Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
שמונה דרכים ללמד את הילד שלי אנגלית ב-2022
כיצד ללמוד
Star icon
06.02.2023
Time icon 6 min
Comment icon 0 הערות

שמונה דרכים ללמד את הילד שלי אנגלית ב-2022

תוכן העניינים

לימוד אנגלית לילדים זו עבודה לא קלה, בלשון המעטה. מדובר בעבודה הדורשת הרבה מאוד מעורבות ויצירתיות ממי שמלמד אותה. אם אתם כהורים מעוניינים ללמד את ילדכם את השפה האנגלית הרי כדאי שתפנימו כי ככלל, כאשר עובדים עם ילדים צעירים, נדרשות הרבה טכניקות. כדי להצליח בלימוד ולחבב אותו על הילדים עדיף לשלב משחקים, שירים,סרטונים ללימוד אנגלית לילדים אביזרים ואלמנטים מהנים אחרים. אחת העצות החשובת ביותר היא להורים שרוצים להתנסות בלימוד ילדם את השפה האנגלית היא לדאוג לשמור את הילדים תמיד בתזוזה, ולדאוג שיהיו מעורבים ככל האפשר. ילדים אוהבים להיות פעילים. רעיון או טכניקה קריטית נוספת ללמד ילדים היא לשמור על שגרת שיעור מובנית וצפויה. כדי לשמור על עניין אצל ילדכם הרצוי להכניס משימות רגועות ורועשות כאחד, כך שהילדים יחוו תקופות שקטות וקולניות כאחד. עצה נוספת, חשובה לא פחות היא שאם אתם מעוניינים להתמיד בלימוד ילדכם את השפה האנגלית הרי שכדאי גם לבנות מערכי שיעור אינטראקטיביים המבוססים על נושאים. הנה כמה שיטות ללימוד אנגלית לילדים שיכולות לסייע לכם.

תגרמו לזה להיות כיף

הדבר החשוב ביותר כדי ללמד ילדים בהצלחה הוא לעשות את הפעילויות הלימודיות איתם למהנות. נצלו אם כן את הלימוד גם ליצור יחסים של קירבה עם הילדים שלכם. בנוסף, אם החלטתם כהורים להעביר לילדכם שיעור פרטי באנגלית כדאי שתדעו כי מחקרים רבים מראים כי ילדים לומדים הכי טוב דרך משחק. המשחקים הם לא רק תחרותיים, אלא הם גם נותנים כמה מטרות להשיג. יש כל כך הרבה משחקים שניתן להשתמש בהם להוראת אנגלית, ביניהן ניתן למנות למשל, "סיימון אמר", "התליין", ועוד שלל משחקי זיכרון וכדומה.

היו יצירתיים

כדאי להיות יצירתיים כי אם עושים את אותם דברים כל יום זה יכול להיות משעמם עבור הילדים. לכן השתדלו להיות כמה שיותר יצירתיים עם תוכניות הלימוד שלכם. זה יעזור בלימוד אנגלית לילדים. דאגו לשנות דברים באופן קבוע בתוכנית הלימודים שבניתם עבורם, כדי להפוך כל יום להפתעה עבורם.

שלבו פעילויות של אמנות

רוב הילדים אוהבים שיעורי אמנות. הם אוהבים לצבוע ולצייר. בכל ילד מסתתר לפעמים אמן קטן. ניתן לנצל זאת ולכלול זאת בהוראת השפה האנגלית. אפשר לעשות עם הילד שלכם פרוייקט מבוסס אמנות, ואז לדבר על התרבות ועל המסורות השונות הקשורות לאותו פרוייקט. במקביל, ניתן גם לבקש מהילדים שלכם לעשות קולאז'ים בנושאים שונים, ולשוחח על היצירה תוך כדי העבודה, וגם לאחריה.

כדאי גם לקחת את השיעור לחצר

תתפלאו לראות כי ילדים לומדים מהר מאוד בחוץ. הם יכולים לחקור את העולם החיצון בזמן הלמידה ולהפיק מכך לא מעט הנאה. הנה כמה רעיונות שאפשר להתחיל איתם:

חיפוש אחר בעלי חיים – כאשר תוכלו לעזור להם למצוא את הדברים עם אותיות האלפבית, או אפילו באמצעות המילים עצמן. ניתן גם  לגרום להם לחפש צורות ספציפיות. כמו כן ניתן לחפש את משחק המטמון. אפשר לשלוח את הילדים לחצר עם כמה רמזים, שיסייעו להם להתחיל למצוא את האוצר החבוי. בנוסף, הכינו שלטים ושאלו על כך את הילדים, זה אמור לעזור מאוד בלימוד האנגלית.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

הפכו את הלמידה לחוויה מרתקת

לילדים יש הרגל לתפוס דברים מהר מאוד כאשר הסביבה שלהם תומכת בתהליך הלמידה שלהם. זה יכול להיות משיחות טלפוניות, מדיה חברתית או צפייה בטלוויזיה. נצלו את העובדה שהילדים של היום מחוברים מאוד למסך. תמיד תוכלו ללמד את ילדכם באמצעות תוכנית לימוד אנגלית אונליין לילדים, ובהחלט להמשיך ולשנן את החומר הנלמד איתם ביחד על ידי חזרה עליו.

לימוד אנגלית באופן מוזיקלי

רוב ההורים משתמשים באמצעים קונבלציונאליים כגון ספרי לימוד כדי ללמד ילדים בבית את השפה האנגלית. אבל זה יכול להיות משעמם. במקום זאת עדיף להשתמש בשירים. להקשיב למוזיקה וכך  על ידי האזנה למילים ולקצב של החרוזים, הילדים יכולים לתפוס את השפה במהירות, והדבר מסייע מאוד ללמד ילדים אנגלית. תרגום שירים והסבר עליהם אפילו בשפה האנגלית עצמה יכול לסייע מאוד לילדים להתבטא ולהרגיש נינוחים עם השפה הנרכשת, וכמובן לשיר ביחד איתם את השירים יכול להפוך את השיעור לחוויה.

שיחה באנגלית בבית

ילדים קטנים אינם מסוגלים למסגר משפטים מלאים ולדבר. הם גם לא יכולים לבנות את המחשבות שלהם. אז, אנחנו צריכים לתקשר איתם כל מה שהם יודעים באנגלית. החל מהשיחות הקלות הקשורות לפעילויות היומיומיות הבנאליות ביותר. באופן הזה השפה תטמע אצלם בצורה שוטפת, והם יתחילו לפתח בעצמם את יכולת השיח. תפנו אליהם באנגלית ותרגמו להם להרגיש שאין מדובר בשפה זרה אלא בשפה המדוברת בבית, שפה יומיומית שיכולה לשמש אותם באופן תמידי.

למידה דרך סיפור

ילדים מאוד אוהבים סיפורים. יש להם דמיון חי וחזותי. אנחנו יכולים להשתמש ביתרון זה בהוראת שפה. כולנו יודעים שילדים מבינים היטב כשמספרים להם סיפורים. כאשר אתם מלמדים את ילדכם אנגלית באמצעות סיפורים מומלץ שתשתמשו תמיד בספרי סיפורים מאוירים כדי לעזור להם להבין את המילים, ולאפשר להם להבין דמויות והגדרות מתוך הסיפור. את תחששו מפני שימוש בהגדרות או מילים מעט מורכבות, כל עוד ניתן לאותן מילים הסבר ברור והילדים מסוגלים לקלוט אותו ולהטמיע אותן בשפה שלהם, זה אפילו מומלץ.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.