Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
10 האתרים המובילים ללימוד אנגלית לילדים
חינוך הילד
Star icon
31.01.2024
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

10 האתרים המובילים ללימוד אנגלית לילדים

תוכן העניינים

בעולם שבו היכולת לתקשר באנגלית היא חיונית יותר ויותר, אחת הדאגות העליונות שלנו כהורים היא לספק לילדינו בסיס חזק בשפה האנגלית. עבור משפחות דוברות עברית, מציאת המשאבים הנכונים כדי להקל על מסע הלמידה הזה יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד.

במדריך מקיף זה, נחקור ונשווה בין עשרת אתרי האינטרנט הטובים ביותר ללימוד אנגלית שמותאמים לילדים הדוברים עברית כשפת אם.

נובאקיד – טיפוח שטף דיבור וכתיבה בכיף

המסע לשליטה דו-לשונית הוא הרפתקה מרגשת, ונובאקיד בולטת מבין אתרי האינטרנט ללימוד שפות כאופציה הראשונה הטובה ביותר לילדים דוברי עברית כשפת אם. אתר נובאקיד עוצב תוך התמקדות בצרכים הלשוניים הייחודיים של דוברי העברית, ומציע תכנית לימודים מקיפה ואינטראקטיבית שהופכת את לימוד השפה האנגלית לחוויה מרתקת.

תכנית לימודים מקיפה:

תכנית הלימודים של נובאקיד מעוצבת בקפידה כדי להתמודד עם האתגרים והיתרונות הספציפיים שדוברי שפת אם עברית יכולים להיתקל בהם בעת לימוד אנגלית. הגישה המובנית הזו מבטיחה שהילדים בונים בסיס חזק באנגלית מדוברת וכתובה, תוך התייחסות לניואנסים הלשוניים הפוטנציאליים.

שיעורים אינטראקטיביים:

סימן ההיכר של הפלטפורמה של נובאקיד טמון בשיעורים האינטראקטיביים שלה. מתוך הכרה בטווח הקשב והעדפות הלמידה של ילדים, הפלטפורמה משלבת אלמנטים של gamified בכל שיעור, והופכת את למידת השפה לחוויה משחקית ומהנה. האופי האינטראקטיבי של השיעורים משאיר את הילדים מעורבים ובעלי מוטיבציה לאורך כל מסע לימוד האנגלית שלהם.

מורים דוברי אנגלית שפת אם:

כדי לטפח רכישת שפה אותנטית, נובאקיד מחברת בין התלמידים למורים דוברי אנגלית כשפת אם. חשיפה ישירה זו לשפה האנגלית מבטיחה שהילדים מפתחים לא רק כישורי שפה מדויקים אלא גם הבנה של הגייה נכונה, אינטונציה וניואנסים תרבותיים מהמקור.

למידה מותאמת אישית:

אין שני ילדים שלומדים בדיוק באותו אופן, ונובאקיד מכירה בכך ומציעה חווית למידה מותאמת אישית. הפלטפורמה מתאימה את השיעורים לסגנון וקצב הלמידה הייחודיים של כל ילד, ומבטיחה שהחומר נשאר תמיד מאתגר אך בר השגה. גישה אינדיבידואלית זו משפרת את ההבנה והקליטה, ומאפשרת רכישת השפה באופן יעיל יותר.

למידת Gamified:

למידה באמצעות משחק – Gamified הוכיחה את עצמה כשיטה יעילה לילדים, ולכן נובאקיד משלבת גם אלמנטים משחקיים בצורה טבעית בשיעורים שלה. מהישגים מתגמלים ועד לשילוב אתגרים ותחרויות, הפלטפורמה שומרת על רמת מעורבות גבוהה, שהופכת את לימוד האנגלית לא רק לחינוכי אלא גם לבדר.

בתור הבחירה המובילה בהשוואה שלנו, המחויבות של Novakid לספק חווית לימוד אנגלית מלאה, מרתקת ויעילה מציבה את הסטנדרט לפלטפורמות האחרות.

