שנים וגלו פנינים נסתרות בכל פינה. סיור משפחתי זה ביפו העתיקה מבטיח הרפתקה חינוכית ובלתי נשכחת לכולם, המגשרת על העבר וההווה בצורה שובת לב.

4. טיול עששיות בדיונות החול שבין חולון לראשון לציון

צאו למסע קסום בטבע. ההרפתקה הייחודית הזו לוקחת אתכם בנופי הטבע בין חולון לראשון לציון, שם תפגשו בעלי חיים ודיונות חול מדהימות. זוהי הזדמנות להתחבר ליופי של הטבע תוך כדי למידה על חיות בר מקומיות, מה שהופך אותה לבילוי משפחתי אידיאלי עבור חובבי טבע בכל הגילאים.

5. סדנת ראפ והיפ-הופ באולפני מיתר

אולפני מיתר מזמינים את הילדים לחקור את הקצב והחריזה של מוזיקת ראפ והיפ-הופ בסדנה מרתקת. לכישרונות צעירים יש הזדמנות לצלול לתוך עולם יצירת המוזיקה, החל מיצירת המילים לשיר ועד לשכלול הזרימה שלהם. חוויה מעשית זו מטפחת יצירתיות, ביטוי עצמי והערכה עמוקה יותר לאמנות הראפ, ומציעה מסע מוזיקלי בלתי נשכח לאומנים צעירים.

6. סדנת טעימות שוקולד בחשיכה

פנקו את החושים שלכם בסדנת טעימות שוקולד ייחודית המתקיימת בחושך מוחלט. חוויה חושית זו לוקחת אותכם למסע מפתה של טעם, מגע וריח כשאתה מתענג על מגוון שוקולדים ללא הסחת דעת. זוהי דרך יוצאת דופן להעריך את הניואנסים של הפינוק המענג הזה תוך אתגר החושים שלך ויצירת זיכרונות מתוקים בחושך.

7. פארק ארץ הצבי

ארץ הצבי הינו פארק משפחתי שהוקם בשנת 2016, ע"י צבי אדיב ובניו ומהווה גן עדן של טבע מלא במגוון בעלי חיים וטבע בליבו של השרון. פארק ארץ הצבי מציע מפלט מהנה למשפחות. עם שטחים ירוקים עצומים, מגרשי משחקים ואזורי פיקניק, זהו מקום מושלם להרפתקאות בחוץ. חקרו את שבילי ההליכה המקסימים, עסקו בפעילויות פנאי, ותיהנו מזמן איכות עם יקיריכם בתוך היופי השלו של הטבע. הפארק מציע חוויה לימודית לילד ולהורה כאחד ומתאים לכל הגילאים, עם מגוון רחב של בעלי חיים, פינות יצירה, משחקיה לגיל הרך, סיורים מודרכים, פינות ליטוף גדולות ומגוונות, מדשאות למשחקי כדור ופיקניק, מתחם משחקי שולחן ועוד.

8. רוי בוי פארק

רוי בוי פארק הוא פארק לילדים עם מגוון מתחמי פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה והוא פתוח גם בשבת. רוי בוי פארק הוקם על ידי כוכב הילדים רועי עוז (רוי בוי). הפארק שוכן בתוך פרדס תפוזים, שם תוכלו לראות הצגה בו רוי בוי רוכב על סוס ובנוסף מופיעים גם כוכבים נוספים מסרטוני הילדים שלו. תוכלו גם לסחוט מיץ תפוזים טרי, להשתתף בציד אחר מטבעות עם פיראטים ולהצטלם עם רוי בוי עצמו. מומלץ לילדים שאוהבים מאד את רוי בוי. לא תתאכזבו!

9. הספארי ברמת גן

הספארי ברמת גן הוא גן חיות הנקרא "המרכז הזואולוגי רמת גן". שם תמצאו 1000 דונם של טבע פראי במרכזה העירוני של מדינת ישראל. הוא גן חיות לכל דבר. שם תפגשו שלל חיות אפריקאיות – היפופוטם, יען, ג'ירפה, קופים מכל הסוגים, נחשים, שימפנזה, ציפורים ועוד. הספארי ברמת גן הוא הרפתקה מרתקת למשפחות. פארק הספארי הייחודי הזה מציע מפגש מקרוב עם מגוון רחב של בעלי חיים מרחבי העולם. סעו דרך הספארי, התבוננו ביצורים מרהיבים בבתי גידול טבעיים. ילדים יכולים להתפעל מאריות, ג'ירפות ועוד מינים מרתקים רבים בזמן שהם לומדים על שימור חיות בר. זהו יום בילוי חינוכי ומרגש לחובבי טבע ואוהבי בעלי חיים בכל הגילאים.

10.  פארק אוטופיה

פארק אוטופיה הוא גן בוטני הנמצא בקיבוץ בחן בעמק חפר. המקום הוא גן בוטני עוצר נשימה ופארק פסלים, המציע מפלט שליו למשפחות. חקרו את הגנים המעוצבים בקפידה המעוטרים בפסלים מדהימים ובמתקני אמנות. טיילו בשבילים השלווים, וגלו את ההרמוניה בין הטבע לאמנות. זהו מקום בו ילדים יכולים להעריך את היופי של בוטניקה ויצירתיות, מה שהופך אותו לבילוי אידיאלי לכל הדורות. מקלט הפרפרים עם מפלים יפה במיוחד.

סיור באטרקציות במרכז ישראל עם ילדיכם יכול להיות חוויה מספקת ומעשירה לכל המשפחה. על ידי תכנון מראש, הבטחת בטיחות ושיתוף ילדיכם בפעילויות, תוכלו ליצור זיכרונות מתמשכים ולהחדיר אהבה ללמידה ולהרפתקאות. בין אם אתם חושפים את ההיסטוריה של יפו, הופכים יצירתיים בסדנאות או מתחברים לטבע, חוויות אלו מציעות צוהר לעולם של פלא שהילדים שלכם יוכלו לחקור.

אז, אספו את המשפחות שלכם, אמצו את חוש ההרפתקנות שלכם וצא למסע של גילוי בלב ישראל.

ואם עדיין נשאר לילדיכם עוד קצת זמן פנוי, עזרו להם ללמוד אנגלית מדוברת וכתובה בהצטיינות. היכנסו ל: בית ספר ללימוד אנגלית לילדים של נובה קיד והירשמו לאחד הקורסים ללימוד אנגלית אונליין לילדים.

צפו בתכניות ושיטות לימוד אנגלית לילדים וצרו קשר עם אחד מאנשי הצוות שלנו עוד היום!

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
פעילויות לילדים ביפו העתיקה, כיף לכל המשפחה
משחקים ופעילויות עם הילד
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.