Scrolltop arrow icon
Left arrow icon All categories
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
Share
LinkedIn share icon
03.05.2024
Time icon 7 min
Comment icon 1 comments

סרטים מומלצים לבני נוער: מהדורת 2024

Table of contents

גיל ההתבגרות מגיע עם מגוון אתגרים וניצחונות לבני הנוער. למצוא את הדרך המושלמת להירגע אחרי יום ארוך של לימודים, חברים, ולהבין מי אתה יכול להיות קשה. 

אבל אל תפחדו, אוהבי הסרטים! המדריך הזה כאן כדי לעזור לכם לנווט בנוף הקולנועי העצום ולחשוף אותכם למגוון סרטים פנטסטיים שיבדרו, יעוררו השראה ואולי אפילו יצחיקו אתכם עד שהלחיים שלכם יכאבו.

השנה, 2024, יצאו מבחר מרהיב של סרטים, שמספקים מגוון רחב של תחומי עניין לבני הנוער. בין אם אתם במצב רוח לקומדיה מצחיקה, סרט אקשן שנוגע ללב, או הרפתקה מונפשת מרהיבה מבחינה ויזואלית, יש בעולם הקולנוע משהו שמחכה להתגלות. 

אז, קח קצת פופקורן, התמקמו עם החברים או המשפחה שלך בסלון הבית או באולם הקולנוע, והתכוננו לחוות כמה סיפורים מדהימים.

פינת הקומדיה

ראשית, בואו נצלול לעולם הצחוק. אם אתם מחפשים קומדיה חדשה לגמרי משנת 2024 שתגרום לכם לצחקק מההתחלה ועד הסוף, בדקו את "חוף השמש" – "Suncoast". סיפור ההתבגרות הזה עוקב אחר קבוצה של בוגרי תיכון בעיירה קטנה בפלורידה כשהם מנווטים את המעבר המר-מתוק מילדות לבגרות. הסרט "חוף השמש" עמוס בדיאלוגים שנונים, דמויות שניתנות להזדהות ומנה בריאה של שמש בפלורידה.

צריכים תיקון קומי קלאסי במקום זה? לחוויה נצחית בתיכון עם טוויסט סאטירי, אל תחפשו רחוק יותר מ"ילדות רעות" – "Mean Girls". הסרט הזה, שיצא לאקרנים במקור בשנת 2004, נותר פולחן חביב על בני נוער גם כיום. עקבו אחר קיידי הרון, נערה בחינוך ביתי המנווטת בג'ונגל החברתי של התיכון לאחר שעברה לפרברים. "Mean Girls" חושף בצורה מצחיקה את הקליקות, ההיררכיות והרגעים המביכים של חיי העשרה, והכל תוך מתן פרשנות חברתית חדה.

הרפתקאות מלאות אקשן

אנחנו קוראים כאן לכל מכורי האדרנלין! התכוננו לכמה סרטי אקשן עוצרי לב שישאירו אותכם על קצה המושב.

אם אתם מחפשים סרט חדש לגמרי לשנת 2024, צפו ב- "שוליית הנמר". ההרפתקה הפנטסטית הזו משלבת קטעי פעולה של אומנויות לחימה עם חזותיים מדהימים, ומעבירה אותכם לעולם מלא ביצורים מיתיים ומסורות עתיקות. הצטרפו לנער צעיר בשם רוהאן כשהוא הופך לשוליה של נמר מסתורי ויוצא למסע מרגש כדי להגן על עולם הנסתר.

רוצים להוסיף לרשימת הצפייה שלכם סרט אקשן קלאסי? בחירה נצחית היא "שודדי התיבה האבודה" (1981). סרט ההרפתקאות האייקוני הזה בהשתתפות אינדיאנה ג'ונס, הארכיאולוג לובש הגלימה, עמוס באקשן ללא הפסקה, ממקדשים ממולכדים ועד לבריחות נועזות. "שודדי התיבה האבודה" מציג היכרות מרגשת לעולם הרפתקאות האקשן ומאוד מוצא חן בעיני הקהל.

אנימציה מרהיבה

אנימציה היא כבר מזמן לא רק לילדים! השנה הזו מביאה תכונות מונפשות מדהימות מבחינה ויזואלית שמציעות משהו מיוחד שמתאים לכל אחד.

אם אתם מתלהבים מחוויית אנימציה, בדקו את "הקול בראש 2" – "Inside Out 2", סרט ההמשך שכולנו ציפינו לו שיצא בשנת 2024. הסרט הזה מעמיק יותר לתוך העולם המורכב של הרגשות, חוקר את הרגשות והחוויות החדשות לצד הדמויות האהובות עלינו מהסרט הראשון – שמחה, עצב, כעס, גועל ופחד.