בהמשך סקירה זו נעמיק בתשעה אתרים נוספים ללימוד אנגלית, שכל אחד מהם מציע תכונות והטבות ייחודיות לילדים דוברי עברית שפת אם.

בואו לחקור איתנו את הנוף המגוון של לימוד השפה האנגלית באופן מקוון, המותאם לצרכים של הלומדים הצעירים שלנו.

ABCmouse – עולם של למידה בקצות האצבעות

כשצוללים לעומק המחקר שלנו באתרי לימוד האנגלית, ABCmouse מתגלה כפלטפורמה דינמית המשלבת עולם של אפשרויות חינוכיות לילדים דוברי עברית שפת אם. האתר נוקט בגישה הוליסטית, ומספק מגוון של משחקים, פעילויות ותוכן מולטימדיה אינטראקטיבי כדי לטפח חווית למידה סוחפת.

משחקים ופעילויות חינוכיים:

בליבה של ABCmouse נמצא האוסף הנרחב של המשחקים והפעילויות האינטראקטיביות. התרגילים המרתקים הללו, המותאמים לילדים, נועדו לא רק ללמד אנגלית אלא גם להפוך את תהליך הלמידה למהנה. מבניית אוצר מילים ועד להבנת שפה, ABCmouse מכסה קשת רחבה של כישורי שפה באמצעות משחק.

מעקב אחר התקדמות:

מעקב אחר ההתקדמות של הילד היא חיונית ללמידה יעילה. ABCmouse משלבת מערכת מקיפה למעקב התקדמות, המאפשרת להורים לעקוב אחר התקדמות ילדם בזמן אמת. תכונה זו מסייעת להורים לזהות תחומים שעשויים לדרוש מיקוד ותמיכה נוספים, תוך יצירת סביבת למידה שיתופית.

תוכן מולטימדיה:

כדי לשפר את חווית הלמידה, ABCmouse עושה שימוש במגוון רחב של תוכן מולטימדיה. סרטונים, שירים וספרים תורמים לגישה הרב חושית, שמבטיחה שהילדים ייחשפו לאנגלית במגוון צורות. עושר המולטימדיה הזה מסייע בחיזוק מושגי השפה ומאפשר התפתחות לשונית מלאה ומקיפה.

Duolingo Kids – גישור על פערי שפה באמצעות משחק

 לוקח את לימוד השפה האנגלית לגבהים חדשים על ידי החדרת אלמנטים של כיף ומשחק בשיעורים האינטראקטיביים שלו. האתר עוצב כהרחבה של פלטפורמת Duolingo הפופולרית, Duolingo Kids פונה במיוחד לקהל הצעיר, מה שהופך את רכישת השפה למסע מהנה וידידותי.

שיעורים מהנים ואינטראקטיביים:

Duolingo Kids בולט בדגש על הפיכת לימוד השפה למהנה עבור הילדים. שיעורים אינטראקטיביים, ויזואליות תוססת ומשחקים שובבים יוצרים סביבה שבה הלמידה מרגישה כמו משחק. גישה זו לא רק מושכת את תשומת הלב של הילד אלא גם מטפחת גישה חיובית ללימוד השפה.

מעורבות הורים:

מתוך הכרה בתפקיד המכריע שההורים ממלאים בחינוך הילד, Duolingo Kids מעודדת מעורבות הורית. הפלטפורמה מספקת תכונות המאפשרות להורים להשתתף באופן פעיל במסע הלמידה של ילדם. על ידי השתתפות בפעילויות לימוד אנגלית ביחד, משפחות יכולות ליצור סביבת למידה תומכת בתוך הבית.

למידה מסתגלת:

כל ילד מתקדם בקצב שלו, ו-Duolingo Kids מכיר בכך ומציע חוויות למידה אדפטיביות. הפלטפורמה מתאימה את השיעורים בהתבסס על ביצועי הילד, ומבטיחה שרמת הקושי היא תמיד מאתגרת אך ניתנת להשגה. יכולת הסתגלות זו מקדמת את מסע הלמידה של כל ילד באופן מותאם אישית.

