Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
אילו קורסים ללימוד אנגלית מציעה נובאקיד
סיפורים שמחים
Star icon
29.03.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

אילו קורסים ללימוד אנגלית מציעה נובאקיד

תוכן העניינים

תכנית הלימודים היא הדבר הראשון בו יש להתמקד כשאתם בוחרים קורס אנגלית לילדיכם

מאמר זה מכיל מידע על הקורסים בנובאקיד ואופן התאמתם לילדיכם.

המורים של בית הספר המקוון לאנגלית נובאקיד פיתחו 3 תכניות לימוד:

  1. קורס כללי: General English;
  2. קורס אינטנסיבי לאנגלית מדוברת: Time2Talk;
  3. קורס אינטנסיבי לאנגלית מדוברת עם סיורי תלת מימד: Virtual Explorer.

כל תכניות הלימוד באנגלית בנובאקיד פותחו בהתאם ל –

CEFR Common European Framework of Reference for Languages. הבדלי הגיל האישיים של הילדים נלקחים גם כן בחשבון בעת יצירת תכני הקורס.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

קורס כללי: General English

קורס General English מיועד לילדים בגילאי 4-12 ומעניק להם כישורי דיבור, קריאה והבנה בסיסיים.

התכנית מחולקת ל-5 רמות, כל אחד מיועד לילדים בקבוצת גיל שונה והקושי עולה בהדרגה. כל רמה כוללת יחידות עם אוצר המילים והדקדוק משלהן. הילדים לומדים לקרוא ולשפר את הידע שלהם.

כדי להפוך את לימוד האנגלית לכיפי עבור הילדים, רוב התכנים מועברים באמצעות משחוק. התלמידים בנובאקיד לומדים אנגלית בצורת משחק: עם מיני משחקים, משימות אינטראקטיביות יצירתיות, מסעות וקומיקס.

הקורס General English  מתרכז בדיבור, המורים של נובאקיד מקיימים את השיעורים באנגלית בלבד, מה שמוביל להבנה טובה של השיחה באנגלית.

בנוגע לקריאה, ברמה "אפס" (L0), הילדים לומדים צלילים שונים ואיך לשלב ביניהם. הם לומדים כיצד לקרוא אותיות החל מהשיעור הראשון. כדי ללמד ילדים לקרוא, המורים של נובאקיד משתמשים בשיטה מודרנית ויעילה המתבססת על קריאה באמצעות פוניקה.

התוכנית המודולרית של שתי יחידות עוקבות כוללת שיעורים רגילים ושיעורים בשיטת ה CLIL Content and Language Integrated Learning) בשיעורים אלה ילדים לומדים אנגלית דרך מגוון נושאים החל מסרטים מצוירים ועד איכות הסביבה

קורס הדיבור Time2Talk

הקורס Time2Talk מיועד לילדים בגילאי 9-12 עם רמת אנגלית А2-B1 (CEFR).

הקורס כולל 40 שיעורים וכל אחד מהם מיועד לנושא שיחה שונה: לדוגמה, ספורט, בעלי חיים ימיים, קניות, סרטים וכו'.

במהלך השיעורים, הילדים לומדים דקדוק וכישורי לקסיקון, מרחיבים את אוצר המילים שלהם וכמובן, מתרגלים דיבור באנגלית. השיעורים נערכים באנגלית בלבד והמורים בונים יחסים קרובים עם הילדים באווירה של אמון הדדי. אם הילדים מתקשים בהבנה, המורים יכולים להסביר בקלות את ההוראות תוך שימוש בתכנים חזותיים, שפת גוף והבעות פנים.

המורים בפלטפורמה המקוונת של נובאקיד ממליצים על Time2Talk כקורס נוסף לתלמידים עם קורס  General English ברמות חובה 3 או 4 אולם, ניתן להקצות אותו באופן אישי לאלה שרוצים להקדיש יותר יחס לפיתוח כישורי הדיבור שלהם.

קורס הדיבור Virtual Explorerעם 3D tours

קורס Virtual Explorer מיועד לילדים בגילאים החל מ-10 שנים ועד לרמת אנגלית השווה ל-A2-B1 או לתלמידים שהשלימו רמה 4 של קורס General English או קורס Time2Talk .

הקורס Virtual Explorer מתעדכן באופן סדיר בשיעורים חדשים: כרגע ישנם80 שיעורים! השיעורים נערכים בצורת דיונים עם המורה. הנושאים מתחברים עם שיח על סוגיות גלובליות (לדוגמה, אקולוגיה או פיתוח של תיירות אקולוגית) וגם על נושאים בסיסיים הנלמדים בבית הספר (מחזור המים או הויקינגים). המגוון הרחב של הנושאים מיועד לסייע לתלמידים לפתח את כישורי הדיבור והחשיבה הביקורתית שלהם וגם את היצירתיות שלהם. הדבר גם מסייע להרחבת האופקים שלהם.

כל שיעור הוא סיור 3D וירטואלי המציע ביקור במקומות שונים בעולם ביחד עם המורה. הסיורים הפנורמיים מסייעים לתלמידים להרגיש שהם נטמאים בסביבה ולהתבוננות בחיים האמתיים. כך הם מפתחים את הסקרנות האינטלקטואלית שלהם ומשתמשים באופן ספונטני בשפה האנגלית: כדי ללמוד יותר, יש לתקשר באופן פעיל עם המורה באנגלית.

הפלטפורמה המקוונת של נובאקיד מציעה לילדים ולהורים שלהם שיעור ניסיון חינם. בשיעור ראשון מקיף זה, המורה יעניין את ילדיכם בלמידה תוך שימוש במשחקי אנגלית מהנים. המורה יראה גם את הפלטפורמה האינטראקטיבית והפונקציות שלה ויקבע את רמת האנגלית של הילדים. שיעור הניסיון אורך 25 דקות והוא נערך באנגלית.

להרשמה לשיעור ניסיון חינם ולפרטים נוספים על נובאקיד, יש ללחוץ כאן.

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.