Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
קורס אנגלית לילדים
חדשות
Star icon
19.08.2022
Time icon 3 min
Comment icon 0 הערות

Get Ready! נובאקיד משיקה קורס אנגלית חדש לתלמידים צעירים

תוכן העניינים

נובאקיד הוציאה קורס חדש !Get Ready לתלמידים בגילאים 4 עד 5. הקורס הוא חלק מעולם המשחקים של נובאקיד המבוסס על סביבת למידה סוחפת המבוססת על סיפורים, כולל משחקים חינוכיים, שירים עם דמויות אהובות. 

Get Ready! הוא קורס אנגלית לילדים ללא ידע קודם בשפה. מהשיעור הראשון, התלמידים הצעירים נחשפים לצבעים, צלילים ומאפיינים מוזיקליים וגם לטכנולוגיה אינטראקטיבית כדי לסייע להם לדבר, להאזין ולשלוט במילים ובביטויים בסיסיים באנגלית. 

"עם דגש מיוחד על דיבור, הקורס!Get Ready מציע מגוון של פעילויות שיסחפו את התלמידים הצעירים. ההבדל העיקרי בין !Get Ready והקורסים האחרים שלנו הוא ש-!Get Ready מיועד לילדים שרק מתחילים ללמוד אנגלית. לכן הוא מספק את כל התמיכה הדרושה שתלמידים צעירים זקוקים לה כדי לבנות יסודות מוצקים, לרכוש ביטחון וליהנות תוך כדי הלמידה, "אומר סיימון אנדרו, מפתח תוכן חינוכי בנובאקיד.

שירים ומאפייני אודיו אינטראקטיביים תומכים בתלמידים צעירים

שירים הם דרך מוכחת לפתח כישורי שפה, לחזק את אוצר המילים ולתרגל מבנים דקדוקיים בהקשר משמעותי. יותר מכך, מחקרים מראים שהשימוש במוזיקה ובשירים בלמידת שפה זרה מסייע בהתגברות על המחסום השפה וגורם לתלמידים צעירים להרגיש יותר בטוחים בכישורים שלהם, הודות לסביבת לימוד רגועה.

לכן כל יחידה ב-Get Ready! כוללת שירים חינוכיים וסרטוני וידאו עם אנימציה ואיורים. התוכן הזה מבטיח שהתלמידים הצעירים יטמיעו את השפה בדרך סוחפת ונטולת לחצים. 

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

תהליך הלמידה דמוי המשחק משפר את המוטיבציה משפיע לחיוב על ביצועי התלמידים

המחקר "היתרונות של תכנית לימודים המבוססת על סיפורים ומשחקים ביחס לביצועים של התלמידים הצעירים"(נובאקיד בע"מ, 2022) הראה שסביבת הלמידה המשחקית ועלילות הסיפורים מגבירות את המוטיבציה של התלמידים ואת שיעור המעורבות שלהם וכך משפרות ב-39% את הביצועים שלהם. 

זוהי הסיבה ש-Get Ready! וקורסים אחרים בנובאקיד מבוססים על משחקים כדי למקסם את המעורבות של התלמידים באמצעות מגוון רחב של פעילויות משחקיות שונות ומערכת של פרסים. המשחקים הקטנים מהוססים על הרמה של התלמיד ואפשר לשחק בהם לפני או אחרי כל שיעור. המשחק Get Ready! כולל קטעים חזותיים צבעוניים וקטעי אודיו, והדבר החשוב ביותר, הוא לא נשען על טקסט. 

"מדובר בעובדה חשובה עבור תלמידים צעירים מפני שאי אפשר לצפות מהם לקרוא בשלב הזה. אף על פי כן, החיסרון של המילים הכתובות לא משפיע לשלילה על הערך החינוכי של המשחקים הקטנים אך עדיין מאפשר לתלמידים לתרגל את הנושאים הנלמדים בשיעורים", אומר סיימון אנדרו.

אינדיבידואליזציה והערכה למענה על צרכי הלימוד של התלמידים

נובאקיד מקפידה על התאמה אישית תוך שימוש בחילוץ וניתוח נתונים בסיוע של למידת נכונה כדי לענות על הצרכים הייחודיים של התלמידים הצעירים. באמצעות השימוש בגישה מונחית נתונים, הפלטפורמה אוספת נתונים פרטניים על רמת ההישגים וסגנונות הלימוד של כל תלמיד כדי ליצור תכנית לימודים מותאמת אישית. אנחנו בודקים באיזה מידה הילדים שולטים במבנה דקדוקי מסוים, או אם הם לעיתים שוכחים מילים או עוצרים את שטף הדיבור. 

גישה מונחית הטכנולוגיה מנטרלת גורמים חיצוניים בהערכה. אבל המעורבות של המורים בתהליך הציון והאינדובידואליזציה חשוב ביותר, במיוחד במהלך השיעורים.

"כחלק מהמאמצים שלנו לעזור לכל תלמיד ולענות על צרכי הלמידה האישיים, אנחנו משתמשים בחלונות קופצים כדי לעזור למורים לתמוך בתלמידים בצורה יעילה ככל שניתן. הם מאפשרים למורים לעבור בקלות בין החלקים של תוכן הלימוד ומכוונים אותם לפעילויות המתאימות ביותר לצרכי התלמיד",  אומרים במחלקת התוכן החינוכי של נובאקיד.

 

עצתנו היא שאם ילדכם עדיין לא לומד אנגלית עם נובאקיד,  כדאי שתרשמו אותו לשיעור ניסיון חינם!

Rate this post

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.