Starfall – בניית יסודות עם מצוינות פונטיקה

בתחום לימוד האנגלית, Starfall מתבלט כפלטפורמה ששמה דגש חזק על פונטיקה – היבט בסיסי של רכישת שפה. הגישה של Starfall מותאמת לילדים דוברי עברית כשפת אם, ומתרכזת בבניית יסודות חזקים בקריאה ובכתיבה באמצעות שיעורים מרתקים ושיטתיים.

גישה ממוקדת פונטיקה:

המחויבות של Starfall לפונטיקה היא מה שמייחד אותו. מתוך הכרה בחשיבות של הבנת הקשר בין הצלילים לאותיות, הפלטפורמה מציגה לילדים מושגים פונטיים בצורה מובנית. התמקדות זו בפונטיקה מניחה את הבסיס לכישורי קריאה והגייה מיומנים.

פעילויות קריאה וכתיבה:

Starfall מציעה שפע של פעילויות קריאה וכתיבה שנועדו לשפר את מיומנויות האוריינות באנגלית באופן שיטתי. מזיהוי אותיות בסיסי ועד לתרגילים מתקדמים יותר בהבנת הנקרא, הפלטפורמה מנחה את הילדים במסלול למידה מתקדם. השילוב של סיפורים, שירים ופעילויות אינטראקטיביות שומר על חווית הלמידה דינמית ומרתקת.

מסלול למידה מתקדם:

Starfall שבנויה כתוכנית לימודים מתקדמת, מסייעת לילדים לעבור ממושגים בסיסיים באנגלית לשפה עשירה ומורכבת יותר. הגישה של שלב אחר שלב מבטיחה שהילדים יתפסו את מיומנויות היסוד לפני שהם עוברים למרכיבי שפה מורכבים יותר. התקדמות מתודית זו תורמת להבנה מוצקה של עקרונות השפה האנגלית.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

Lingokids – המשחק פוגש את הלמידה

LingoKids נוקטת בגישה קלילה יותר ללימוד השפה, ויוצרת סביבה שבה ילדים יכולים ליהנות תוך רכישת המיומנויות באנגלית. פלטפורמה זו נועדה לחשוף ילדים דוברי עברית שפת אם לאנגלית באמצעות מגוון פעילויות אינטראקטיביות ושיעורים מרתקים.

סביבת למידה שובבה:

הפילוסופיה של LingoKids נעה סביב יצירת אווירת למידה משחקית ומהנה. באמצעות משחקים, שירים ושיעורים אינטראקטיביים, הילדים יכולים ללמוד אנגלית בצורה מבדרת ונטולת מתח. גישה זו שמה לה למטרה להחדיר אהבה ללימוד השפה מגיל צעיר.

חשיפה לשפה האנגלית:

אחת מנקודות החוזק של לינגוקידס טמונה במתן חשיפה לתרחישים שונים באנגלית בחיים האמיתיים. הפלטפורמה משלבת סיטואציות ודיאלוגים יומיומיים, ומאפשרת לילדים להבין וליישם את האנגלית בהקשרים מעשיים. חשיפה זו תורמת לתהליך רכישת שפה טבעי ואותנטי יותר.

הערכת למידת השפה:

כדי להבטיח למידה יעילה, לינגוקידס כולל כלי הערכה שמאפשרים להורים לעקוב אחר התפתחות למידת השפה של ילדיהם. כלים אלה מספקים תובנות לגבי נקודות החוזק והתחומים של הילד שעשויים לדרוש שיפור, ומאפשרים להורים לתמוך באופן פעיל במסע לימוד האנגלית של ילדם.

PBS Kids – מסע דרך חינוך ובידור

PBS Kids משלבת בצורה טבעית חינוך ובידור כדי ליצור סביבת למידה שתרתק ילדים דוברי עברית שפת אם. PBS Kids, הידועה בתוכן החינוכי שלה, מציעה מגוון של משחקים, סרטונים ופעילויות אינטראקטיביות שנועדו לתמוך בפיתוח למידת השפה בצורה מהנה ומרתקת.

