Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
סרטונים ללימוד אנגלית לילדים בערוצי היוטיוב המובילים
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
Star icon
02.06.2022
Time icon 10 min
Comment icon 0 הערות

סרטונים ללימוד אנגלית לילדים בערוצי היוטיוב המובילים

תוכן העניינים

ערוצי YouTube הפכו לכלי רב ערך בלימוד השפה האנגלית. הסיבה  לכך שלימוד אנגלית ביוטיוב הפך לשכיח היא שידע ומומחיות הם תמיד דבר נדיר ויקר, אבל ללא מעט אנשים יש תחושה שיוטיוב שינתה זאת באופן דרמטי. הסיבה לכך היא לא פעם הכמות הרבה של הסרטונים המענגים וחסרי הטעם שהפכו זמינים לכל אחד כמעט. עד כדי כך שזה הפך למאוד קל לזלזל בערכה החינוכי של הפלטפורמה הזו.

אבל עבור מי שמנסה ללמוד שפה חדשה זוהי הפלטפורמה שמאפשרת לו להפיק את המרב ממה שיוטיוב מציע כדי ללמוד את השפה האנגלית. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בצפייה של שיעורי אנגלית לילדים. היתרון המשמעותי במקרה כזה הוא שניתן למצוא כאן סרטונים ללימוד אנגלית לילדים אשר יעבירו להם בדיוק את המידע שהם צריכים.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

יתרונות נוספים שיש ליוטיוב

מאחר ויוטיוב הוא מסד נתונים מאוד ממוין. ניתן לחפש בו נושאים נישתיים וספציפיים במיוחד, ולצפות למצוא סרטון רלוונטי עם המידע שחיפשתם. היוצרים יודעים שאף אחד לא צופה בסרטונים ללימוד אנגלית באורך של יותר מחמש עשרה דקות, אז זה גם יהיה קצר וקולע. זהו ללא ספק יתרון מדהים עבור לומדי שפה! לפני עידן יוטיוב, מי שרצה סרטונים ללימוד אנגלית לילדים, הצטרך לקנות DVD על לימוד אנגלית באופן כללי ולדלג כדי למצוא את החלקים הרלוונטיים עבורו. עכשיו, ניתן לחפש ביוטיוב בדיוק את הכישורים שאנחנו צריכים לפתח: בין אם זה אוצר המילים האנגלי הדרוש לקניית כרטיס טיסה או פעלים לא סדירים בזמן פשוט עבר.

בנוסף, דוברי אנגלית שפת אם מדברים מהר, ממש מהר. זה יכול להיות תסכול עצום כאשר מנסים לשפר את כישורי ההקשבה שלכם. צפו בטלוויזיה ובסרטים במהירות של 75% במקום מהירות מלאה ותופתעו לגלות כמה אתם מבינים יותר. ההגדרות ביוטיוב מאפשרות לעשות זאת עם כל סרטון בודד!

כמו כן הוא מאפשר למשתמשים להוסיף כתוביות לסרטונים – מה שעושים רוב ערוצי השפה. ללומדים בדרך כלל קל יותר להבין אנגלית כתובה מאשר אנגלית מדוברת, לכן קריאה בשיעור ביוטיוב יכולה להועיל מאוד. אילו רק יכולת להאט את הקצב ולכתוב כתוביות לדוברי אנגלית גם בחיים האמיתיים!

ערוצים מובילים ללימוד אנגלית

במיוחד בשבילכם איגדנו את כל הערוצים המובילים שכדאי לכם להתעכב עליהם ביוטיוב ושאולי יוכלו לשפר את שליטתכם בשפה האנגלית , כמו גם להעביר שיעורי אנגלית לילדים ברמת מתחילים.

GramarHeads 

נמצאים במשימה להפוך את הלמידה למהנה על ידי לימוד שירים קליטים על מושגים שונים, עם שפע של שיעורי אמנויות. שירו שירים עם הילדים על ההבדלים בין מילים מבולבלות בדרך כלל.

