Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
איך לומדים אנגלית בגיל צעיר
אוצר מילים
Star icon
19.01.2023
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

לימוד אנגלית לשפים צעירים – המילים שחייבים להכיר במטבח

תוכן העניינים

יש לא מעט כלים שאנחנו, כהורים, שואפים לתת לילדים שלנו. אחד מהם זה הכלי החשוב של ידיעת השפה האנגלית. אנחנו רוצים שהילדים שלנו יהיו חשופים לכמה שיותר אפשרויות, ואין ספק שאנגלית היא חלק מהעניין. זו השפה הכי מוכרת ומדוברת, ולכן, אם אפשר לתת לילדים את המיומנות הזאת, לא כדאי לוותר על כך. מה שכן, חשוב מאוד לשים לב לשתי נקודות חשובות: באיזה גיל מתחילים ואיך עושים זאת. היום זה ברור יותר מאי פעם שככל שהילדים שלנו יתחילו ללמוד אנגלית בגיל צעיר יותר, הלמידה תהיה אינטואיטיבית ויעילה יותר. מבחינת השאלה איך מלמדים ילדים אנגלית, כדאי לדעת שיש משמעות אדירה להנאה שלהם. כך למשל, אם הילדים שלכם אוהבים לבשל ונמצאים הרבה במטבח, כדאי שתמנפו את העניין הזה וגם שם תלמדו אותם אנגלית. זה לא משנה אם מדובר על אנגלית לכיתה ד או שהילדים שלכם צעירים יותר. מה שבטוח זה שאם המטבח זה המקום שבו הם מרגישים בנוח, זה גם המקום שבו הם ילמדו אנגלית הכי טוב.

מה הקשר בין סרטונים ובין לימוד מילים הקשורות למטבח?

מעבר לכך שאם אתם נמצאים עם הילדים במטבח אתם יכולים להגיד להם את המילים השונות באנגלית, יש אפשרות גם להיעזר בסרטונים שונים. למשל, סרטונים מצחיקים שמציגים מילים כמו: בננה, פיצה, דגים או שמות שונים של ירקות – זו דרך נהדרת להחדיר להם עוד ועוד מילים לראש. חשוב להבין שככל שהעניין ייעשה בצורה יותר עקבית וטבעית, כך ההצלחה של לימודים כאלה תהיה גדולה יותר. השילוב בין תחביב של הילדים, כלומר המטבח, ובין לימוד של מילים חדשות זה מתכון להצלחה ולכן בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. אם לכל החגיגה הזאת תוסיפו גם מורה לאנגלית לילדים, אין ספק שההצלחה תהיה עוד יותר גדולה. ככל שהילדים לומדים בצורה מהנה יותר, כך הם עושים זאת בטבעיות גדולה יותר והתוצאה לא מאחרת להגיע. מהר מאוד אתם תראו אותם משבלים במטבח ומבקשים מכם להביא להם ירקות שונים באנגלית או כל מיני מצרכים אחרים, והכול באנגלית.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

שלבו טכנולוגיה מתקדמת בלימודי השפה

אם אתם תוהים איך מפתחים מיומנות קריאה ואוצר מילים באנגלית? ואם אתם רוצים שהכול יהיה קשור גם למטבח, חשוב שתדעו: הטכנולוגיה יכולה לעזור לכם בכך. למעשה, בין אם הילדים שלכם יהיו חשופים לשירים, ריקודים או ספרי בישול אלקטרוניים באנגלית, הם ילמדו אפילו בלי לשים לב. יש לנו היום טכנולוגיה מאוד מתקדמת שיכולה לעזור לנו הן ברמת הקריאה והן ברמת אוצר המילים. כל עוד נעשה את הדברים בצורה נעימה וגם נקשר הכול לתחום שהילדים אוהבים, הרי שזה יעבוד. בנוסף, אם אתם שייכים לאותם ההורים שחוששים להכביד על הילדים, דעו זה לא מדויק. מחקרים רבים מראים פעם אחר פעם: דווקא ילדים צעירים שגדלים להיות ילדים דו-לשוניים זוכים להצלחה גדולה יותר כבוגרים. הם מגלים גמישות הרבה יותר גדולה וגם חשופים למשרות הרבה יותר מעניינות בתור אנשים מבוגרים. אם ניקח לדוגמא ילד שחולם להיות שף והוא ילד דו-לשוני, זה ברור שהוא יוכל להשתלב בקלות רבה יותר בעוד ועוד עבודות. זה לא ישנה לו אם במטבח שבו הוא ירצה לעבוד במסעדה בניו יורק ידברו רק אנגלית, כי כבר מגיל צעיר הוא יכיר את אוצר המילים הרלוונטי. ככל שאנחנו לומדים יותר מילים בגיל צעיר יותר היכולת שלנו ללמוד עוד ועוד בעתיד היא יותר גדולה. לכן לא רק שאתם לא מכבידים על הילדים, אלא אתם גם נותנים להם מתנה חשובה לעתיד.

הנאה היא שם המשחק

 זה לא משנה אם מה שהילדים שלכם אוהבים לעשות זה לשיר, לרקוד או לבשל. הסוד הוא להתחיל לחשוף אותם לאנגלית בגיל צעיר וגם לעשות זאת מבלי שאתם נותנים להם את התחושה שהם לומדים. באופן טבעי, אם יעמוד איתם במטבח מישהו שהוא דובר רק אנגלית, לא תהיה להם ברירה. כדי לתקשר עם אותו אדם הם ילמדו את המילים ויהפכו את אותן מילים לחלק בלתי נפרד מהם ואפילו מהאישיות שלהם. זה הכוח של למידה שכוללת הנאה וזה כוחה של למידה בגיל צעיר. זה לא במקרה שיש היום בעולם כולו שלל בתי ספר דו-לשוניים, שכן היום כבר אין ויכוח על כך שלמידת שפות עושה רק טוב למוח ולאישיות. נסו לקשר את לימודי האנגלית ואת הרחבת אוצר המילים לכל תחום שמדבר אל הילד שלכם. אתם תראו שהוא יעשה חיל ומהר מאוד אוצר המילים שלו יגדל בצורה משמעותית ומרשימה ביותר. השילוב בין למידה אינטראקטיבית ומהנה ובין מורים דוברי שפת אם אנגלית הוא השילוב המנצח, וזה מומלץ בחום לכולם.

לסיכום, יש היום כלים נהדרים שבעזרתם אפשר להנגיש את האנגלית לילדים שלנו ולהפוך אותה לחלק טבעי מחייהם, כך שכדאי מאוד לעשות בכלים האלה שימוש, ויפה שעה אחת קודם.

 

האם אהבת את התוכן?

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.