Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
Children's movies
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
26.10.2023
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

סרטי הילדים הטובים ביותר של 2023: אילו סרטים כדאי לראות עם ילדכם?

תוכן העניינים

סרטי הילדים הטובים ביותר יכולים להיות פעילות סוף שבוע נהדרת גם לכם וגם לילדכם. במיוחד כל הסרטים המפורטים כאן, שיצאו לאקרנים השנה – סרטי ילדים 2023 יכולים להיות מרגשים לצפייה עבור ילדיכם.

עם זאת, כהורים, עליכם לשים לב לכמה נקודות בבחירת הסרט שילדכם יצפה בו. כי גם סרטי הילדים הטובים ביותר עשויים להכיל תוכן שאסור שייחשף לילדים בגילאים מסוימים. לכן סרטים עם הגבלת צפיה יקבלו סימון מיוחד עם הגיל המינימלי המומלץ לצפייה.

במאמר זה, נסקור חלק משמעותי מסרטי האנימציה הפופולריים ביותר השנה – סרטים לילדים 2023. לדוגמה, ייתכן שילדכם ירצה ללכת לראות את הסרט של צבי הנינג'ה המתבגרים שמלא בדמויות איקוניות. אבל גם הסרט סופר מריו, שאולי אתם מאוד אוהבים, נראה כמו אופציה טובה. אז מהו סרט הילדים הטוב ביותר לפעילות נחמדה בסוף השבוע? בוא נגלה.

דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שלוקחים את ילדכם לקולנוע

לפני שלוקחים את ילדיכם לסרט, מומלץ לבדוק את הביקורות שהסרט קיבל. עם זאת, כדאי גם לוודא שלסרט יש מסרים חיוביים.

הורים עשויים להניח שכל סרט אנימציה מתאים לילדים. עם זאת, כדאי לזכור שבקולנוע של היום, חלק מסרטי האנימציה פונים לקהל מבוגר יותר. לכן, תוכלו לבחור עבור ילדיכם סרטים שגם נותנים מסרים חיוביים שהם יכולים להתייחס אליהם וגם מושכים את תשומת לבם בסצנות הצבעוניות שלהם.

בואו נבדוק את סרטי הילדים הטובים ביותר שיצאו בשנת 2023!

השנה הייתה שנה עמוסה לסרטים בז'אנרים שונים ולתעשיית הקולנוע בכלל. אנחנו חייבים לומר ש-2023 היא שנה נהדרת, במיוחד לאוהבי האנימציה. ברשימות המומלצים של סרטי קולנוע שמתחלפות מדי שבוע, ראש הרשימה תמיד מלא בסרטי ילדים.

בנוסף לסרטי אנימציה חדשים שירחיבו את האופקים של ילדכם, פרצופים מוכרים חזרו גם עם הסרטים החדשים שלהם. לדוגמה, הסרט האחים סופר מריו של האחים מריו שבר שיאי צפיה בקולנוע בכל רחבי העולם.

אנו יכולים לומר שהסרט החדש של צבי הנינג'ה, שגם הם דמויות מוכרות במיוחד, הוא בין סרטי הילדים הפופולריים ביותר. הסרט שמתאר את קבוצת צבי הנינג'ה שהוטלה עליהם משימה להגן על העולם האנושי, הפך לאחד הכוכבים של 2023.

כמובן, יש תוכן חינוכי כמו גם סרטי ילדים פנטסטיים ויצירות הרפתקאות. הדוגמה הטובה ביותר: אי ההרפתקאות או הכלב האבוד הם בין הסרטים המתאימים לילדים בכל הגילאים.

מהם סרטי האנימציה הטובים ביותר לילדים שיצאו ב-2023?

אז אם גם אתם מחפשים סרט אנימציה שמתאים לילדים. בואו נבחן ביחד את הדוגמאות המוצלחות ביותר של ז'אנר האנימציה צעד אחר צעד. הנה סרטי האנימציה הטובים ביותר לילדים של 2023:

יחידת החילוץ סרט – PAW Patrol (לגילאי 4-6)

צוות יחידת החילוץ האהוב במיוחד על ילדים צעירים, יצא מסדרת הטלוויזיה והגיע הפעם למסך הגדול בקולנוע.

