Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
אטרקציות לילדים בירושלים: חוויות משפחתיות מהנות בעיר הקודש
חינוך הילד
Star icon
27.09.2023
Time icon 7 min
Comment icon 0 הערות

אטרקציות לילדים בירושלים: חוויות משפחתיות מהנות בעיר הקודש

תוכן העניינים

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, מרהיבה ביופייה ובעושרה התרבותי. יש המון דברים שאפשר לראות ולעשות בירושלים, מקומות מעניינים ואטרקציות תרבותיות, גם למבוגרים וגם לילדים.

על אף שירושלים ידועה בעיקר כעיר תרבותית ודתית, העיר גם מציעה אטרקציות משפחתיות מרתקות. יש המון דברים לעשות בירושלים. תוכלו לשלב בין טכנולוגיה, ביקור בעיר העתיקה לבין עשרות אטרקציות לילדים וחוויות משפחתיות חינמיות. זהו מקום מושלם ליציאה משגרת היומיום כדי ליצור זמן איכות עם הילדים, בתוך עיר הקודש המופלאה.

היכנסו איתנו לעולם הקסום של אטרקציות לילדים בירושלים ונציג לכם מגוון רחב של אפשרויות לחוויות משפחתיות מרגשות ומהנות.

 

1.             מוזיאון ישראל בירושלים

אחת האטרקציות המרשימות ביותר בירושלים היא המוזיאון הישראלי, שנמצא בגבעת רפאל. המוזיאון מציע חוויה ייחודית לכל המשפחה, עם תערוכות מרהיבות, משחקי ילדים, סדנאות יצירה ואפשרויות נוספות ללמידה והבנת התרבות היהודית והישראלית.

במהלך הביקור במוזיאון, תוכלו לצפות בתערוכות זמניות שמתעדכנות באופן תדיר ומציעות תוכן מרתק בכל פעם מחדש. בני הנוער והילדים יוכלו להנות ממרכז יצירה, הכולל סדנאות ופעילויות יצירה שונות, כמו פיסול, ציור, ויצירה בחומרים טבעיים.

2.             גן החיות התנכי

גן החיות התנכי הוא מקום מושלם לחוויה משפחתית מהנה, כאטרקציה ייחודית וחינוכית בישראל. הגן מתמקד בחיות שנזכרות בתנך, ובכך הוא גם מציע מקום מיוחד ללמידת הקשר בין עולמות החי והתרבות. בגן החיות, ישנם מאות חיות שונות מכל הסוגים והגדלים, החל מחיות קטנות כמו צפרדעים ועד לחיות גדולות כמו אריה ונמר. הילדים יוכלו ללמוד על החיות, לצפות בהן מרחוק או באמצעות הסיורים המודרכים שמתנהלים בגן.

בגן החיות התנכי ניתן למצוא גם אזור משחקים מגוון, שבו ניתן לבצע פעילויות לילדים בירושלים, הכולל מתקני משחקים וסדנאות יצירה בהן יוכלו הילדים להפגין את הכישורים האמנותיים שלהם.

 

3.             המוזיאון הטכנולוגי הישראלי

אם ילדיכם אוהבים טכנולוגיה ומדע, המוזיאון הטכנולוגי הישראלי הוא המקום המושלם עבורם. המוזיאון מציע תערוכות מרתקות הקשורות לעולם הטכנולוגיה והמדע, והוא ממוקם במגדל דוד במרכז העיר.

במהלך הביקור במוזאון, ילדיכם יוכלו ללמוד על ההתפתחות של הטכנולוגיה והמדע בארץ ישראל, להשתתף בפעילויות כמו בניית רובוטים ופרויקטים מדעיים, ולצפות בהצגות של ניסויים מדעיים מרתקים.

4.             מתחם הטרמפולינות בירושלים

אם אתם מחפשים דברים כייפים לעשות בירושלים, ואם ילדיכם אוהבים לקפוץ ולהנות מתנועה פיזית, מתחם הטרמפולינות בירושלים ג'אמפ אפ הוא בדיוק האטרקציה הנכונה עבורם. המקום מציע מגוון של טרמפולינות עם תחנות של קליעה לסל, קפיצה למרחק לבריכת ספוגים,  cage-ball  וקפיצה חופשית. מתקן נינג׳ה מאתגר וקירות טיפוס בגובה 6 מ׳.

לילדים קטנים בגילאי 1-6 קיים מתחם קטנטנים ייעודי ומתאים לגילם.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

 

5.             הפארקים בירושלים

בירושלים תמצאו מספר פארקים מקומיים ואזוריים בהם תוכלו להנות מפיקניקים, משחקי משפחה ואטרקציות לילדים. פארק ספרי בגבעת רפאל, פארק החלוצים בעיר העתיקה ופארק איכות בסמוך לשכונת גרמניה הם דוגמאות למקומות נעימים שבהם תוכלו להישאר מספר שעות ולהנות מהאוויר הטוב והטבע היפה.

6.             מועדון חדרי בריחה

חדרי בריחה הם אטרקציה חדשנית ומרתקת שתגרום לילדים (ולהורים) לחשוב באופן יצירתי ולפתור חידות ותעלומות בסביבה ספורטיבית וייחודית. במהלך החוויה, הם יתמקדו במציאת אירועים, פתרון חידות וקודים, ופעילויות מעניינות אחרות במטרה לצאת מהחדר בהצלחה.

כל אחד מחדרי הבריחה במועדון מתוכנן על פי סיפור ייחודי, והילדים יכולים לבחור את החדר שמתאים להם ביותר. המשימות והחידות משתנות בהתאם לחדר, ולכן תמיד יהיה מה לחפש ולגלות.