Flocabulary

זהו ערוץ וידאו המציע ערכות וידאו ספציפיות לנושא בכל תכנית הלימודים, אבל סרטוני השפה שלהם יוצאים מן הכלל. כדאי לבדוק את הפלייליסטים שלהם ולעבור למדור אומנויות השפה לחמישה סרטונים מצטיינים. אלו מסבירים נושאים כמו היפרבול, הגדרה, כינויים ועוד. כל אחד מהם הוא באורך של שלוש עד ארבע דקות, ומהווה נקודת זינוק מושלמת לשיעורים מעמיקים יותר בנושא. אורכו של כל סרטון שהוא שלוש עד ארבע דקות בלבד, הופך מאוד קליל וקליט עבור הילדים, וקיימת סבירות גבוהה שהם ירצו לצפות במועדפים שלהם שוב ושוב, אז היו מוכנים לסמן את המועדפים בערוץ זה.

CoolSchool

באתר רחב היקף זה יש אוסף יוצא מן הכלל של סרטוני סיפור שמורים והורים יכולים לעשות בהם שימוש טוב. צפו בסיפורים קלאסיים כמו סינדרלה ורפונזל.

מספרת סיפורים יוצאת דופן, גב' בוקסי מדריכה ילדים להרפתקאות ספרות שהם לעולם לא ישכחו. אורך הסרטונים הוא יותר משלושים דקות במקרים רבים, וילדים מקבלים התייחסות נהדרת לסיפורים פופולריים.

גרמרופוליס

בקר בגרמארופוליס כדי לעזור לילדים להכיר את אומנויות השפה. הערוץ מציע מבחר של למעלה מ-25 סרטוני דקדוק שזכו לשבחים כ"רוק בית הספר" של המאה ה-21.

סרטוני האנימציה מביאים לחיים חלקי דיבור וסימני פיסוק כשהילדים צופים ולומדים על השימוש בכל אחד מהם. הסרטונים צבעוניים, מרתקים ופשוט כיפיים!

Novakid 

מציעה פורמט למידה יעיל המעודד את הילד לתקשר באנגלית. השיעור מתקיים בכיתה וירטואלית אינטראקטיבית, על פי תכנית הכשרה שנוצרה במיוחד ללמידה מרחוק על פי סטנדרטים אירופאים.

למידה מבוססת משחק מנוצלת למקסימום, כובשת את הילד ומאפשרת לו ללא מאמץ להתחיל להבין אנגלית ולדבר עם המורה באותו אופן כפי שקורה כששולטים בשפת האם שלו.

בערוץ היוטיוב של נובאקיד ניתן ללמוד על תחומים רבים. הראשון שבהם הוא תחום התחביבים. קטגוריה נוספת בערוץ מתייחסת לתחום בעלי החיים ומועברת על ידי החתולה לונה. כתיבה היא תמיד תחום מאתגר ודרך הקטגוריה הנוספת הזו בערוץ נובאקיד יוכלו ילדיכם ללמוד כיצד לכתוב מכתב.

הרחבת אוצר המילים היא מאוד משמעותית ללא ספק לשם רכישתה של שפה חדשה. באמצעות הקטגוריה של אוצר המילים יוכלו ילדיכם להתוודע אל מונחים ושמות שונים בתחום בעלי החיים, מזג האויר, המשפחה ועוד.

מונדוג ייקח את ילדכם להרפתקה שתאפשר להם להרחיב את יכולות הקריאה שלהם. ואם בא להם ללמוד אנגלית באמצעות שירים דווקא הרי שגם קטגורית שירים נמצאת תחת הערוץ של נובאקיד.

דקדוק ומונחים דיקדוקיים שונים נמצאים בקטגוריה ייחודית משלהם המסייעת לילדכם מאוד להתגבר על מכשול רכישת הדקדוק בשפה האנגלית.

הכנת יצירות והפעלה בשפה האנגלית הם קטגוריה נוספת שניתן למצוא בערוץ זה. קטגוריית הגיבורים לעומת זאת חותמת את רשימת הקטגוריות.

רשמו את ילדכם לשיעור נסיון חינם!

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
למידה באמצעות סרטים וסדרות טלוויזיה
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.