Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
השירים הטובים ביותר ללימוד אנגלית
חרוזים ושירים
Star icon
20.12.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 הערות

השירים הטובים ביותר ללימוד אנגלית

תוכן העניינים

 כהורים לילדים אתם בוודאי מרגישים את הצורך לתת לילדים שלכם את הטוב ביותר. כאשר אנחנו מדברים על "הטוב ביותר", זה בא לידי ביטוי, כמובן, בתחומים שונים. אנחנו רואים, למשל, שלא יחסר להם דבר ואנחנו רוצים, כמובן, שתהיה להם הנאה. מעבר לכל אלה, ואולי חשוב מכך, אנחנו רוצים לתת להם את הכלים שיהפכו את חייהם בהמשך להרבה יותר פשוטים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, חושבים על האפשרות של לימוד אנגלית באינטרנט. האמת היא, שאם הפלטפורמה כבר קיימת ואם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרשום את הילדים שלכם ללימודים כאלה, כדאי שתעשו זאת עוד היום.

למה כדאי ללמוד אנגלית בעזרת שירים?

עוד לפני שננסה להבין בעזרת איזה שירים כדאי ללמוד אנגלית, חשוב להבין למה זה עובד כל כך טוב. זה לא משנה אם מעניינת אתכם האפשרות של לימוד אנגלית לילדים בכיתה ג או שהילדים שלכם קצת יותר קטנים ותרצו לבחור עבורם קורס אחר. מה שחשוב, זה להבין איך ילדים לומדים בצורה הכי טובה שאפשר. זה לא במקרה שהילדים של כולנו, מהרגע שבו הם יכולים לזוז ולשלוט קצת יותר טוב על גופם, משחקים. הם משקים כי זו דרך הלימוד הכי טובה עבורם. לכן, אם גם אנגלית נלמד אותם בעזרת משחקים, שירים ואפילו ריקודים – ההצלחה שלהם מובטחת. כל הרעיון בלמידה של שפה חדשה הוא לעשות את זה בהנאה. ההוכחות בשטח מראות, מעל כל צל של ספק, שכאשר הילדים נהנים, הם לומדים הרבה יותר טוב. לכן ברור מדוע שירים יתאימו לכך, שכן שירים הם הנאה, יציאה מהשגרה ואפשרות לתת לרגשות שלנו מקום. זה לא במקרה ששירים מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך כמו לימוד אנגלית לילדים בכיתה ג ואתם יכולים להיות בטוחים שגם במקרה של הילדים שלכם – זה יעבוד בצורה נפלאה. אם נשלב את השירים בלימודים, זה גם יעזור בתהליך הלמידה עצמו. כלומר, בעזרת השירים הילדים יכולים לזכור במהירות ובקלות רבה יותר מילים רבות. כך הם מגדילים בצורה משמעותית את אוצר המילים שלהם ולכן היעילות של השיטה ברורה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

האפשרות ללמוד אנגלית באינטרנט

אתם חושבים על קורס אנגלית מדוברת לילדים שלכם? מתלבטים באיזו מסגרת תוכלו לעשות זאת בצורה הכי מוצלחת שיש? האינטרנט הוא כלי שכבר אי אפשר להתעלם ממנו. הילדים של כולנו יודעים היטב איך להשתמש במחשב, באינטרנט ובכל מה שקשור לטכנולוגיה. לכן, אם אנחנו יכולים לעשות בכך שימוש ובצורה כזאת ללמד אותם אנגלית, איזו סיבה יש לצאת מהבית? אחרי הכול, אם הילדים שלכם יצטרכו ללכת לחוג אנגלית שמתקיים במקום פיזי כלשהו, אתם תהיו אלה שצריכים להסיע אותם. לכן גם מבחינתכם האפשרות של קורס אנגלית מדוברת ישירות באינטרנט זו יכולה להיות בחירה טובה. בנוסף, יש לכך עוד יתרון משמעותי, והוא: העובדה שהילד נמצא בסביבה הטבעית שלו. הוא לא צריך לצאת מהבית ולהרגיש לא בנוח במקום שבו מתקיימים הלימודים. ההפך הוא הנכון, שכן הילד יוכל להמשיך ולשבת בחדר שלו, מול המחשב, ולהעשיר את עולמו בצורה בלתי רגילה. לכן בהחלט ניתן לומר שזה לא במקרה שהיום עוד ועוד הורים בוחרים לרשום את ילדיהם למסגרות של לימוד אנגלית באינטרנט. למעשה, תוכלו להיות בטוחים שגם עבור הילדים שלכם זו תהיה שיטה שתוכיח את עצמה, ומהר מאוד תתחילו לשמוע אותם שרים ומפטפטים באנגלית.

השירים הכי מוכרים שכולנו אוהבים

חלק מהעניין בלימוד שפה זה לתת לילדים את האפשרות להשתמש באותה שפה. כלומר, זה חייב להיות פרקטי, שימושי ולהתחבר למציאות שלהם כדי שהם גם ייהנו מתהליך הלמידה. לכן, אם אפשר לשלב שירים מוכרים שכולם אוהבים ובעזרתם ללמוד את השפה, מה טוב. הנה רשימה של השירים המומלצים ללימוד אנגלית:

  •  WHAT A WONDERFUL WORLD תמיד יהיו חלק מתהליך הלמידה. אם תחשבו על זה, אתם תראו שהרי קיים גם תרגום לעברית לשיר הזה. כעת נסו לדמיין את הילדים שלכם, שבוודאי מכירים את השיר בעברית, כאשר הם יכולים פתאום לשיר אותו באנגלית! זו תחושת הצלחה מסחררת שהילדים שלכם יתגאו בה מאוד. לכן, אם אתם רוצים את כל הטוב הזה עבור הילדים שלכם, ובצדק, כדאי שתירשמו אותם עוד היום ללימודים כאלה. 
  • הילדים שלכם אוהבים את הסרט מלך האריות? הם ראו אותו אינספור פעמים, בעברית ואולי גם באנגלית? ניתן יהיה ללמד אותם את השפה גם בעזרת השיר המוכר: CIRCLE OF LIFE. כל עוד אנחנו מצליחים ליצור חיבור בין השפה ובין עולמו של הילד – הרי שההצלחה בתהליך הלמידה מובטחת.

זה לא משנה אם הילדים שלכם כבר בבית הספר, אם הם בכיתה א', ג' או בכל גיל אחר. מה שבטוח זה שלילדים יש יכולת מופלאה לקלוט שפות וללמוד בהנאה. לכן חבל יהיה לא לנצל את כל היתרונות האלה ורצוי לרשום אותם ללימודי אנגלית עוד יום.

 

אהבת את הפוסט?

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.