Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
כיצד שיעורי אנגלית מקוונים מסייעים לילדים ללמוד את השפה?
חינוך הילד
Star icon
27.01.2023
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

כיצד שיעורי אנגלית מקוונים מסייעים לילדים ללמוד את השפה?

תוכן העניינים

משבר הקורונה יצר אצל לא מעט הורים רתיעה מפני שיעורים מקוונים. תלמידים רבים נטו להתלונן על השימוש בשיעורים מקוונים וטענו כי הם רק מגבירים את תחושת הריחוק וחוסר הריכוז. אלא שאט אט נוספים מחקרים המראים כי תלמידים מצאו עצמם מצליחים יותר באמצעות שיעורים מקוונים מאשר בעבר. ובכן, מהם יתרונותיהם של אותם שיעורים מקוונים וכיצד הם באים לידי ביטוי כשמדובר במתן שיעור אנגלית לילדים? הנה כמה מהתשובות.

יתרונותיהם של השיעורים המקוונים

מסתבר כי לא מעט מורים מדווחים שתלמידים שלהם, לרוב ילדים ביישנים, ילדים היפראקטיביים, ילדים יצירתיים במיוחד, מצליחים מאוד בלמידה מרחוק טוב יותר מאשר בכיתה הפיזית. יתרה מכך, מסתבר כי לא מעט תלמידים שמצאו עצמם לומדים בקצב עצמאי משלהם, מבלי להיכנע ללחץ של המסגרת הקובלת של בית הספר או אפילו הגן, נהנו מעצמאות שלא היתה להם קודם להחליט על קצב הלימודים שמתאים להם. הגמישות הזו מאפשרת להם אם כן להתאמן, לקחת הפסקות, או אפילו להשתעמם.

בנובאקיד ילדים לומדים אנגלית כשפת אם. התלמידים מתאמנים בתקשורת חיה עם דוברי שפת אם, והשיעור מאורגן בצורה מהנה אך יעילה. משך השיעור הוא 25 דקות כדי שהילדים לא יאבדו ריכוז וירכשו את חומר הלימוד בצורה יעילה יותר. כלי ההוראה העיקרי כאן הוא כיתה וירטואלית שהופכת שיעור למסע לימודי מרגש ומהנה.

הקורסים שמציעה נובאקיד ללימוד אנגלית

נובאקיד בנתה שלושה קורסים המיועדים לילדים בגילאים שונים, וברמות שונות, כאשר הבדלי הגיל והאישיות של הילדים נלקחו כאן בחשבון בעת יצירת תכני הקורס.

תוכניות נובאקיד בנויות בהתאם לרמות A1 ו-A2 של תקן CEFR האירופי, התואם את מבחני ה-YLE Starters, Movers and Flyers של Cambridge English. במהלך שיעור ניסיון, המורים קובעים את רמת האנגלית ועוקבים אחר התפתחותם של התלמידים, על מנת להבטיח שהם מתקדמים. כרגע מוצעים שלושה קורסים שונים המיועדים לרמות שונות של למידה ולצרכים שונים.

הקורס הראשון נקרא General English  והוא מיועד לילדים בגילאי 4-12. במסגרת הקורס מוענקים להם כישורי דיבור, קריאה והבנה בסיסיים, כאשר התכנית מחולקת ל-5 רמות. כל רמה מיועדת לילדים בקבוצת גיל שונה והקושי עולה בהדרגה. בכל רמה נכללות יחידות עם אוצר המילים והדקדוק משלהן. הילדים לומדים באמצעות רמות אלו לקרוא ולשפר את הידע שלהם. לימוד האנגלית לילדים הופך לכיפי כשרוב התכנים מועברים באמצעות משחק. הלימוד נעזר באמצעים כמו מיני משחקים, משימות אינטראקטיביות יצירתיות, מסעות וקומיקס.

