Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
זמן הווה באנגלית - איך להשתמש בו?
דקדוק
Star icon
09.12.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

זמן הווה באנגלית – איך להשתמש בו?

תוכן העניינים

אתם הורים לילדים וחשוב לכם לדאוג לעתיד שלהם? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על אנגלית לכיתה ד, או לכל כיתה שבה הילדים שלכם נמצאים. האמת היא, שלימוד אנגלית זה מסוג אותם הדברים שכדאי להתחיל בגיל צעיר. לא רק שכדאי להתחיל מוקדם, אלא גם ההוכחות מראות שככל שנתחיל מוקדם יותר – הילדים יידעו יותר טוב. אם ניקח לדוגמא את אחת מהשאלות הכי נפוצות שיש במהלך לימודי אנגלית: איך משתמשים בזמן הווה, אנחנו רואים שהילדים יודעים לענות על זה בצורה אינטואיטיבית. בעוד שאנשים מבוגרים שישבו וילמדו יצטרכו לשנן חוקים, הרי שהילדים יוכלו פשוט ליהנות מהלימודים. תוך כדי שלל משחקים הם יבינו מהם החוקים של זמן ההווה. מה דומה בו לעברית ומה שונה. בצורה כזאת הם יבינו, מתוך שמיעה ותרגול בעזרת משחקים, מתי להשתמש באיזה זמן. לכל שפה יש את הזמנים שלה ואין ספק שהשאלה מתי ואיך להשתמש בזמנים השונים היא מהותית. לכן חשוב מאוד לענות על השאלות האלה כבר בתחילת הדרך, כאשר הילדים מתחילים ללמוד אנגלית.

האם אפשר להרחיב את אוצר המילים בהנאה?

בתור הורים אתם חושבים על  לימוד אוצר מילים באנגלית לילדים וזה לא נשמע לכם כמו משהו מהנה? הדבר היחיד שאתם מצליחים לחשוב עליו ולדמיין זה את הילדים שלכם משננים עוד ועוד מילים? הגיע הזמן שתדעו שהיום אפשר גם אחרת! למעשה, היום המודעות לכך שהילדים של כולנו לומדים הרבה יותר טוב כשהם נהנים, הולכת וגוברת. משמעות הדברים היא שהם כבר לא חייבים לשבת, לשנן ולכתוב מאה פעם כל מילה לקראת הכתבה של המורה. היום אפשר ללמוד בצורה אחרת, אפילו כאשר מדובר על העשרת אוצר המילים של הילדים. למעשה, בימינו  לימוד אוצר מילים באנגלית לילדים יכול להיעשות גם דרך משחקים. אתם לא תאמינו עד כמה הילדים שלכם ילמדו אנגלית מהר וטוב יותר, אז למה לחשוב פעמיים? יש היום שלל משחקים שהילדים יוכלו לשחק, כולל פעילות מול המחשב, שתגרום להם להכיר עוד ועוד מילים. התרגול, השיחה עם המורה שיושבת מול המחשב ואינספור המשחקים יגרמו לכך שמהר מכפי שאתם חושבים, ובלי הילדים ישימו לב – האם יכירו שלל מילים חדשות.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

ללמוד אנגלית ברמה גבוהה – איך עושים את זה?

זה ברור שאם אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש ללמד את הילדים שלכם אנגלית, לא תרצו להתפשר על הרמה. מגיע לילדים שלכם לא רק לדעת אנגלית ולא רק להבין מתי ואיך להשתמש בזמן הווה, אלא גם להכיר את כל שאר הזמנים. באנגלית, בניגוד לעברית, יש זמנים מורכבים מעט יותר. לכן טבעי שלחלק מהילדים יהיה יותר קשה להבין את הדברים. עם זאת, כל עוד נקפיד ללמד את הילדים בקצב שלהם ובאווירה טובה, אנחנו נראה שזה יקרה, ובגדול. בנוסף, זה טבעי לחלוטין שאם אתם משקיעים בעניין הזה, תרצו עבור הילדים שלכם את הטוב ביותר. לכן נשאלת השאלה: מה זה  לימוד אנגלית ברמה גבוהה לילדים? ואיך עושים את זה? האם, במידה ואתם דוברי אנגלית, זה אומר שתצטרכו לשבת איתם בבית וללמד אותם את השפה? ברור הגדול של המקרים התשובה תהיה שלילית. הילדים לרוב לא ירצו ללמוד עם ההורים, אפילו אם ההורים הם מורים לאנגלית. לכן כדאי שתדעו: יש כזה דבר  לימוד אנגלית ברמה גבוהה לילדים, וזה יכול לקרות אפילו בתנאים הכי נוחים שיש. אפשר ללמוד היום הכול אונליין, כולל אנגלית ברמה מאוד גבוהה לילדים בכל הגילאים.

למה כדאי ללמוד אנגלית אונליין?

בין אם מה שאתם רוצים זה ללמד את הילדים להשתמש בזמן הווה ובין אם הם כבר ברמה גבוהה יותר, עליכם לבחור את השיטה. אתם צריכים לבחור שיטה אחת שתלווה את הילדים שלכם לכל אורך הדרך, ואין ספק שלימודים באינטרנט זו הבחירה הנכונה. ראשית, הילדים שלכם לא יצטרכו לצאת מהבית ולהתמודד עם עוד קבוצה חברתית מעבר לבית הספר השגרתי שלהם. שנית, גם עבורכם זה יכול להיות נוח, כי תימנעו מהסעות מיותרות. הילדים יושבים במקום הכי פרטי ומוגן שלהם, ולמעשה הופכים להיות אנשי העולם הגדול! תוך כדי משחקים ואינספור שיחות עם מורים ששפת אימם היא אנגלית, הם מעשירים את הידע שלהם. אפשר להביא את הילדים בצורה כזאת לרמה גבוהה מאוד של ידע בשפה הזרה והחשובה הזאת, אז למה לחשוב פעמיים? הילדים שלכם ידעו הרבה מעבר לכל מה שקשור לשימוש בזמן הווה. הם יכירו את כל הפעלים, את כל יוצאי הדופן ואת כל החוקים השונים. את כל זה הם יעשו מבלי לשבת ולשנן חוקי דקדוק מאיימים, כך שברור מדוע זו שיטה מוצלחת שכדאי לנסות. לילדים שלכם מגיע לקבל את הכלים שיהפכו אותם להיות אנשי העולם הגדול, אז למה אתם מחכים? תנו להם את ההזדמנות ללמוד אנגלית אונליין ותראו שמהר מאוד תקצרו, ביחד איתכם, את פירות ההשקעה.

 

אהבת את הפוסט?

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.