7.             טיולי אופניים בעיר העתיקה

העיר העתיקה של ירושלים היא מקום מרהיב שבו יש המון לראות ולעשות. סיורי אופניים בעיר העתיקה הם דרך מעולה לגלות את האתרים המרשימים בעיר העתיקה, להתרשם מהנוף המדהים ולחוות את האווירה הייחודית שברחובות ירושלים.

אתם יכולים לשכור אופניים או להשתמש באופן שלכם, ולסייר בשעות הבוקר או הערב, כשהחום לא מעיק. במהלך הסיור, תוכלו לבקר במקומות כמו הכותל המערבי, כנסיית הקבר, וגם בשוק מחנה יהודה, בו תוכלו למצוא מגוון סחורות ומוצרים טריים מהאזור.

 

8.             מוזאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים

מוזאון המדע בירושלים הוא מקום מרהיב לילדים ומבוגרים שאוהבים ללמוד ולהתעניין במדעים וטכנולוגיה. המוזאון מציע מגוון גדול של פעילויות לילדים, כולל תערוכות מגוונות, סדנאות, סיורים והרצאות.

במרכז המדע תוכלו ללמוד על גלקסיות רחוקות, להתנסות בניסויים מדעיים, ולחקור את עולמות הטכנולוגיה והאסטרונומיה. המקום מצוין לשהות משפחתית וללמוד מהניסיונות וההתרשמויות המדענים בעצמם.

9.             הפארקים הירוקים בירושלים

בעיר ירושלים תמצאו מגוון פארקים ירוקים ומטופחים שמתאימים באופן טבעי לסביבות משפחתיות. פארק סאקר בסמוך לעיר העתיקה, גן הפעמונים בשכונת ימין משה, וגן הפלדה המסתתר בלב העיר החדשה – הם דוגמאות לפארקים יפים בהם תוכלו להתרווח בין העצים, לשחק במגוון מתקני משחקים, ולטייל בשבילים המטופחים.

פארקים אלו הם מקומות מושלמים לפיקניקים משפחתיים, להשתחרר מהלחץ היומיומי וליצור איכות זמן יחד עם הילדים, בסביבה טבעית ונעימה.

10.          בקיץ: פארק המים ספידי כייף

ספידי כייף הוא פארק מים ואטרקציות הנמצא במבוא ביתר ומיועד לציבור הדתי והחרדי. בפארק ספידי כיף מתקני מים ואטרקציות לילדים – מגלשות מים, בריכות  שחיה, מתנפחים, מגלשות הרים, טרמפולינות, משחקייה, קרוסלה ועוד אטרקציות. בין הזמנים הפארק פתוח לשחייה נפרדת ומתקני הפארק מופרדים מהבריכה למשפחות.

11.          סדנאות אמנות במוזיאון ישראל

מוזיאון ישראל מציע הרבה יותר מרק מרכז תערוכות וחוויות תרבותיות. במוזיאון ישראל תוכלו להשתתף בסדנאות אמנותיות שונות ומרתקות. הילדים יוכלו ללמוד טכניקות יצירה, ציור, יציקת פסלים ועוד, מהמומחים במוזיאון.

במהלך הסדנאות, ישנה הזדמנות להתנסות ביצירתיות, לפתח מיומנויות אמנותיות וליצור יצירות משלכם. זוהי גם הזדמנות מעולה להעמיק בהבנת התרבות היהודית והישראלית.

12.          טיול בסינמטק ירושלים

אם אתם מחפשים אטרקציה ייחודית מעניינת בעיר, הסינמטק הוא אחד מהם. סינמטק ירושלים הוא מקום מרהיב המציע חוויית קולנוע מעניינת ומרתקת. במקום תוכלו לראות סרטים מרתקים, להשתתף בהרצאות, דיונים ופאנלים על עולם הקולנוע והתקשורת, ולהיכנס אל עולם התקשורת החזותית והקולנוע הטכנולוגי. זהו מקום מצוין לילדים שאוהבים משחר, תסריטאות וקולנוע, והוא מצוין גם למבוגרים שרוצים להעמיק בנושאי התרבות והאמנות.

13.          מסעדות ובתי קפה משפחתיים

בירושלים תמצאו מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה שמתאימים לכל המשפחה. בין אם הילדים שלכם אניני טעם שבוחרים לאכול מנות של "מבוגרים" ובין אם יעדיפו לאכול מתפריט הילדים , ישנם הרבה מסעדות ישראליות ובתי קפה שמציעים תפריטים המותאמים לילדים עם מגוון לבחירה, כמו פיצות, פסטות, המבורגרים ועוד.

ירושלים היא עיר שמצטיינת בריבוי האטרקציות והאפשרויות לבילויים משפחתיים שהיא מציעה. בין אם אתם אוהבים טבע, תרבות, ספורט, או כל דבר אחר ביניהם, תמצאו בעיר הקדושה אטרקציות משפחתיות מרתקות ומגוונות. תוכלו להנות מימי פנאי איכותיים ומיוחדים יחד עם הילדים, וליצור זיכרונות משפחתיים שלא ישכחו.

ואם עדיין נשאר לכם ולילדיכם עוד קצת זמן פנוי והם רוצים להרחיב את אופקיהם, עזרו להם ללמוד אנגלית מדוברת וכתובה בהצטיינות. היכנסו ל: בית ספר ללימוד אנגלית לילדים של נובה קיד והירשמו לאחד הקורסים ללימוד אנגלית אונליין לילדים.

צפו בתכניות ושיטות לימוד אנגלית לילדים וצרו קשר עם אחד מאנשי הצוות שלנו עוד היום!

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.