החברים המתוקים והפרוותיים של יחידת החילוץ האהובים על הילדים מקבלים כוחות מיוחדים בסרט הזה. לסקיי, שתמיד הרגיש מחוץ לצוות, יש הזדמנות להוכיח את עצמו עם הכוחות המיוחדים החדשים שלה. עם זאת, לא יהיה לו קל לנסות את מזלו. מכיוון שראש העיר האמדינגר יוצא לגנוב את הסמכויות החדשות שיחידת החילוץ רכשה.

סרט יחידת החילוץ, שהיא בין סדרות הטלוויזיה וסרטי הילדים החינוכיים האהובים ביותר, העבירה מסרים כמו שיתוף, מודעות לאחריות ועבודת צוות. הפעם, בסרט, שקיבל את הדירוג [PG] כלומר "ניתן לראות עם הורה", מעביר מסרים דומים על המסך הגדול.

אלמנטל של דיסני (לגילאי 4-6)

כשמדברים על סרטי הילדים הטובים ביותר של השנה, אי אפשר להתעלם מהסרט: "אלמנטל: כוחות הטבע." סרט ההרפתקאות, שמומלץ לצפייה לילדים בגילאי 4-6 , עוסק במסע כנה ומרגש. הסרט כולל גם דמויות רבות שיכולות להוות מודל חיובי לילדים. היצירה, הבולטת בין סרטי הפנטזיה לילדים, לוקחת ילדים והורים לעיר שבה חיים אנשים מארבעה גורמים שונים.

עם זאת, קיימת אפליה נגד אנשים מגורם האש בעיר. הסיפור של הסרט שעליו חתומים דיסני ופיקסאר מתחיל כאן. כי הסרט עוסק בעוול של האפליה דרך דמותו של אמבר, שילדיך יאהבו מאוד. מהבחינה הזו, ניתן לומר שאלמנטל: כוחות הטבע, הוא בין סרטי הילדים החינוכיים יותר ברשימה. אפשר גם לתפוס נקודות שילדים צעירים במיוחד יכולים להבין ולקחת כדוגמה.

רובי נגד הזרם (לגילאי 4-6)

מפלצת הים הצעירה רובי, שילדים מגיל 4 ומעלה יהנו לצפות בה, מלאה ברגעים מצחיקים ומהנים. הילדים שלכם יאהבו את הסרט, שמספר את סיפורה של נערה צעירה שמוצאת את עצמה לפתע על כס מלכות הים. הסרט הוא צבעוני מאוד ויש בו תיאורי אוקיינוס מעניינים לילדים. עם זאת, הבה נדגיש כי התיאורים האלה נראים מאוד חיים ומציאותיים. לכן, שים לב שהסצנות האלה עשויות להיות מפחידות עבור ילדים מתחת לגיל 4.

עם זאת, לילדים מעל גיל 4, לסיפור של רובי יש מסרים חינוכיים שניתן להבין בקלות. לסרט יש גם נקודות שיתחברו לגיל בית הספר היסודי ולילדים מופנמים.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

צבי הנינג'ה הסרט 2023 (לגילאי 7+)

כהורים, ייתכן שצפיתם בפרקים הראשונים של סדרת צבי הנינג'ה בטלוויזיה. עם זאת, הרוח של צוות הצבים, שיש לה היסטוריה ארוכה מאוד, עדיין ממשיכה לנשוב. עד כדי כך שהסרט "צבי הנינג'ה: בלבול המוטנטים" הוא בין סרטי הילדים הפופולריים ביותר של 2023.

