Scrolltop arrow icon
Left arrow icon כל הקטגוריות
Close icon
חדשות
לימודי אנגלית
נובאקיד להורים
IL
IL flag icon
Mobile close icon
CTA background
הזמינו את שיעורי האנגלית הטובים ביותר עבור ילדך
נסו כעת בחינם
שתף
LinkedIn share icon
5 משחקים ללימוד אנגלית בנובהקיד
משחקים ופעילויות עם הילד
Star icon
04.02.2023
Time icon 3 min
Comment icon 3 הערות

5 משחקים ללימוד אנגלית בנובהקיד

תוכן העניינים

כיצד המשחקים של נובאקיד מפתחים כישורים באנגלית ומדוע שילוב משחקים יעיל ללימוד שפה 

הפלטפורמה המקוונת של בית הספר המקוון לאנגלית נובאקיד, ניתן למצוא 5 מיני משחקים בהם יכולים לשחק הילדים הרשומים בבית הספר, וגם אלה שרק נרשמו לשיעור ניסיון. ניתן למצוא את כל המשחקים בקלות בחשבון האישי שלכם בפלטפורמה שלנו.

גם המשחקים בעצמם וגם התכנים החינוכיים שלהם משתנים במורכבותם בכפוף לרמת התלמיד ותכנית הלימודים שלו:

אנגלית לילדים – משחקי ילדים בנובהקיד:

  • Memo Mix. זוהי גרסה של משחק הזיכרון הפופולרי. מציגים לילד סדרה של קלפי מילים וקלפי תמונות בזוגות קשורים שעליהם לנסות  לזהות ולזכור. לתלמידים הצעירים ביותר של נובאקיד, זהו המשחק הראשי בפלטפורמה שלנו.
  • Box Battle. זהו משחק הרבה יותר קשה, לשיפור ניכר של הדקדוק. באמצעות תשובות נכונות ב"תיבות", הילד זוכר באיזה סדר להשתמש במילות יחס ותוויות לייחוד שם עצם.
  • Quiz. במשחק הזה, על הילד לנחש מילה באמצעות הכנסת האותיות החסרות. המשחק מסייע לפתח את הזיכרון החזותי והילד לומד לכתוב באנגלית.
  • Bubbles. זהו משחק חיפוש אינטראקטיבי, שבו על הילד להרכיב משפט ממילים, או מילה מאותיות – ברמה הבסיסית. באמצעות חזרה על מילים לפי דמות במשחק, הילד מתרגל הגיה וגם נזכר כיצד כותבים משפטים.
  • Snake. על הילד "לגדל" את הנחש עד שהוא הופך למילה באנגלית. המשחק מפתח את הקשב והריכוז של הילד וכמובן מסייע לו ללמוד מילים חדשות.

המשחקים הם גורם חשוב ב Novakid Game World, יקום  חינוכי שמשלב משחק בתהליך לימוד השפה האנגלית והעולם הוירטואלי הראשון ביקום הזה הוא Novakid Magic Academy . כל רמה של התכנית הוא סיפור הרפתקאות מונפש המציג את התושבים הכריזמטיים של האקדמיה.

זהו קורס באנגלית לילדים, עם שיעורים בהם המורה משתלב במיני משחקים באנגלית, קומיקס וסיפור עם דמויות צבעוניות והתלמידים מקבלים פרסים עבור הצלחתם בלימוד השפה.

קישור תוכן המשחק לגישות פדגוגיות בשיעור הוא יעיל במיוחד: ההרפתקאות של הדמויות המועדפות על הילד הופכות לחלק מהשיעור עם המורה, כך שהילד הופך ליותר מעורב בתהליך הלמידה.

האם את/ה הורה ורוצה לחלוק את החוויה שלך?
פנה אלינו כדי לספר את הסיפור שלך.

מדוע שילוב המשחק יעיל ללימוד אנגלית?

מחקרים רבים מאשרים את היתרונות של המשחק בפיתוח כישורים קוגנטיביים. לדוגמה, מדענים מאוניברסיטת גלזגו in the UK הוכיחו באמצעות ניסויים שהמשחקים ללימוד אנגלית באנגלית יכולים לסייע לאמץ גישה יצירתית לפתרון בעיות והתמודדות עם מצבים בחיים.

תבניות משחק אינטראקטיביות עובדות היטב משום שהן מקלות על הילדים ללמוד דברים: הילדים נרגעים והמוח שלהם קולט מידע באופן אידאלי. ואם ישנה עלילה או סיפור, הילדים מצפים לגרסאות חדשות של המשחקים ללימוד אנגלית או ליצגן או דמות קומיקס חדשים ההופכים לזמינים.

גם העובדה שמכניסים אלמנטים של תחרות להשגת נקודות ופרסים, משפרת את תהליך הלמידה. לעתים קרובות, הילדים חוזרים למשחק ובודקים את מצבו, ומבצעים בשמחה אתגרים יומיים המוסיפים נקודות לניקוד שלהם. בדרך זו, הם ממשיכים ללמוד גם לאחר השיעור.

הזמן שהתלמידים של נובאקיד מקדישים למיני משחקים בפלטפורמה שלנו בכל חודש שווה ל-4.5 שיעורים עם מורים בבית הספר המקוון שלנו. המחקרים שערכנו מראים כי שילוב משחק לא מסייע ללימוד אלא גם ממריץ את הילדים ללמוד באופן עצמאי ומסייע להם לקלוט חומר חדש מהר יותר ובצורה יעילה יותר. תחילה, זה קורה באמצעות חזרה: הילד חוזר על צלילים, מילים ומבנים פעמים רבות במשחקים. סיבה נוספת היא שישנה הסכמה שהלימוד באמצעות משחק היא השיטה היעילה ביותר!

כמה זמן על הילד לבלות במשחק במיני משחקים באנגלית בפלטפורמה של נובאקיד? שאלו אותנו בתגובות!
אם ילדכם אינו לומד אנגלית בנובאקיד עדיין, רשמו אותו לשיעור ניסיון חינם. בפעם הראשונה שלו, המורה יבצע הערכה של הרמה שלו, יכיר לו את הפלטפורמה וייתן לו שיעור אנגלית מלא. עקבו אחר הקישור הזה להרשמה לשיעור חינם!

 

Rate this post
  1. חן

    הי אשמח לפרטים על המשחקי מחשב לשיפור האנגלית

    • Novakid

      היי! תודה לך על תגובתך. הירשם לשיעור ניסיון ב-Novakid כדי לנסות את המשחקים לשיפור האנגלית בפלטפורמה האינטראקטיבית שלנו. אנא עקוב אחר הקישור הזה
      https://www.novakid.co.il/registration

    • מלי דהפז

      הייתי רוצה לקבל פרטים אודות המשחקים אונליין שלכם

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם
אתונה- בירת יוון
משחקים ופעילויות עם הילד
בחר שפה
Down arrow icon
Russia Global English Czech Republic Italy Portugal Brazil Romania Japan South Korea Spain Chile Argentina Slovakia Turkey Poland Israel Greece Malaysia Indonesia Hungary France Germany Global العربية Norway India India-en Netherlands Sweden Denmark Finland
Cookie icon
אנו משתמשים בעוגיות בכדי שיהיה לכם נוח יותר להשתמש באתר שלנו. על ידי שימוש באתר הינך מסכימ/ה לשמור קבצי עוגיות בדפדפן.