Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
איך אפשר לשפר את ההגייה של המילים באנגלית?
אוצר מילים
Star icon
27.12.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

איך אפשר לשפר את ההגייה של המילים באנגלית?

תוכן העניינים

אחד מהדברים החשובים ביותר מבחינתכם, כהורים, זה לתת לילדים שלכם את הטוב ביותר? אתם רוצים לתת להם את הכלים שיהפכו את העתיד שלהם למוצלח וקל יותר? אתם צודקים. יחד עם זאת, יש כל כך הרבה אפשרויות בעידן שבו אנחנו חיים, כך שלא תמיד קל לבחור במה כדאי להשקיע. מחפשים את הכלי המשמעותי ביותר עבור הילדים? תנו להם את האפשרות ללמוד שפות, וביניהן, כמובן, אנגלית. אנגלית היא כלי משמעותי ביותר שיפתח עבור הילדים שלכם אינספור דלתות בחיים, אז איפה כאן הדילמה? במסגרת לימוד אנגלית למתחילים יש לשים לב שאתם עושים את זה נכון, וחלק מהעניין הוא גם ההגייה של המילים. אתם רוצים שהילדים ישפרו את ההגייה? יש לא מעט דרכים להגיש את המטרה הזאת, והינה הן לפניכם.

האזנה לכמה שיותר שירים

לימוד אנגלית למתחילים זה עניין מאתגר באופן כללי. זה נכון בין אם מדובר על לימוד אנגלית לילדים בכיתה ה או שמדובר על לימוד לילדים הרבה יותר קטנים. זה גם בהחלט נכון לומר שהאופן שבו אנחנו מניחים את הבסיס ישפיע על המשך הלימודים וידיעת השפה. לכן, אם חלק ממה שחשוב לכם זה שהילדים יידעו להגות את המילים בצורה נכונה, טבעי שתהיה לכם דילמה בנושא. איך עושים זאת מבלי להעיק? לא בטוח שלקחת את הילדים למורה פרטית שתעבוד איתם על ההגייה זו הדרך הנכונה. למעשה, כמעט בטוח שלא. לעומת זאת, לימוד אנגלית לפעוטות באמצעות שירים, וגם לילדים גדולים יותר, כן ישיג את המטרה. אתם תראו שככל שהילדים שלכם יחשפו ליותר שירים, הם יפנימו בצורה טבעית את הגיית המילים. זה נכון לגבי מילים פשוטות ולגבי מילים מורכבות יותר. בנוסף לכך, הם פשוט ייהנו וירחיבו את האופקים שלהם. על ידי שירים אפשר גם להכיר תרבויות שונות בצורה הרבה יותר טובה, כך שיש לכך גם ערך מוסף.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

לימוד עם דוברי אנגלית

בבואנו לדבר על השאלה איך באמת משפרים את הגיית המילים באנגלית, יש משמעות גם לשאלה עם מי לומדים ואיך עושים את זה. אומנ  לימוד דקדוק אנגלית לילדים הינו חשוב מאוד, אך חשובה לא פחות גם הגיית המילים. לכן כדאי שתדעו: לימוד אנגלית עם אנשים שדוברים את השפה מבית, הוא המפתח להצלחה. בסופו של דבר, המבטא שלנו וההגייה הנכונה באים מבית. האופן שבו שמענו את ההורים שלנו מדברים משפיע על ההגייה שלנו את המילים. לכן, אם תתנו לילדים שלכם את האפשרות ללמוד עם מישהו שאנגלית היא שפת אימו, הילדים יהגו את המילים בדיוק בצורה נכונה. לימוד שפה מורכב, בין היתר, משמיעה, חיקוי וחזרה. לכן זה ברור שאם כבר בתחילת הדרך הם יחשפו להגייה נכונה של המילים, אם יפנימו אותן בצורה כזאת וכך גם יאמרו אותן בעצמם בעתיד.

 

החשיפה לכמה שיותר דוברי אנגלית

עוד טיפ שיכול לשפר את האופן שבו הילדים הוגים את המילים באנגלית, הוא החשיפה הרבה. כלומר, במקום לתת להם את האפשרות לשמוע רק שיר אחד או רק מורה אחד שמדברים, כדאי שתדאגו להם לכמה שיותר דוברי אנגלית. בצורה כזאת הם יוכלו לשמוע עוד ועוד אנשים שהוגים את המילים בדיוק בדרך הנכונה. זה יעזור להם להפנים כיצד הוגים את המילים והם יהפכו זאת לחלק טבעי מהאופן שבו הם מדברים. השילוב בין לימוד אנגלית לפעוטות באמצעות שירים ובין החשיפה לכמה שיותר דוברי אנגלית הוא השילוב המנצח. ניתן לחשוף את הילדים להגייה נכונה באנגלית גם בעזרת תוכניות טלוויזיה מתאימות ואפילו בעזרת סרטונים. כל עוד החומר שהילדים נחשפים אליו נבחר בקפידה, הרי שהוא יתאים וישרת את המטרה.

 

החשיבות של לימוד בהנאה

בין אם מה שאתם רוצים זה לשפר את הגיית המילים של הילדים ובין אם אתם רוצים שהם ידעו דקדוק ברמה גבוהה יותר, חשוב לבדוק איך אתם עושים זאת. לימוד דקדוק אנגלית לילדים זה אחד מאותם האתגרים שהרבה מורים נתקלים בהם. מצד אחד, אנחנו רוצים שהילדים יכירו את החוקים. מצד שני, אנחנו לא רוצים לגרום אצלם לחסמים או לתחושת אנטי כשהם לומדים את הדברים. זה נשמע לכם מוכר? חשוב שתבינו: המפתח הוא לגרום לילדים ללמוד בהנאה. כאשר הילדים לומדים בצורה טבעית, עם משחקים ומאנשים שאנגלית היא באמת שמת אימם, הדברים נראים אחרת. הרבה פעמים הילדים בכלל לא שמים לב שהם לומדים או שהם עובדים כעת על הגייה נכונה. הם פשוט נהנים לשחק, לדבר ולהעביר את הזמן. בצורה כזאת הלמידה למעשה הופכת להיות הרבה יותר אינטואיטיבית. הם לא מרגישים שחוג אנגלית הוא עול שצריך להתמודד איתו אחרי יום שלם בבית הספר. לכן גם הנכונות שלכם לשתף פעולה הרבה יותר גדולה. כל זה יוביל את הילדים בדיוק לנקודה שאתם מצפים: הם יידעו אנגלית והם גם יידעו להגות את המילים בדיוק כמו שצריך.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.