תוכן חינוכי:

PBS Kids מחויבת לספק תוכן חינוכי באיכות גבוהה לילדים. באמצעות מגוון משחקים, סרטונים ופעילויות אינטראקטיביות, הפלטפורמה מאפשרת למידת שפה על ידי שזירת עקרונות חינוכיים עם אלמנטים משעשעים. התכנים שנאספו בקפידה מבטיחים איזון בין הנאה לערכים חינוכיים.

למידה מבוססת נושא:

PBS Kids בונה את חוויות הלמידה שלה סביב נושאים מרתקים בתחומי העניין של הילדים. על ידי שילוב אלמנטים נושאיים בשיעורי השפה, הפלטפורמה יוצרת מסע לימודי מגובש וסוחף. גישה נושאית זו מקדמת את המעורבות של הילדים וגם עוזרת להם ליצור קשרים בין מושגי השפה השונים.

משאבים להורים:

מתוך הכרה בחשיבותה של מעורבות ההורים בלמידת הילדים, PBS Kids מציעה משאבים להורים כדי לתמוך בלימוד השפה של ילדיהם גם מחוץ לפלטפורמה. טיפים, מדריכים וחומרים משלימים מחזקים את ההורים ומסייעים להם להשתתף באופן פעיל בחינוך ילדיהם, תוך טיפוח אווירת הלמידה השיתופית.

אנגלית מהנה – בניית אוצר מילים עם אלמנטים שובבים

FunEasyLearn נוקטת בגישה ממוקדת יותר לבניית אוצר המילים, ומחדירה אלמנטים שובבים לשיעורים שלה כדי להפוך את לימוד השפה למהנה. פלטפורמה זו מותאמת לילדים דוברי עברית כשפת אם, ומדגישה את החשיבות של הרחבת אוצר המילים באמצעות פעילויות אינטראקטיביות ומרתקות.

בניית אוצר מילים:

FunEasyLearn שמה דגש חזק על העשרת אוצר המילים. באמצעות מגוון שיעורים, משחקים וחידונים, הפלטפורמה שואפת להרחיב את מאגר המילים של הילד תוך הבטחה שתהליך הלמידה יישאר מהנה. בניית אוצר מילים היא היבט מכריע בפיתוח השפה, ו- FunEasyLearn משלבת את המיקוד הזה בצורה חלקה בתוכנית הלימודים שלה.

תרחישי חיים אמיתיים:

כדי להפוך את לימוד השפה למעשי ורלוונטי, FunEasyLearn מציגה תרחישים ושיחות מהחיים האמיתיים. גישה זו מאפשרת לילדים ליישם את אוצר המילים שלהם בהתאם להקשר, לחזק את מושגי השפה ולקדם הבנה מעמיקה יותר של השימוש באנגלית במצבים יומיומיים.

Busy Beavers – חיבור והרמוניה בין חינוך לבידור

Busy Beavers בולט כפלטפורמה שמשלבת חינוך ובידור, תוך שימוש בשירים וסרטונים מרתקים ככלים ללימוד שפות. מותאמת לילדים דוברי עברית כשפת אם, Busy Beavers יוצרת אווירת למידה תוססת המטפחת התלהבות לרכישת השפה האנגלית.

שירים וסרטונים חינוכיים:

בבסיס הגישה של Busy Beavers עומדים שירים קליטים וסרטונים מרתקים שנועדו ללמד אנגלית בצורה חיה ומשעשעת. משאבי מולטימדיה אלו משמשים ככלים רבי עוצמה לחשיפה לשפה האנגלית, ועוזרים לילדים לפתח מיומנויות של הקשבה, הגייה ואהבה ללמידה.

עזרי למידה חזותיים:

Busy Beavers משלבת עזרי למידה חזותיים ואנימציות כדי לחזק את מושגי השפה בצורה יעילה. השילוב של גירויים שמיעתיים וחזותיים משפר את ההבנה והשמירה, ותורם לחוויית לימוד עשירה של השפה האנגלית.

דגש על פונטיקה:

מתוך הכרה בחשיבות הפונטיקה בהתפתחות השפה, Busy Beavers שמה דגש חזק על לימוד העקרונות הפונטיים. הפלטפורמה תומכת בילדים לפיתוח הגייה מדויקת ומודעות פונמית, על ידי התמקדות בצלילי השפה האנגלית.