סרט האנימציה מלא ההרפתקאות הפך לאחד הסרטים הפופולריים ביותר בבתי הקולנוע. ההתרגשות לא פוחתת בסרט שילדים ובוגרים מעל גיל 7 ייהנו לצפות בו. יש בסרט הרבה סצנות מצחיקות שיצחיקו את ילדכם במקומות רבים. מצד שני, נדגיש שסצנות האקשן הן משעשעות ואינן אלימות במיוחד. עם האנימציה ועיצובי הדמויות הייחודיים שלה- הסרט "צבי הנינג'ה: בלבול המוטנטים" הוא בין סרטי הילדים הטובים ביותר של השנה.

הכלב האבוד – Lost Dog (לגילאי 7+)

הסרט כלב אבוד – Lost Dog המשודר בנטפליקס, עוסק בחיפוש אחר חיית מחמד שאבדה וגם בוחן את היחסים הדרמטיים בין אב ובנו. הסרט, שלפי הקריטריונים, יכולים לצפות בו ילדים בכל הגילאים אינו סרט אנימציה. לכן, הסרט שמציג בין היתר גם שחקנים ושחקניות מפורסמים עשוי לא להיות מעניין עבור קהלים צעירים מאוד.

מצד שני, קהל ילדים בני 7 לפחות יאהב את הסיפור שמתואר בסרט כלב אבוד. הכלב האבוד, העוסק בנושאים כמו שיתוף פעולה, אהבת בעלי חיים וקשרים משפחתיים, הוא בין הסרטים שכל ילד צריך לראות השנה.

סרט האחים סופר מריו (לגילאי 7+)

סופר מריו, הדמות המפורסמת ביותר בעולם המשחקים, יוצא להרפתקה נפלאה בסרט הזה. השרברב האייקוני של תעשיית הבידור ייצא לאתגר צבעוני עם אחיו לואיג'י והנסיכה פיץ'. שימו לב שגם כשמדובר בסרט אנימציה קליל, הסרט האחים סופר מריו נמצא בקטגוריית הסרטים לגילאי 7 ומעלה.

למרות שהאווירה הכללית של הסרט עדינה למדי, כמה סצנות כאוטיות עשויות להפחיד ילדים צעירים. בנוסף, הרגעים שבהם הדמויות הראשיות מריו, הנסיכה פיץ' ולואיג'י מגלים אומץ, סיבולת ושיתוף פעולה מספקים גם היבטים חינוכיים לסרט.

מוריס המדהים (לגילאי 7+)

אחד מסרטי הילדים החדשים של השנה היה מוריס החתול המפואר. בהתחשב בהשפעה שהייתה לחתול במגפיים על עולם הקולנוע, קשה כמובן להיות מופתעים מסרט חתולים חדש. מוריס החתול המפואר, העוסק בסיפורו של חתול ענק בשם מוריס, מתאר עולם צבעוני שבו חיות יכולות לדבר. בעולמו של מוריס, המארח לפעמים רגעים כאוטיים, יש גם רגעים של אלימות בקנה מידה קטן.

הסרט, שבו מוריס וצוותו רודפים אחר תעלומה, מכיל בדיחות רבות שצופים קטנים אולי לא מבינים. אבל לפי סטנדרטים בינלאומיים, הסיפור של מוריס מתאים לקהל מעל גיל שבע. אז, אם אתם מחפשים סרט אנימציה ידידותי לילדים, אל תפספסו את מוריס החתול הגדול בזמן שהוא עדיין בבתי הקולנוע.

הכירו את נובה קיד!

Novakid היא הכתובת המהימנה ביותר עבור משפחות שרוצות שילדיהן ילמדו אנגלית בצורה הנכונה ביותר. בית ספר ללימוד אנגלית לילדים המקוון כולל את הנרטיבים האינטראקטיביים שאתם פוגשים בסרטי הילדים וביצירות האנימציה הטובות ביותר. אמצו את הרעיון של לימוד אנגלית אונליין לילדים, Novakid מקלה על לימוד אנגלית לילדים עם שיעור ניסיון חינם!

2/5

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
משחקים ופעילויות עם הילד
כיצד ללמד אנגלית ללומדים הצעירים
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.