Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
<strong>סרטי דיסני הטובים ביותר ללימוד אנגלית</strong>
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
Star icon
30.11.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

סרטי דיסני הטובים ביותר ללימוד אנגלית

תוכן העניינים

כאשר מדובר בלימוד אנגלית לילדים צעירים, כמו לדוגמה אנגלית לכיתה ד',  די ברור כי סרטי אנימציה הם דרך מעולה לעודד אותם ללמוד אנגלית. בנוסף לעובדה שהסרטים הללו עשויים לספק בידור נהדר, הם גם מאפשרים לילד, בו בזמן, הכיר גם אוצר מילים בסיסי וגם משוכלל יותר. קיים היום מגוון עצום של סרטים כאלו שממנו תוכלו  לבחור את הסרט המתאים לגילו של הילד הילד שלכם העשוי להפק מהם הנאה רבה לצד לימוד מאוד פורה מהסיבה הפשוטה והיא, שלעתים קרובות סרטים אלו מאמצים שפה שעשויה להיות מובנת בקלות לצופים הצעירים ביותר. כאשר אנחנו מדברים על אנימציה לא ניתן להתעלם מאבי סרטי האנימציה וולט דיסני, וכמובן מאולפני האנימציה של דיסני. אלו הוכיחו לאורך השנים כי הם ללא ספק קבוצת יוצרי הסרטים הפוריה ביותר. שלא לדבר על כך שהסרטים שלהם אהובים ברחבי העולם, ומסיבה טובה.

איך הם עושים את זה?

אז איך אולפני דיסני מצליחים כל כך? ובכן, הנוסחה שלהם נראית די פשוטה, עם זאת, לא קל להפוך אותה לסרט ממשי. בבחינה מדוקדקת די ברור שרוב האנימציות של דיסני כוללות סיפור מרתק, דמויות מעניינות, וסיום הולם שבו הגיבורים מתוגמלים, והנבלים נענשים או, לפחות, לומדים את הלקח שלהם. הסרטים עצמם מונפשים להפליא, בין אם אנחנו מדברים על סרטים ישנים שנות ה-40 שהצריכו האמנים לצייר את כל הפריימים באופן ידני, או סרטים מודרניים עם אנימציה ממוחשבת שמסוגלים להציג כמעט הכל לפרטי פרטים.

בחנו כמה מהסרטים הללו ואת היתרונות שלהם עבור הילדים שלכם. אם אתם מעוניינים להציג להם אותם, ועל הדרך לאפשר להם לרכוש אוצר מילים בשפה האנגלית המיועד עבור לימוד אנגלית למתחילים, כדאי שתבחנו מקרוב את הרשימה הבאה.

מלך האריות – סימבה

מדובר בסרט דיסני קלאסי המספר על גור אריות (סימבה) שמאבד את אביו, וחייב להימלט מדודו הרוצח אשר מעוניין להשתלט על השלטון, ואשר חותר תחתיו של מלך הג'ונגל מופסה, כלומר אביו של סימבה שנפטר. כאשר הוא מלווה בחבריו האמיתיים היחידים, סוריקטה וחזיר יבלות (טימון ופומבה) הוא מתבגר, מוצא אהבת אמת, ובסופו של דבר מחזיר לעצמו את ממלכתו, תוך שהוא נוקם את מות אביו. בקיצור סרט שיש בו הכל, והסיפור מרתק במיוחד.

הגיבן מנוטרדאם

הסרט המצוייר הזה מבוסס על הסיפור של ויקטור הוגו. בסרט, כמו בסיפור המקורי מסופר על דמות שמתעבים ומפחדים ממנה בגלל המראה החיצוני שלה. ככל שהסיפור ממשיך, הגיבור בעל המראה הדוחה חושף צדדים חיובים בו. הערכים שהסרט מדבר עליהם הם קבלת השונה, השגת עצמאות, התאהבות ומעקב אחר מה שנכון לעשות למרות הלחץ הציבורי שדואג לבדל את השנוא והשונה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

פרוזן

זהו סיפור קלאסי על הנסיכה אלזה, שהיא נסיכה מקוללת, אך בהחלט מוכשרת, הכל תלוי כמובן בנקודת הראייה שלנו. אלזה שולטת בכוחו של הקרח, אבל היא גורמת לתאונה שפוגעת באחותה. כך מתחיל הסיפור שבו אלזה בוחרת בגלות כדי להבטיח שלא יקרו עוד תאונות (כיוון שהיא עדיין מתחרטת על שפגעה באחותה אנה כשהיו ילדים), הרי שאנה יוצאת לדרך למצוא אותה בטירת הקרח שלה כדי לשכנע אותה לחזור זאת כדי להציל את ממלכתה מנסיך אשר מנסה להשתלט על הממלכה. הסיפור מסתיים עם סוף טוב, עם זאת, הרפתקאותיה של הנסיכה אנה מאוד מרגשות ומלמדות בו זמנית.

למצוא את נמו

זהו סרט שהופק על ידי סרטי פיקסאר, אבל עדיין לאור העובדה שאלו משוחררים גם על ידי דיסני, הרי שקל לכלול אותם ברשימה המוצלחת הזו. למצוא את נמו הוא סרט על אהבת אב, תוך שימוש בדג ליצן מצוי אנתרופומורפי (כפי שקורה לעתים קרובות עם חיות בסרטי אנימציה) שהוא אב בודד המטפל בבנו לאחר שאשתו נלקחה על ידי סכנות האוקיינוס. כאשר בנו נחטף לאחר שהסתכן יותר מדי למרות שאביו אסר עליו בבירור לעשות זאת, האב יוצא למסע ארוך כדי להציל את בנו מכל סכנה. זהו גם שיעור לכל הורה מתי להרפות ולתת לילדים שלהם להיות עצמאיים.

Inside Out

הסרט הזה הוא מאוד מיוחד מאחר והוא מציג קונספט מצוין שבו חמש תחושות מרכזיות מתוארות כדמויות שחיות בתוך מוחה של נערה מתבגרת (טוב, וגם במוחות הוריה). זוהי נקודת פתיחה לבדיחות רבות, אולם יוצרי הסרט השתמשו בה כדי ללמד אותנו משהו על רגשות. והם עשו את זה עם הרבה מחויבות, התייעצו עם עבודתם עם פסיכולוגים נחשבים. הסרט הזה מסביר איך הרגשות שלנו פועלים, ועושה זאת בקלות מלבבת.

למה זה מעניין אותנו כל כך?

לנו בנובאקיד יש גם שאיפה להצטרף למפיקים אחרים של סרטי אנימציה מוצלחים. אומנם אנו מציעים לימוד אנגלית עם מורה פרטי באינטרנט, אולם הסרטים שלנו  אמורים להבטיח שיעשו זאת כשהם מעודדים על ידי סיפור משכנע. אקדמיית הקסם, שהוקמה על ידי נובאקיד, יוצרת סיפורים עם דמויות מושכות עין כדי ליהנות ולהבטיח לימוד אנגלית בסביבה ידידותית. מאמץ זה מיועד לתלמידים כדי להוות תמריץ מתאים לשפר את אוצר המילים שלהם באנגלית, ולהכיר את הדרכים לבניית משפטים באנגלית. זה די קל באמצעות האזנה לדמויות מצחיקות, מעניינות ומונפשות המקיימות אינטראקציה זו עם זו, ומציגות את הדרך הנכונה להשתמש במילים באנגלית ובמשפטים.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.