LearnEnglishKids של המועצה הבריטית –

פלטפורמת LearnEnglishKids של המועצה הבריטית מציעה שפע של משאבים שנועדו לחשוף ילדים דוברי עברית כשפת אם לשימוש אותנטי בשפה האנגלית. עם התמקדות בהקשר התרבותי ופעילויות מגוונות, פלטפורמה זו משפרת את למידת השפה על ידי מתן חוויה עשירה וסוחפת.

משאבים אותנטיים:

LearnEnglishKids משלבת משאבים אותנטיים כגון סיפורים, שירים ומשחקים בתוכנית הלימודים שלה. באמצעות דוגמאות מהעולם האמיתי, הפלטפורמה חושפת את הילדים לשימוש אמיתי בשפה האנגלית, ומטפחת הבנה עמוקה יותר של ניואנסים וביטויים של השפה.

הקשר תרבותי:

תכונה ייחודית של LearnEnglishKids היא שילוב ההקשר התרבותי שלה בשיעורי השפה. באמצעות פעילויות החוקרות אלמנטים תרבותיים, הילדים לא רק לומדים אנגלית אלא גם מקבלים תובנות על ההיבטים התרבותיים הרחבים יותר של מדינות דוברות אנגלית.

מגוון פעילויות:

LearnEnglishKids מציעה מגוון רחב של פעילויות, כולל קריאת סיפורים, משחקים ומשאבים להדפסה ללמידה לא מקוונת. מגוון זה מבטיח שהילדים יוכלו לעסוק בלמידת השפה במספר דרכים, תוך התאמת סגנונות הלמידה להעדפותיהם השונות.

FluentU Kids – לימוד שפות באמצעות סרטונים סוחפים

FluentU Kids לוקחת את לימוד השפה לגבהים חדשים על ידי חשיפת ילדים דוברי עברית למגוון מבטאים באנגלית ולניואנסים תרבותיים. באמצעות סרטונים סוחפים ושיעורים מותאמים להקשר, פלטפורמה זו מספקת חווית למידת שפה עשירה, החורגת משיטות למידה מסורתיות.

תוכן וידאו סוחף:

סימן ההיכר של FluentU Kids הוא השימוש שלה בתוכן וידאו סוחף. על ידי שילוב של שימוש באנגלית בעולם האמיתי, הפלטפורמה חושפת את הילדים לשיחות אותנטיות באנגלית, ביטויים וניואנסים תרבותיים. גישה סוחפת זו משפרת את מיומנויות ההקשבה וההבנה של הילדים.

למידה קונטקסטואלית:

FluentU Kids חורגת גם משיעורי השפה המסורתיים על ידי מתן חוויות למידה בהקשרים שונים. כתוביות אינטראקטיביות, אוצר מילים רחב ותרחישים מהחיים האמיתיים מאפשרים לילדים ליישם מושגי שפה בהקשרים משמעותיים, ומאפשרים הבנה מעמיקה יותר של השימוש בשפה האנגלית.

גיוון סגנונות דיבור:

אחת מנקודות החוזק של FluentU Kids טמונה בחשיפתה למגוון מבטאים אנגליים. על ידי הצגת דיבור עם מבטאים שונים, הפלטפורמה מכינה את הילדים לגיוון לשוני בעולם האמיתי, ומשפרת את יכולתם להבין ולתקשר ביעילות עם דוברים מאזורים שונים בעולם דוברי אנגלית.

לסיכום

בים העצום של אתרי לימוד האנגלית, כל פלטפורמה מציעה סט ייחודי של תכונות והטבות המותאמות לצרכים המגוונים של ילדים דוברי עברית שפת אם. מהגישה המגוונת של Novakid ועד להתמקדות של Starfall בפונטיקה, והחקירה של FluentU Kids על גיוון צורות הדיבור והמבטאים בשפה האנגלית.

אז אם אתם רוצים לעזור לילדיכם ללמוד ולהתקדם בשפה האנגלית, הרשמו לנובאקיד עוד היום והתחילו לימודי אנגלית אונליין לילדים .

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.