הקורס General English מתרכז בדיבור, כאשר המורים של נובאקיד מקיימים את השיעורים באנגלית בלבד, מה שמוביל להבנה טובה של השיחה באנגלית. במסגרת הקורס גם נלמדת יכולת קריאה, כאשר בעת לימוד אנגלית למתחילים הילדים לומדים צלילים שונים ואיך לשלב ביניהם. לימוד הקריאה מתרכז בעיקר בקריאת אותיות והאופן שבו יש לקרוא אותן. כשנעשה שימוש בשיטה מודרנית ויעילה המתבססת על קריאה באמצעות פוניקה. שיטה המוכחת ככזו לפיה ילדים המקבלים הדרכה שיטתית של קולות לומדים לקרוא טוב יותר, ומהר יותר מילדים שלא.

בנובאקיד נבנתה כאמור תוכנית מודולרית של שתי יחידות עוקבות במסגרת קורס זה. אלו כוללת שיעורים רגילים ושיעורים בשיטת ה- CLIL ((Content and Language Integrated Learning  בהם הילדים לומדים אנגלית דרך מגוון נושאים החל מסרטים מצוירים ועד איכות הסביבה

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

קורס הדיבור Time2Talk משפר את יכולות הדיבור

קורס Time2Talk יוצר הזדמנות ייחודית לילדים לתרגל ולשפר את כישורי הדיבור שלהם עם דובר אנגלית שפת אם. 40 השיעורים המהנים מכסים מגוון רחב של נושאים, מאמנות ומוזיקה ועד מנהגים והומור, המאפשרים לתלמידים להרחיב את אוצר המילים שלהם. אמנם זהו לא המוקד העיקרי של הקורס, אבל כל שיעור מספק חיזוק לשימוש נכון בדקדוק כדי להבטיח דיבור שוטף. אחד היתרונות הגדולים של קורס זה הוא הגדלת הביטחון של ילדכם בדיבור באנגלית באמצעות תרגול עקבי, כאשר המורים בונים יחסים קרובים עם הילדים. זהו שיעור פרטי באנגלית לכל דבר, ובמידה והילדים מתקשים בהבנה, המורים יכולים להסביר להם בקלות רבה את ההוראות תוך שימוש בתכנים חזותיים, שפת גוף והבעות פנים.

הקורס Time2Talk  הוא קורס המיועד לילדים בגילאי 9-12 הכולל שיעורים, וכל אחד מהם מיועד לנושא שיחה שונה: לדוגמה, ספורט, בעלי חיים ימיים, קניות, סרטים ועוד. הוא אומנם מומלץ לרוב כקורס נוסף יחד עם קורס General English אולם, ניתן להקצות אותו באופן אישי למי שרוצים להקדיש יותר יחס לפיתוח כישורי הדיבור שלהם.

קורס ברמה מתקדמת Virtual Explorer

קורס זה מיועד לילדים בגילאי 10 ומעלה השולטים באנגלית ברמה השווה ל 1B-2A לתלמידים שהשלימו רמה 4 של קורס General English  או קורס Time2Talk.

הקורס Virtual Explorer  מתעדכן באופן סדיר בשיעורים חדשים כאשר כרגע מדובר ב-80 שיעורים הנערכים בצורת דיונים עם המורה. נושאי השיעור מתחברים עם שיח על סוגיות גלובליות כאקולוגיה, לצד נושאים בסיסיים הנלמדים בבית הספר כמחזור המים. המגוון הרחב של הנושאים הללו בא כדי לאפשר לתלמידים לפתח את כישורי הדיבור והחשיבה הביקורתית שלהם לצד היצירתיות, וכמובן מביא להרחבת האופקים שלהם.

כל שיעור מתנהל כסיור תלת מיימדי וירטואלי המציע ביקור במקומות שונים בעולם לצד המורה, סיורים המסייעים לתלמידים להרגיש שהם חלק מהסביבה, ולפתח את הסקרנות האינטלקטואלית שלהם.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.