מחפשים סיפור התבגרות קלאסי עם אנימציה מהממת? אל תחפשו רחוק יותר מ"המסע המופלא" – "Spirited Away" (2001). יצירת המופת הזו של סטודיו ג'יבלי עוקבת אחר נערה צעירה בשם צ'יהירו שנכנסת לעולם הרוחות ויוצאת למסע קסום של גילוי עצמי. המסע המופלא מלא בוויזואליה עוצר נשימה, דמויות ייחודיות ומסר רב עוצמה על התמדה, "Spirited Away" הוא צפייה חובה לכל חובב אנימציה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

סרטים מיוחדים והרחבת אופקים

מעבר למהדורות המיינסטרים, 2024 מתגאה בכמה פנינים נסתרות שמחכות להתגלות על ידי בני נוער סקרנים. לחובבי מדע בדיוני עם מגע של רומנטיקה, בדקו את "Astrobeat" שמתרחש בעתיד שבו האנושות התיישבה בירח. הסרט הזה עוקב אחר מוזיקאי מתבגר שחולם להופיע על פני כדור הארץ. התכוננו לנופים מרהיבים לאור הירח, מנגינות קליטות וסיפורים מחממי לב על רדיפה אחר החלומות שלכם.

פנינה נוספת היא "מועדון הדיבייט הירוק". סרט תיעודי זה, שיצא ב-2023, עוקב אחר קבוצה של תלמידי תיכון נלהבים שמתחרים באליפות דיבייט ארצית. הסרט מתמודד עם סוגיות סביבתיות חשובות ומציג את כוחם של הקולות הצעירים שדוגלים בשינוי. זהו סרט מעורר מחשבה שעשוי לעורר אותכם להתערב במטרות חברתיות וסביבתיות ראויות.

בעוד של-2024 יש הרבה מה להציע, יציאה מעבר למהדורות השנה הזו יכולה להיות גם מתגמלת. לחוויה דוקומנטרית מעוררת מחשבה, צפו ב- "אני גרטה" (2020). הסרט הזה מתאר את עלייתה של גרטה תנברג, פעילת האקלים הצעירה שהיוותה השראה לתנועה עולמית. "אני גרטה" מציע מסר רב עוצמה על החשיבות של נקיטת פעולה בנושאי איכות הסביבה, נושא שמהדהד עמוק בקרב בני נוער רבים כיום.

אם אתם מחפשים "פיל זר עם ניסיון", אתם חייבים לצפות ב- "הפרידה" (2019). סרט עטור פרסים זה בוחן נושאים של משפחה, זהות תרבותית והתמודדות עם תמותה. זהו סיפור מעוצב להפליא המציע הצצה לתרבות אחרת ולרגשות המורכבים שמגיעים עם מערכות יחסים משפחתיות.

מציאת הסרט המושלם

צפיה בסרטים מציעה הרבה יותר מסתם בידור. הסרטים יכולים להעביר אותנו לעולמות חדשים, להכיר לנו דמויות ותרבויות מגוונות ולעורר בנו שיחות חשובות. צפייה בסרטים כנער או נערה יכולה לעזור לכם לחקור את הזהות שלכם, להבין את העולם סביבכם ולפתח אמפתיה לאחרים.

מציאת סרטים המתאימים לגיל היא חיונית, ויש כלים זמינים שיעזרו לכם לנווט במבחר העצום. לרוב הסרטים יש מערכת דירוג (למשל, PG, PG-13, R) המספקת הנחיה כללית לסוג התוכן ולרמת בגרות המתאימה לצפיה. קריאת ביקורות ממקורות מהימנים יכולה גם להציע תובנות חשובות לגבי הנושאים וההתאמה של הסרט לגילכם.

צפייה משותפת ודיונים פתוחים

עבור בני נוער צעירים יותר, צפייה בסרטים עם ההורים יכולה להיות דרך מצוינת לחוות סיפורים חדשים ולקיים דיונים פתוחים על הנושאים המוצגים. דברו עם ילדיכם על המניעים של הדמויות, המסר של הסרט וכל נושא שהוא עשוי להעלות בעולם האמיתי. צפייה משותפת יכולה להיות חוויה מתקשרת והזדמנות ללמוד זה מנקודת המבט של זה.

לסיכום

בסופו של דבר, השמחה של צפיה בסרטים טמונה בחוויה עצמה. אז קחו את הפופקורן שלכם, התמקמו עם חברים או משפחה בסלון בבית או באולם הקולנוע, והתכוננו לגלות את הסרטים המועדפים החדשים שלכם! 

המדריך הזה הוא רק נקודת התחלה – צאו החוצה, חקרו ז'אנרים שונים ומצאו את הסרטים שירגשו אתכם.

הכירו את נובאקיד!

אם נהניתם מהתוכן שלנו ואתם מעוניינים ללמוד עוד, תוכלו לקרוא מאמרים נוספים שלנו באתר נובאקיד. 

אם אתם רוצים לשפר את ההתפתחות הקוגניטיבית של ילדיכם לא רק בידע תרבותי כללי אלא גם בשפה האנגלית, עזרו לילדיכם ללמוד אנגלית מדוברת וכתובה בהצטיינות באינטרנט – מהבית ומכל מקום אחר. 

היכנסו ל: בית ספר ללימוד אנגלית לילדים של NovaKid והירשמו לאחד הקורסים ללימוד אנגלית אונליין לילדים

רשמו את ילדיכם לאחד משיעורי אנגלית לילדים וצרו קשר עם אחד מאנשי הצוות שלנו עוד היום!

5/5
  1. אוסי

    מעניין ומלמד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You might also like
סרטי אנימציה וסרטים
Choose a language
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.